Tesla má schopnosti, které my postrádáme, překvapivě přiznal šéf VW

 | 81 příspěvků | 7.8.2017 Petr Prokopec
Reagovat

Nepřihlášený vana

Zajímalo by mě jestli je t.. | 7.8.2017 12:10reagovat
avatar

Zajímalo by mě jestli je to i obráceně, jestli Tesla považuje VW taky za svého hlavního konkurenta

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Tesla ma schopnost prodat.. | 7.8.2017 12:17reagovat
avatar

Tesla ma schopnost prodat blbcum predrazenej kram

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

:-)))))) :-))))) :-))))):-.. | 7.8.2017 12:29reagovat
avatar

:-)))))) :-))))) :-))))):-)))))) :-)))))):-)))))):-))))))

Tak a teď jsem se od smíchu posral.A je to tady.

Celou dobu jsem to tvrdil, že je jim Tesla nebezpečnou překážkou.To co Tesla pod vedením pana Muska dokázala za 5 let to Volkswagen nedokázal za 30 let.

On by totiž VW taky chtěl aby před autosalony VW stály stometrové fronty a VW měl na svůj EGolf 800 000 objednávek.Bohužel na EGolf za téměř milion :-)) korun nikdo nestojí a nikdo ho nechce. Ono tomu totiž něco schází.A není toho málo.Stačí si Tesly a vše na nich prohlédnout.On už totiž začíná mít každý plné zuby všeho toho "jen jako" a přemrštěných cen a jednotných klik a očesaných výbav.

On zase rychle VW něco okopíruje.To umí dobře

Nepřihlášený

Reakce na: Zajímalo by mě jestli je t.. | 7.8.2017 12:30reagovat
avatar

Ne.V ničem.Tesla se snaží být naprosto jiná v každém detailu.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený vana

Reakce na: Ne.V ničem.Tesla se snaží.. | 7.8.2017 12:34reagovat
avatar

no já to pochopitelně myslel ironicky

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený imro

VW sa na Teslu nechytá v n.. | 7.8.2017 12:35reagovat
avatar

VW sa na Teslu nechytá v ničom. Na to že sú tak dlho na trhu a nedokážu vyrobiť napríklad pekný interiér bez tlačítok a zbytočností tak to je hamba.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Tasla 3 standardně 5,0s zr.. | 7.8.2017 12:42reagovat
avatar

Tasla 3 standardně 5,0s zrychlení(což mají dnes nejdražší benzínové sportáky)internet na palubě doživotně, bohata výbava standard žádný oholený základ jako se to naučili všechny automobilky, vše v LED sériově, vyklápěcí kliky sériové a mám pokračovat?Když jedete na servis je zdarma, když jedete dobíjet káva zdarma tv zdarma, napoje zdarma , Tesla service opraví elektr. závadu i online zatím co sedíte v autě

A co vaše Das auto? Co pro vás dělá když si koupíte auto za 850 000 ? :-)))

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Al

VW je totiž samotnou podst.. | 7.8.2017 12:47reagovat
avatar

VW je totiž samotnou podstatou "starého světa". Toho světa, který narýsovala německá NSDAP pod vedením jistého malého pána s knírkem. Německo na prvním místě... Po násilné smrti zhruba šedesáti milionů lidí umožnil Německu Marshallův plán nastoupit novou cestu podle starého plánu. A podle něj se jede doposud. Tak vypadá starý svět. Nový svět se starými vůdci je protimluv. Nový svět povedou lidé jako Elon Musk.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Reakce na: VW sa na Teslu nechytá v n.. | 7.8.2017 12:47reagovat
avatar

Tak tak.Stačí co má vše má např. Tesla S(A to se teď nebavím o motoru! )

Standard: skleněná střecha pneumatický podvozek, hliníková karosérie.Podvozek z lehkých slitin, bezrámové dveře, vysouvací kliky, otevírání dveří vozu klíčkem i automatick3é zav8rání dveří, sama vyjede z garáže pomocí apky na mobilu, internet,tv,dvd prostě neuvěřitelné technologie a hlavně nic nekopírují od jiných.Už jen ty sedačky jsou úchvatné vše čistý design.

Nepřihlášený Zakzat sazomety

Reakce na: Tasla 3 standardně 5,0s zr.. | 7.8.2017 12:50reagovat
avatar

Schopnost falsovat emise, to je jediny naskok VW :)))

Nepřihlášený rock

Reakce na: VW sa na Teslu nechytá v n.. | 7.8.2017 12:51reagovat
avatar

Interiér bez tlačítek je to nejmenší; příslušnej patlací tablet doprostřed dodá číňan za 100 USD a je hotovo.

Kumšt je vyrobit pěkný a funkční interiér s tlačítky, ale to je samozřejmě dražší a bohužel se dneska nechá čím dál víc zákazníků zblbnout do levnějšího interiéru bez čudlíků...

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Reakce na: Tesla ma schopnost prodat.. | 7.8.2017 12:51reagovat
avatar

tak to mají s VW přecenaprosto stejné! i VW dokáže evropským blbcům prodat svoje krámy za neskutečnej peníz

Nepřihlášený

Reakce na: VW je totiž samotnou podst.. | 7.8.2017 12:55reagovat
avatar

Hezky napsané.

Někdy je potřeba, aby ty staré zmrdy automobilky vyházely a nastoupilo více talentovaných lidí které nebudou limitovat a brzdit jejich nápady.Dnes je to žalostné co automobilky nabízí a co si za to dokážou účtovat.

Tesla Motors a její šéfdesignér Tesly pan Franz von Holzhausen ukázal světu, že klika nemusí být JEN klika dveří kterou má Golf i Škodovka a všechno, že sedadla nejsou jen na sezení, ale mohou být nádherná, že ne vše v autě musí být tak jako má ten druhý.....

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený rock

Reakce na: Tasla 3 standardně 5,0s zr.. | 7.8.2017 12:56reagovat
avatar

Nooo, co pro mne udělá VW Group, když si u nich koupím auto za 850 tis. Kč, o tom mám jakousi představu. Ale proč to srovnávat s Teslou, u které si auto za 850 000 Kč prostě koupit nemůžeš?

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Reakce na: Interiér bez tlačítek je t.. | 7.8.2017 12:58reagovat
avatar

No ty seš idiot.

Jen pro tvou informaci ten tablet jim dodává Apple.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený rock

Reakce na: No ty seš idiot. Jen pro.. | 7.8.2017 13:05reagovat
avatar

A ty si fakt myslíš, že výroba a přizpůsobení tabletu je dražší, než vývoj a výroba tlačítkového interiéru? Komiku...

btw kde myslíš, že Apple vyrábí ipady?

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Spekulace

Čímpak asi ve VW začnou, a.. | 7.8.2017 13:05reagovat
avatar

Čímpak asi ve VW začnou, aby schopnosti Tesly dotáhli nebo překonali? Že by třeba šéf VW po vzoru E. Muska začal přespávat u výrobní linky, aby tím byl pro ostatní pracovníky osobním příkladem? ;-)

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Reakce na: Nooo, co pro mne udělá VW.. | 7.8.2017 13:05reagovat
avatar

Pokud vím Tesla model 3 stojí 35 000 dolarů. Což je cca.850 000 -900 000 Kč.Což je tolik co dají lidi za každý druhý Superb v uchrochtaném dieselu kde jsou zastaralé bixenony a rafičkové budíky a kliky z Golfu:-)))

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Reakce na: Čímpak asi ve VW začnou, a.. | 7.8.2017 13:11reagovat
avatar

Tak tak a co hlavně podívejte se na Youtube na obchody Tesla Store.Jak je mají pojaté.Žádných 20 aut v prodejně, ale působí to jako butiky a supermoderní obchody.Kdy automobilky pochopí, že showroom nemusí vypadat jako sklad vykopávek kde člověk ani neprojde a že stačí venku předváděčky.Tesla má v každém obchodě butik triček čepic, vystavený podvozek Tesly S, koutek pro děti .

V servisech bílé podlahy jako v továrn3.Vše neuvěřitělně promyšlené.

Nepřihlášený

Reakce na: no já to pochopitelně mysl.. | 7.8.2017 13:14reagovat
avatar

Jojo sory

Nepřihlášený

Reakce na: A ty si fakt myslíš, že výr.. | 7.8.2017 13:19reagovat
avatar

Apple vyrábí v Číně jako naprosto všichni a já narozdíl od tebe Čínu uznávám.Je to již dnes supermoderní mega obrovská země.Všichni tam vyrábí od Mercedesu po Aplle.

Čínští dělníci vyrobí ten tablet dobře a práce si váží. Vše co doma požívám od mobilu po TV a počítač nebo spotřebičů je vyrobeno tam.

Nepřihlášený

Jak vypadá nový showroom T.. | 7.8.2017 13:24reagovat
avatar

Jak vypadá nový showroom Tesly.Nejen auta má Tesla úžasné.I prodejny!

Youtube video zde:

https://youtu.be/fnFvXwpm2To

Nepřihlášený R2

Reakce na: Pokud vím Tesla model 3 st.. | 7.8.2017 13:24reagovat
avatar

Kde furt na ty nesmyslne ceny chodite? Prepocet aktualnim kurzem je necelych 800 tisic, k tomu musite neco pripocitat na dopravu, pridat clo a DPH a jste kolem 1,1 milionu.

Nepřihlášený rock

Reakce na: Pokud vím Tesla model 3 st.. | 7.8.2017 13:25reagovat
avatar

Pokud vím, tak verze za 35 000 USD (základ s menším dojezdem) se vůbec nevyrábí a -možná- se začne někdy na konci tohoto roku. Teď se vyrábí jenom verze s prodlouženým dojezdem, což je min. 44 000 USD. O obou verzích platí, že jde o ceny bez daně, takže 44 000 x 1.21 x 22 = cca 1 171 000 Kč. A stále platí i to, že do Evropy se dostane -když brzy- někdy v roce 2019, takže fakt ne, za 850 000 si u Tesly můžeš koupit leda to kafe do zásoby, ale auto ne. Teda můžeš, ale nedostaneš ho.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Reakce na: A ty si fakt myslíš, že výr.. | 7.8.2017 13:26reagovat
avatar

Tesla aspon nerobí smradľavé dízle ktoré tu pod oknami dennodenne smradia...čiže predbehla VW o niekoľko sto rokov..

Zobrazit reakce..

papy

to je teda zase diskusia úži.. | 7.8.2017 13:40reagovat
avatar

to je teda zase diskusia úživateľov popolníc... :-)

Auto je v prvom rade motor, podvozok, riadenie, brzdy, sedačky, klima.

Nejaké displeje, konektivita, kliky na dverách a sklenené strechy sú úplne o ničom a vie ich robiť hocikto. (Beztlačítkový interiér je hlúposť sama o sebe.) Tesla nie je nič než priemerný výrobca áut, s nadpriemerne talentovaným demagógom na čele, ktorý dokázal presvedčiť investorov, aby liali peniaze.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Reakce na: to je teda zase diskusia úži.. | 7.8.2017 14:15reagovat
avatar

TESLA je TOP

Nepřihlášený Michal

Reakce na: Hezky napsané. Někdy je p.. | 7.8.2017 14:19reagovat
avatar

Zajímavá diskuse, ve které všichni nadšeně obdivují TESLU. O víkendu jsem se svezl s modelem S. Je to zajímavé auto. Za tu cenu bych čekal lepší kvalitu, především v interiéru (a nemluvím o tom, že má málo tlačítek, jako kvalitě plastových materiálů a několika dalších detailech, které by ani u Octy z linky nikdo nepustil k zákazníkovi). Nicméně příjemné, tiché a svižné svezení.

Nicméně mne baví vaše představi, že to co dělá Tesla v čele s Muskem nikdo jiný neumí. Prozradím Vám tajemství ... zvládla by to spousta běžných masových výrobců. A proč to nedělají, když je to tak populární? Protože za popularitu si si nic nekoupíte. Nikdo ho nevyrábí prostě jen proto, že se to nedá dělat se ziskem. Jak je vidět i na Tesle, která každý kvartál přihodí ke ztrátě dalších pár set mio minus.

Stejný příběh je s pneu podvozkem, vysouvacími klikami, ... každý by to uměl udělat. Ale je to jen drahá blbinka, kterou běžný zákazník není ochoten zaplatit.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený pekr

Reakce na: Tesla aspon nerobí smradľa.. | 7.8.2017 14:24reagovat
avatar

Tesla umí jediné - zblbnout lidi, že jim dodává nějaký extra produkt spojený s ekologií. Podobně jako Apple. Ekologické to není vůbec(elktriku musí někdo vyrobit a lithiové baterky jsou totální průšvih) - je to přesně naopak velmi neekologické a technicky to není nic moc. Některé softwarové vychytávky jsou zajímavé ale to jsou drobnosti. A hlavně fabrika jede z dotací-tedy na její provoz přispívají všichni běžní američané chtě-nechtě. Tesla je zázrak v tom jak oblbla lidi.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

...zaplatit a ani ocenit (.. | 7.8.2017 14:26reagovat
avatar

...zaplatit a ani ocenit (což je vlastně to samé).

A beztlačítkový automobil by vůbec neměl dostat homologaci. Můj děda byl pilot a razil zásadu: Automobil musí být zcela ovladatelný, aniž by se řidič vůbec podíval do kokpiktu.

BTW: Nevěnování se řízení je jedna z hlavních příčin nehod. Na silnicích první třídy fatálních. "Z neznámých příčin vjel do protisměru". Přeloženo do češtiny čím dál častěji znamená: "Zas na tom upatlaným tabletu něco hledal".

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Reakce na: Tesla aspon nerobí smradľa.. | 7.8.2017 15:03reagovat
avatar

Zklamu tě, ale elektromobil je úplně stejně starý jako auta se spalovacím motorem... tedy žádná hi tech novinka, je to retardovaná technologie, která je v plenkách už přes 100 let a pořád ne a ne se naučit přežít bez plenek. Těmi plenkami jsou například dotace... dáš dotace, začne to fungovat. Vezmeš dotace a je to tam, kde to bylo před 100 lety. Tedy na bodu mrazu.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Reakce na: Tesla umí jediné - zblbnou.. | 7.8.2017 15:06reagovat
avatar

Když se podívám na cenovku Tesly S/X, tak ty vychytávky začínají ztrácet lesk. V téhle cenové kategorii má i "dinosauří" konkurence pár vychytávek, které zase naopak nemá Tesla.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Reakce na: Když se podívám na cenovku.. | 7.8.2017 15:53reagovat
avatar

Zapomínáš na to, že Tesla S a X (a 3) je navíc vůz s elektromotorem a jeho zdoj energie jsou baterie které jsou výrobně dost nákladné proti uchrochtanému dieslu nebo uchlastanému benzínu.

A když vezmu celý tento balíček a to, že v ceně je za 3 miliony naprosto vše i 4x4 a zrychlení vozidla pod !!!3!!! vteřiny A DOJEZD CCA.400 AŽ 500 KM tak se může jít veškerá uchlastaná konkurence která ani zdaleka v kategorii SUV takového výkonu nedosáhne zahrabat. Nemluvím o el.sedačkách i v 2 řadě u TeslyX vč.vyhřívání , výsuvném spojleru, orig.zadních dveřích atd atd atd atd

Nepřihlášený

Reakce na: Zklamu tě, ale elektromobi.. | 7.8.2017 15:56reagovat
avatar

No ty tvoje srance o historii elektromotorů a Nikola Tesly tady opravdu každému scházeli. Děkujeme. Asi to nic k tomuto článku nepřineslo.

Nepřihlášený

Reakce na: Pokud vím, tak verze za 35.. | 7.8.2017 16:00reagovat
avatar

Děkujeme hujerovi za výpočet.Pořád lepší to dát za Teslu 3 než trapného Supperba nebo krabicu Kožaka.

1,1 milionu je cena ok když si dovol8 to samé říct Volkswagen a Škodovka za auto střední třídy ve smradlavé naftě

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Reakce na: to je teda zase diskusia úži.. | 7.8.2017 16:04reagovat
avatar

Jdi do hajzlu a neotravuj tady. No zato vy na Slovensku jste toho s tím motorem dokázali. Lakatoš a 1203jku.Prosím tě raději zde nic nepiš

Nepřihlášený

Reakce na: to je teda zase diskusia úži.. | 7.8.2017 16:10reagovat
avatar

Hocikdo???Takže se můžeme těšit, že příští rok tam u vás na Slovensku s cikánama, maďarama a polákama rozjedeš novou fabriku vozidel s elektromotorem vlastní koncepce a do 5 ti let budeš mít sít dobíjecích stanic na celém světě a 3 modely v sériové výrobě????

Už se těším.A jak se to bude jmenovat ta tvoje nová automobilka když to umí hocikdo ty skleněné střechy a všechno:-)))

Navrhuji název automobilky ČOBOL CAR ELECTRIC.

Nepřihlášený

Reakce na: Zklamu tě, ale elektromobi.. | 7.8.2017 16:10reagovat
avatar

To může tvrdit jen ten kdo o elektromobilech nic neví .

Že už tu byly elektromobily před více jak 100lety.

.Vždyť Je to pořád to samé jen Akumulátor a Elektromotor? Tak jako se vyvíjely spalovací motory, kdy se díky polovodičům zvýšil výkon (spolehlivost)

Ty první elektromobily měly stejnosměrný motor s uhlíky a olověné akumulátory. Regulace výkonu probíhala přes odporový dělič, to představovalo znatelné ztráty. El. energie se měnila v teplo .

Dnešní elektromobily mají motor na střídavý proud, který nepotřebuje uhlíky a má vyšší účinnost. Při stejné váze je také el.motor mnohem výkonnější.Současné Akumulátory mají několika násobně vyšší kapacitu k poměru k váze Než ty trakční olověné . Vysoká kapacita akumulátorů mnohem lépe snáší velké proudy které přes ně tečou Proto je poskytována 8letá záruka .

Pro buzení el. motoru jsou použity výkonné polovodiče, které dokáží přenášet velmi vysoké proudy a pracovat při vysoké frekvenci .

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Reakce na: Zajímavá diskuse, ve které.. | 7.8.2017 16:15reagovat
avatar

Tak si vyhoň u Octy a táhni do prdele.Vsadím se, že jsi si o víkendu tak maximálně strkal péro do výfuku o tvé stočené vytuněné Octy f téétédíčku.Hlavně, že škodovka má kvalitní interiér kde se vše po 5 ti letech loupe vše vrže plasty smrdí motorky centrálů odchází ....

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Radek

Reakce na: To může tvrdit jen ten kdo.. | 7.8.2017 16:17reagovat
avatar

Nikdo zde nemluví jen o elektromotoru a bateriích, ale o všem ostatním co Tesla nabící.Teslu bych chtěl i kdyby byla se spalovacím motorem třeba na LPG.I když elektromotor jí sluší...

Nepřihlášený

Reakce na: ...zaplatit a ani ocenit (.. | 7.8.2017 16:35reagovat
avatar

A proto mají dnes všechny letadla autopilot a reálný pilot pouze dohlíží a přstává z důvodu cvičení.

Tvůj děda musel být hrozný kokot když měl tak blbá moudra.A ještě lepší prorok budoucnosti.

Se podívej kde byla před 15ti lety Nokia a Siemens v mobilech a dnes.

Kde byl před 20ti lety Kodak a Fujifilm.

Inovátoři jako pan Jobs, Wozniak a Samsung je sežrali.Do dnes si pamatuji ksichty když jsem měl jako jeden s prvních mezi přately dotekový Samsung.Každý kroutil hlavou nad tím co to mám.A jestli se to dobře mačká.A co to umí.A že by to nechtěl:-)))))Dnes je mají všichni!!! Pamatuji si jak každý koukal když jsem si mohl na svém Samsungu prohlížet internet a pouštět videa zatím co kolem mě počítaly miliony barev na svých "véčkách" a výsuvných Nokiích :-))))))

Stejně ovládne trh Tesla která bude ne pro každého, ale je to směr co zde bude za 5 let jezdit.Už se na to upřímě těším až zmizí všechny ty přečipované sračky a staré vykopávky.Stejně tak nákladní

Nepřihlášený rock

Reakce na: Děkujeme hujerovi za výpoče.. | 7.8.2017 16:48reagovat
avatar

Já číst a počítat umím, narozdíl od toho, na kterého jsem reagoval, tak co bych se nepodělil s těmi, co to nezvládají. Je to lepší, než onanovat nad vysouvací klikou.

Když má něco ceníkovou cenu 1.17 mega a reálně to u nás ani koupit nejde, tak se holt neprsím, že se to dá koupit za 0.85.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Jsi nemocný a jsi taky asi.. | 7.8.2017 16:51reagovat
avatar

Jsi nemocný a jsi taky asi buzený polovodiči. Motory dnes budicí vinutí nemají, mají permanentní magnety z Číny, ty technicky nevzdělané hovádko.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Kuban

Reakce na: Zajímavá diskuse, ve které.. | 7.8.2017 17:08reagovat
avatar

Tak ty jsi dobře mimo :-D

Tohle musí být trolling :-D

"CITUJI"""A proč to nedělají, když je to tak populární? Protože za popularitu si si nic nekoupíte.""" ->Tímhle žvástem jsi se utopil........

Řeknu ti třeba tajemství :-D VW neumí prakticky nic.... Vše dělají jeho dodvatelé, ti jsou strůjci know how.... Zrovna VW co si dělala a vyvíjela sama stálo za vyliž kornoutek........ Příkladem buď MOTORY......

Takže uber ze svého snu a trošku otevři oči.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený vana

Reakce na: Jsi nemocný a jsi taky asi.. | 7.8.2017 17:08reagovat
avatar

No všechny motory ty permanentní magnety taky nemají. Například v Tesle

Nepřihlášený Kuban

Reakce na: Tak ty jsi dobře mimo :-D.. | 7.8.2017 17:08reagovat
avatar

Třeba časem příjdeš na to proč jsou dnes auta tak drahé a proč nejsou levnější, když by mohly ;-)

Nepřihlášený

Reakce na: Já číst a počítat umím, na.. | 7.8.2017 17:23reagovat
avatar

Bože ty seš vepřová hlava.Říká ti něco "nechat si třeba vůz dovézt?

Ano nedá se zde koupit jelikož Tesla Store se budují. Zatím v ČR není.Vše nejde hned.

A přijde mě, že i kdyby ti anální kolík dělal dobře tak prostě nepřiznáš, že Tesla vyrábí nádherná vyspělá auta na elektřinu a všem vytřela zrak.I Volkswagen to přiznal. Ani Renault se nechytl s elektro auty jako Tesla.Cítím, že Volkswagen něco vaří a bude chtít Teslu buď očarovat a nebo koupit ji. Byla by to výhodná koupě pro VW, ale konec pro Teslu!:-(( VW potřebuje získat americký trh.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

...." a současně u ní hodl.. | 7.8.2017 17:29reagovat
avatar

...." a současně u ní hodlá hledat inspiraci"

V překladu: VW koupím jednu Teslu S jednu Teslu X a jednu Teslu 3 ty rozdělají do šroubků a obšlehnou.Pak to začnou vyrábět.

Takhle to bude a u Volkswagenu je to známé.Že např. Renault uvedl Scénic a najednou měl VW Tourana.A mohl bych pokračovat.....

Nepřihlášený rock

Reakce na: Bože ty seš vepřová hlava... | 7.8.2017 18:35reagovat
avatar

Pokud si ho teď necháš dovézt, tak mimo uvedenýho zaplatíš ještě dopravu, clo a homologaci. To už by vyšel Model S levněji. A když v ČR není (on model 3 teda není a dlouho nebude ani jinde v EU), tak stojí to vůbec za námahu srovnávat? To by bylo jenom spekulování o nějaké vzdálené budoucnosti, o které ani nevíš, jestli vůbec nastane a jak bude vypadat.

Uznám -bez jakýchkoliv pomůcek v jakémkoliv otvoru- že Tesla dělá docela zajímavá elektroauta. Vzhled je subjektivní a na milost bych vzal jenom Model S z těch tří. A i ten už má svoje roky a vzhledově stárne. Ale i tak je povedenej. "X" je vysloveně hnusný a "3" je na tom líp, je prostě jenom vzhledově o ničem.

Uznám, že Tesláky napadlo do té hračky namontovat pár zajímavých vychytávek, na který loví ovečky. Většina z nich je pro primární účel auta naprosto nedůležitých, ale když se dobře odprezentují, vzbudí wow efekt.

Uznám, že Musk a jeho lidi umí svoje hračky odprezentovat a prodat. Neumí na nich vydělat, ale to ho očividně netrápí.

Jestli mají Tesly vyspělejší technologii pohonu než ostatní, to se říct neodvážím. Větší dojezd honí většími akumulátory a ne nějakou zázračně lepší efektivitou.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Reakce na: Bože ty seš vepřová hlava... | 7.8.2017 19:04reagovat
avatar

"Dovoz přináší Jen problémy" Dovézt si Teslu S, X ,model3 který není určen pro Evropský trh je nejen finančně naročné, ale hlavně elektromobil má jiný nabíjecí konektor a v USA jsou jiné mobilní sítě pracující na jiné nosné frekvenci ? A tech rozdílů bude vic třeba i jiná světla, kerá nemají homologaci pro Evropu. To samé platí i pro Nissan Leaf USA

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Reakce na: "Dovoz přináší Jen problém.. | 7.8.2017 20:02reagovat
avatar

Ale hovno.Mám známého z Brna ten má již druhou Teslu S vždy dovoz od jedné společnosti.

Nepřihlášený

Reakce na: Pokud si ho teď necháš dov.. | 7.8.2017 20:22reagovat
avatar

Ba naopak uvědomte si, že pan Musk vytvoři automobilku Tesla již v době kdy všichni Renaulty a Citroeny a Toyoty a nevím kdo ještě již el auta měly, ale všechny stály za vyližprdel.Nedivím se, že je nikdo nechtěl.Uvedu příklad zmršený Flence, Citroen ion a další obludy.

Drahé, hnusné, krátký dojezd, dlouhé nabíjení, žádné babíjecí místa, nepraktické.

Tesla přišla s krásným designem, spoustou vychytávek které již dávno mohlo desítky automobilek mít jenže jen na lidech vydělávají než, aby měl někdo něco vyjímečného.Osobně je to spíše ostuda pro všechny automobilky,že nějaký pan Musk a jeho tým vytřel zrak všem velkým automobilkám a to za 5 let existence zznačky.

A že je Tesla ve ztrátě? A která firma nebyla když začínala? Navíc Tesla zainvestovala do stovek Superchargerů po celém světě a nové továrny na výrobu baterií.Co se týče zisků ty letos zdvojnásobila a to už každý cítí i u VW, že se začíná něco měnit a že by to mohlo mít katastrofální následky i pro takový gigant jako je VW pokud neuvede to co si trh žádá.V Číně už se valí elektrická auta ve velkém.Dokonce už i Mitsubishi chystá dodávkový valník a bude to bleskurychle pokračovat.Kdo nepřijde s elektr. auty. Může dopadnout jako gigant Nokia v mobilech.....

Nepřihlášený Radek

Reakce na: Tesla aspon nerobí smradľa.. | 7.8.2017 21:03reagovat
avatar

A KDE PODLE TEBE TA ELEKTŘINA ROSTE ?

ta se musí vyrobit, na louce to neutrhneš takže přepočteno na eko žádná sláva, všichni oslavujete Teslu, a jezdite v benzínu a naftě. Přitom budoucnost je ve vodíku, ale to všem dojde až později. za cenu tesly budu mít 3 octavie, takže mám vystarano na cca 15-20 let pecka

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

keby mala tesla aj obyčajn.. | 8.8.2017 07:08reagovat
avatar

keby mala tesla aj obyčajný benzínový motor stále je na tom lepšie ako hociake auto od VW

Nepřihlášený

Reakce na: A KDE PODLE TEBE TA ELEKTŘI.. | 8.8.2017 07:58reagovat
avatar

A ten vodik se vyrobi bez elektriky. Jo jo

Nepřihlášený

Reakce na: A KDE PODLE TEBE TA ELEKTŘI.. | 8.8.2017 08:52reagovat
avatar

A jak si asi myslíš, že funguje vůz na vodík? Je to elektroautomobil pouze ho pohání energie z vodíku a ne baterií.

Prostě je několik druhů elektrických aut. Ale baterie jsou nejlepší varianta.

Nepřihlášený Michal

Reakce na: Tak si vyhoň u Octy a táhn.. | 8.8.2017 09:15reagovat
avatar

Nevsázej se, nebo půjdeš domu bez kalhot ?

O víkendu jsem byl na svatbě, kde model S byl taxíkem. Sedel jsem jen jako spolujezdec, ale hodnocení si snad můžu dovolit.

Aktuálně jezdím s OIII fl s 1.4 v CNG. Vykuchaná nafta skutečně ne. Náklady na naftový motor by se mi nikdy nevrátili a je poněkud hlučnější. Takže volím benzínové motory. Za měsíc vyzvedávám novou s čistě benzínovým TSI. Zemní plyn je zajímaví zkušenost, ale znovu ho nezvolím. Nádrže zaberou třetinu kufru a stejně se do nich vejde max 14 kg plynu. Takže každých 300 km svítí hladové oko. A k tomu je přiškrcená na 85 kW.

Octa není auto, ze kterého by si člověk sedl na zadek (v tvém podání „si u něj vyhonil“). Ale nemůžu si na ní stěžovat. Příjemné svezení v mých finančních možnostech.

PS: Pokud se ti interiér po 5 letech oloupal, tak jsi nejspíš pěkné prase, které se o auto moc nestará.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Michal

Reakce na: Tak ty jsi dobře mimo :-D.. | 8.8.2017 09:25reagovat
avatar

Na vývoji u dodavatelů nevidím nic špatného. Auta to zlevňuje, protože technologii vyvine např. BOSH, který následně dodává více automobilkám a vývojové náklady tím pochopitelně rozpustí na všechny. Kdyby si to každý vyvíjel sám, auta by byla výrazně dražší. Pro zákazníka je to tedy jen výhoda. Dostane modernější technologii za méně peněz.

Kdyby byla výroba elektrovozů takový šlágr, myslíš, že by si všechny zavedené světové automobilky nechali takhle ujet vlak? Pochybuji. Je to pouze o poměru ceny, za kterou je dnes technologicky možné auto vyrobit v porovnání s cenou, kterou jsou zákazníci ochotni zaplatit. Dnes to prostě nejde udělat tak, aby se na tom dalo vydělat. TESLA je na tom stejně. Auta prodává pod výrobní náklady, které zatím platí akcionáři. Kdyby nasadila skutečnou cenu tak, aby na tom vydělala, nikdo by si to nekoupil ani s vysouvací klikou. To jen lákadlo, aby fandové viděli, že dostávají něco jiného, než nabízí ostatní. Neberu jim to. Jen by si každý z Vás, zarytých fandů, měl uvědomit, že skutečná cena toho auta je výrazně vyšší.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Michal

Reakce na: Nevsázej se, nebo půjdeš d.. | 8.8.2017 09:34reagovat
avatar

Zemní plyn je zajímaví .... :-)) no pokud dela nekomu problem i gramatika, jazyka temer materskeho nebude to aspirant na Myslitele roku.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Michal

Reakce na: Zemní plyn je zajímaví ..... | 8.8.2017 09:38reagovat
avatar

Jj, dělá mi problém gramatika. Moje ostuda, ne tvá. Máš něco k věci?

Nepřihlášený Kuban

Reakce na: Na vývoji u dodavatelů nev.. | 15.8.2017 09:19reagovat
avatar

To ale vůbec není pravda. Na základě jaké studie jsi tohle vymyslel? Neschopnost a silnou kostnatou neochotu hledat jiné zdroje zisků automobilek jsou přesně tím příkladem.

Přijde ti snad normální, že tesla vyrábí jen samé supersporty a vyšší třídy? Zkus se zamyslet proč to dělá... Nemyslíš si, že pro masové rozšíření je supersport případně převýkoný elektro stroj tak trošičku kontraproduktivní? Tady jde o vývoj image a reklamy. A pokud chce někdy tesla spustit masivní invazi musí vyčkat, na to až bude vůbec schopná dodávat masivně baterie. V žádném případě to není o ceně ale o zdrojích!! Samozřejmě, když chceš po zmrzlináři aby ti uvařil pivo, bude kolem toho keců, bude to trvat dlouho, bude to drahé a stát za govno! To neznamená, že budeš podporovat zmrzlináře vyrábět pivo, nebo podle zmrzlináře a jeho slov, dělat etalon o tom jak se má pivo dělat a co je správné a co není...

Ty automobilky co sestrojily už funkční koncepty a dokonce i ty automobilky co již mají hotové produkty a nějaký čas jezdí (zvláštní že až na pár evropanů, tam VW nefiguruje) mlčí, a dále vyvýjejí ahledají řešení, protože jich zde je mraky, zatímco ti co udělali doposud největší govno - viz VW, mají plnou hubu keců!!!! Takhle vážně ne člověče ;-)

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Kuban

Reakce na: To ale vůbec není pravda... | 15.8.2017 09:22reagovat
avatar

Příkladem buď vodík. Proč se ten nerozšířil, když jeho aplikace je snadná, a už dávno léta vyřešená a v asii se dlouhé roky používají a zdkononalují...... To je taky strasně drahé?

(než něco napíšeš, zase se zamysli nad termínam zmrzlinář, vařící pivo!)

Nepřihlášený

Reakce na: Nevsázej se, nebo půjdeš d.. | 15.8.2017 15:38reagovat
avatar

Jsou tady i normální lidi nebo jen onanisti co mají použiji škodovácký sleng OI, OII, OIII ?

Nepřihlášený

Reakce na: Zemní plyn je zajímaví ..... | 15.8.2017 15:40reagovat
avatar

Strč si prst do prdele a nech si ho tam...

Nepřihlášený Shal

Reakce na: A KDE PODLE TEBE TA ELEKTŘI.. | 15.8.2017 23:04reagovat
avatar

Není většího omylu než auta na vodík Dokonce i asijské automobilky, které to s ním myslely vážně od něj odcházejí. Vodík se ukázal jako slepá vývojová větev.

Nepřihlášený Shal

Reakce na: A KDE PODLE TEBE TA ELEKTŘI.. | 15.8.2017 23:12reagovat
avatar

Chronologické fáze klasických automobilek v reakci na Teslu: 1) Ignorace 2) Zesměšňování 3) Strach a zastrašování konkurenta 4) Kopírování. Teď přecházíme z fáze 3 na 4. A tohle všechno je jenom začátek. Mnozí tady neustále opakují ty nesmysly o ztrátách a zadlužení Tesly a vůbec jim nedochází, že Tesla je provozně velmi zisková a ztráta je generována masivními investicemi do růstu, technologií a síti dobíjecích stanic. Tesla je roky napřed před konkurencí ve vývoji, staví masivní továrny, zajišťuje si zásobování surovinami a ostatní se jenom točí v kruhu a neví kde začít. Až se tradiční automobilky rozhoupou, tak Tesla už bude vyrábět milióny automobilů ročně, bude provozovat Uber-like světový transportní byznys v soukromé a nákladní dopravě, čimž naprosto změní pravidla hry a až začnou tradiční automobilky taky stavět masivně elektromobily, tak celý svět bude nabíjet u Tesly v její nabíjecí síti.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený rock

Reakce na: Chronologické fáze klasick.. | 16.8.2017 07:55reagovat
avatar

...a pak ses probudil a bylo ráno a práčci za oknem zpívali...

Nepřihlášený

no ale zas umíte skvěle lh.. | 16.8.2017 08:12reagovat
avatar

no ale zas umíte skvěle lhát a podvádět, a to se v dnešní době počítá :-)

Přidat příspěvek
(pro zasílání reakcí, adresa nebude zveřejněna)
Max. 2000 znaku
b_468_60.gif

Živá témata na fóru

zobrazit vše

Autobazar

zobrazit vše