Tohle auto vytočilo šéfa VW. Je z něj „otrávený až do morku kostí”. Proč?

 | 39 příspěvků | 11.10.2016 Petr Prokopec
Reagovat

Nepřihlášený David Hnát

Vtipné. Holt všechny zakáz.. | 11.10.2016 13:46reagovat
avatar

Vtipné. Holt všechny zakázky se neudrží samy.

Nepřihlášený

a jsme u toho, automobilky.. | 11.10.2016 13:59reagovat
avatar

a jsme u toho, automobilky si stavi co jim je vhodne, co jim diktuje EU. neslysi po cem zakaznici opravdu touzi. Toto je logicke vyusteni situace. Hlavni je, kolik "prace" samotne se odvede v samotnem koncernu. smontuji se veci prevazne vyrobene jinde a da se na to plaketa dojceauto. Tim se udela "produkt", ktery se s nemalou marzi prodava dal ikdyz vetsinu prace provedli dodavatele. A ne jenom pri vyrobe, ale vyvoji samotnem.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený frantisek

Gratuluju Deutsche Post, t.. | 11.10.2016 14:41reagovat
avatar

Gratuluju Deutsche Post, ted uz jen zvysit dojezd. Ale mistnim postakum, co se postrkuji od baraku k baraku na svoji trase, by to stacit melo. Pripadne dobije pres obed.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Tonda

Dobře si s VW vytřeli rekt.. | 11.10.2016 16:57reagovat
avatar

Dobře si s VW vytřeli rektál. Jestli se rozhodnou jít s tím na trh a vyhodí rozumnou cenu tak o něj zájem určitě bude.

Nepřihlášený E15

dobře oni - myslím, že min.. | 11.10.2016 17:11reagovat
avatar

dobře oni - myslím, že minimálně ostatním provozovatelům poštovních a doručovacích služeb by to prodávat mohli. Určitě bych v pražských ulicích raději viděl toto než dieselovou dodávku (je jedno jestli VW, Ford nebo Fiat)

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený WinDiesel

Reakce na: dobře oni - myslím, že min.. | 11.10.2016 17:48reagovat
avatar

Promiň ale 80 km je pro pošťáka nic, to znamená okruh tam 40 km a 40 km zpět. Je to opravdu jen lokální rozvoz. A levné je to právě kvůli malé baterii. jakmile budou chtít 200 km, cena bude výrazně vyšší.

A jistě to bude velmi bezpečné vozidlo, chtěl bych vidět jak dosáhli na homologaci.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený J

Na homologaci dosáhli veli.. | 11.10.2016 18:19reagovat
avatar

Na homologaci dosáhli velice snadno. Stačí na to dvě vozidla. A vzhledem ke konstrukci vozu je pravděpodobně bezpečnější než většina vozů v provozu u nás...

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Jednomístné, zajímavé. To.. | 11.10.2016 19:55reagovat
avatar

Jednomístné, zajímavé. To u nás jezdí pošťáci ve dvou a tudíž se rádi rozdělí o jeden plat, navíc v podmínkách ČR určitě poloviční.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Psenda

Reakce na: Promiň ale 80 km je pro po.. | 11.10.2016 19:59reagovat
avatar

Jako promin, ale okruh je od toho ze je dokola a nema zpatecni cestu.

A jelikoz si to delali sami na miru, tak asi presne vedi, kolik potrebuji.

Nepřihlášený

Reakce na: Na homologaci dosáhli veli.. | 11.10.2016 20:06reagovat
avatar

"A vzhledem ke konstrukci vozu je pravděpodobně bezpečnější než většina vozů v provozu u nás..."

pasivni bezpecnost a vykon motoru jsou na urovni Trabanta, bez ministerske vyjimky nebude smet na dalnici

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený honza

To je ta Německá vize o cu.. | 11.10.2016 20:15reagovat
avatar

To je ta Německá vize o cunami v podobě elektrovozidel ?

Li-Ion kapacita 20,4 kWh

Vozítko bude totalní holota určitě to nebude mít ani ABS , Airbag , topení

Prostě pracovní mula

http://www.streetscooter.eu/

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Reakce na: a jsme u toho, automobilky.. | 11.10.2016 20:57reagovat
avatar

Ale copak EU VW zakázala postavit nachlup stejnou dodávku? :-)

Nepřihlášený kaaap

Pefrektní. Velké automobil.. | 11.10.2016 21:47reagovat
avatar

Pefrektní. Velké automobilky totiž staví auta, která se hodí hlavně jim a ne zákazníkům.

Nepřihlášený Mirek

Kéž by i naše Pošta nahrad.. | 11.10.2016 22:32reagovat
avatar

Kéž by i naše Pošta nahradila smradlavé a hlučné diesely v Transitech něčím podobným.

Nepřihlášený pop

Podobný auto chci i jako o.. | 11.10.2016 22:39reagovat
avatar

Podobný auto chci i jako osobák. Hlavně bez dieselu.

Nepřihlášený roll

Technologicky zaostalý VW.. | 11.10.2016 23:08reagovat
avatar

Technologicky zaostalý VW začíná brečet. Užijte si svoje TDI.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Majk

Díky bohu, že se některé f.. | 12.10.2016 00:48reagovat
avatar

Díky bohu, že se některé firmy nebojí vzepřít diktatuře VW-TDI. Dusivý puch co leze z jejich popelnic bych nechal dýchat manažery VW.

Nepřihlášený PAWLO

Směju se trapákům z VW. Je.. | 12.10.2016 01:03reagovat
avatar

Směju se trapákům z VW. Jejich podvody a velikost zřejmě na ovládnutí světa nestačí.

Nepřihlášený Matus

„Jsem otráven až do morku.. | 12.10.2016 07:32reagovat
avatar

„Jsem otráven až do morku kostí. Samozřejmě se musím ptát, proč si Deutsche Post nepromluvila s naší užitkovou divizí, aby přišla s něčím podobným."

som presvedceny, ze s nimi aj hovorila, ale presne viem ako sa automobilky stavaju k poziadavkam zakaznikov - bud ich vysmeju, alebo ignoruju.

Deutsche post palec hore - a toto mozno nastartuje revoluciu.

Nepřihlášený WinDiesel

Reakce na: Technologicky zaostalý VW.. | 12.10.2016 08:58reagovat
avatar

Tento wagen je všechno jen ne technologicky vyspělý. Posbírali levné odpadky a udělali něco co podle mne nemá na silnici co dělat - ono se to ukáže. A až jim odkráčejí baterie a to bude brzy rázem bude vozítko 2x dražší, a potom 4x. na začátku každý jásá ale o provozních nákladech nevědí nic.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený DD

Reakce na: Tento wagen je všechno jen.. | 12.10.2016 09:10reagovat
avatar

Oni si tu návratnost asi nespočítali a postavili to jen jako hurá akci teď hned. Tomuto počinu jistě předcházelo spousta výpočtů, kalkulací návratnosti a nákladů na provoz. A z těchto "odpadků" je bohužel většina v provozu jezdících vozidel, nedělej si iluze, že ve Tvém autě je něco lepšího. Unifikace, standardizace, jednoduchost. Naivko...

Nepřihlášený KRL

Nevim no .. Je sice na ele.. | 12.10.2016 09:24reagovat
avatar

Nevim no .. Je sice na elektrinu ale design je fakt masakr. Ten plastovej interier, oblozeni .. A to ze nakladni prostor vyuziva jen polovinu celkove velikosti auta se mi taky moc nezda. Kdyby to vyrabela nejaka automobilka v indii tak je to ok ale od nemcu bych cekal vic. Holt je to nemecke, tak se vam to vsem libi :D.

Nepřihlášený j

Mozna to bude mit pro post.. | 12.10.2016 15:36reagovat
avatar

Mozna to bude mit pro postu dobre uzitne vlastnosti, ale osklive to teda je az beda.

Nepřihlášený syslobus

Reakce na: "A vzhledem ke konstrukci.. | 12.10.2016 15:45reagovat
avatar

Co by vozítko jezdící od chalupy k chalupě s balíčkama dělalo na dálnici ???

Nepřihlášený Jiří

Hele kdo jste neopravoval.. | 16.10.2016 21:41reagovat
avatar

Hele kdo jste neopravoval auta po zaměstnancích pošty nevíte co píšete.

Prasata (smutné je, že 90 %s tím jezdí ženy)co si neumí ani v autě utřít přístrojovnu s centimetrovou vrstvou lupů prachu chlupů špíny a dalšího.Po vystoupení s takového vozu se musíte okamžitě umít.Ani zedníci nejsou taková hovada.Zaměstnanci tohoto socialisticky řízeného státního podniku si naprosto ničeho neváží. Vše zničené prodřené dokopané.Každému je vše u prdele.A jak se chovají k motorům? Stačí se podívat na silnici.A takto se chovají i k balíkům a všemu co vozí.Se vším hází do aut narvou co se kam vejde.Cedulky "křehké" to je zajímá až možná před váma na stole, když mají vybrat peníze.

A proč tohle píšu? PŘI POHLEDU NA TEN INTERIÉR AŽ ZBYTEČNÝ LUXUS.Dal bych jim tam dřevěnou lavici kterou neroztrhají nezaserou neprosedí, místo platstů kov protože i ten plast je zbytečný náklad a dvě mřížky pod sklem na náporové větrání, protože vše ostatní zničí.Místo podlahy mříž pod nohama, aby padal bordel rovnou ven, protože to je o nemoc co v poštovních autech je.

Se někdy podívejte do zaparkovaného pošt. auta.DoporučujiTohle auto se začíná blížit vojenskému autu.Bohužel oni si nic jiného nezaslouží.

Nepřihlášený Jiří

Reakce na: Tento wagen je všechno jen.. | 16.10.2016 21:44reagovat
avatar

Nemáš pravdu.Blíží se to velice tomu co je ideál, ale ještě bych té nevděčné bandě ubral tak půlku toho co to má a dal místo toho železo a podobné materiály

Nepřihlášený

Reakce na: Jednomístné, zajímavé. To.. | 16.10.2016 21:51reagovat
avatar

Tak ono není tak dlouho co v české poště jezdil řidič a vozil pošťačku a ta nosila.:-))) Socialistický podnik.Dnes už jezdí jeden, protože to už někomu docvaklo že platí za x lidí co se jen vozí.

Ppl, DHL, DPD, naprosto běžné, že jezdí sám.Elektroniké podpisy, mašinky na snímání čárových kódů, vystupování, oblečení.To se rozezná komunistická firma řízená atátem a soukromá.A oni ještě držkují co mají práce.Leda hovno.Pulku bych jich vyházel.V Německu to jedna pošťačka zvládne.U nás ne:-))

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Miro

Reakce na: Promiň ale 80 km je pro po.. | 21.10.2016 05:17reagovat
avatar

Okruh nema 40 km tam a 40km naspat ale je to okruh 80km.

Nepřihlášený martin

vyborny napad VW doplatil.. | 21.10.2016 07:20reagovat
avatar

vyborny napad VW doplatil na svoju chamtivost,a vyroba vlastnych aut degraduje dominantnu znacku VW,dodavka vyzera velmi dobre az na ten dojazd 100km,ale urcite sa vyvoj nezastavi a pracuje aj na tomto probleme,a ak aj cena bude prijatelna odbyt bude zarucene zaisteny.

Nepřihlášený Oeter

zaujímavý nápad, dobrý kro.. | 21.10.2016 16:24reagovat
avatar

zaujímavý nápad, dobrý krok

Nepřihlášený

jak už bylo psáno v článku.. | 22.10.2016 01:38reagovat
avatar

jak už bylo psáno v článku je to pracovní nástroj a jako takoví má slušný design a to i interieru. Jeto výborný nápad a VW zapláče

Nepřihlášený Rodier

Hele ale to je jednoduchy... | 25.10.2016 23:41reagovat
avatar

Hele ale to je jednoduchy.

Oni si z toho systemu PTC zjisti kdo jim ty soucastky dodava a jasne jim reknou "serte na to, nebo vas potopime" a scooter pujde do rite. Uvidite.

Nepřihlášený Mato

VW stale nie je najvacsia.. | 26.10.2016 15:18reagovat
avatar

VW stale nie je najvacsia automobilka sveta. Tesne sa stale drzi za Toyotou.

Nepřihlášený Radomír Navrátil

Reakce na: Gratuluju Deutsche Post, t.. | 28.10.2016 03:20reagovat
avatar

Super to fandím . To u nás by se nemohlo stát . Pánové co zadávají tendry by by přišli o všimné :)

Nepřihlášený Small

Reakce na: To je ta Německá vize o cu.. | 29.10.2016 20:34reagovat
avatar

Nejspíše jsi to moc nečetl, když už jsi tam dal odkaz. Píší,, ABS standart,, pochybuji, že by to nemělo airbag o topení nemluvě.

Nepřihlášený Drood

„S tímto přístupem asi nep.. | 4.11.2016 23:17reagovat
avatar

„S tímto přístupem asi nepřekvapí, že cena dodávek je překvapivě nízká. Konkrétní číslo sice zatím nepadlo, nicméně dočkat bychom se jej brzo mohli." Cena je 5000 Eur... za ty prachy a při té životnosti bych to klidně bral, vůbec bych se za to nestyděl...je na tom vidět, jak nás automobilky s cenou tahají za fusekli...

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený R2

Reakce na: „S tímto přístupem asi nep.. | 5.11.2016 00:06reagovat
avatar

Ale docela prekvapi, jeste loni cekali cenu za baterie 5000 a za cele auto 22000 a stezovali si, ze se to zatim nedari: http://ecomento.tv/2015/07/28/deutsche-post-elektroauto-stre etscooter-flotte/

Pred peti lety sice sliboval StreetScooter elektromobil za 5000, ale to slo o malinke 500kg auticko a navic v cene nebyly baterie.

Osobne se domnivam, ze nekdo neco popletl nebo na neco pozapomnel, treba opet na pronajem baterii. Ono pokud k autu platite 200-300 EUR mesicne za pronajem baterky, tak cena 5000 EUR trosku ztraci sve kouzlo.

Nepřihlášený John

VW, no to je ta automobilk.. | 5.11.2016 16:42reagovat
avatar

VW, no to je ta automobilka, která po 30 letech objevila pick up a její přívrženci s ní. Auta bez tváře, stejně jako jejich nutní majitelé, co si rádi lehají do stínu podvozkových částí a stále se baví na téma oprav a úprav. Majitelé japonských vozidel jsou však ještě nudnější, nevědí, o čem se tito majitelé "prémiových" značek baví.

Nepřihlášený Drood

Reakce na: Tak ono není tak dlouho co.. | 7.11.2016 08:48reagovat
avatar

Jo, to se pozná... řidič si buď koupí svoji dodávku, pak je to omlácený vrak, na kterém se nepozná, ke které přepravní službě patří, jen na dveřích má svoje jméno, adresu a firmu, takže Švarc systém nebo vyfasuje firemní leštěnku s logem, ovšem tu následně splácí. Oba ale makají 16 hodin denně... To je ten kapitalismus...

Přidat příspěvek
(pro zasílání reakcí, adresa nebude zveřejněna)
Max. 2000 znaku
b_468_60.gif