Toto je poslední Ferrari s manuálem, právě se prodalo za 10,6 milionu

 | 14 příspěvků | 7.2.2016 Petr Miler
Reagovat

Nepřihlášený Nemesis

Je to přesně jak říkáte. T.. | 7.2.2016 12:50reagovat
avatar

Je to přesně jak říkáte. Těch "naříkajících" je tolik... A když je šance, dají vše. Je hloupý jim nic nenabídnout a tvářit se, že to tak sami chtěli.

Nepřihlášený Bad Řich

No, to řazení je na tom au.. | 7.2.2016 12:59reagovat
avatar

No, to řazení je na tom autě vážně jediný hezký :-)

Nepřihlášený jan

Paličatost? ja nevim no ok.. | 7.2.2016 13:24reagovat
avatar

Paličatost? ja nevim no ok koukal si na statistiku prodeje tohodle auta? kolik se jich prodalo s manuálem a kolik s automatem. Já jí neznám, ale vzhledem k tomu jak sou kousky s manuálem vzácný s jí dokážu představit. Už jenom proto, že znám statistiku audi R8 která se rozhodla, že pro lidi co furt remcaj nechaj manuál v nabídce (museli vyvinout novou převodovku pač manuál na 600 koní se na skladě neválel)¨. A ono co se nestalo prodeje manuálu se ted na konci prodeje usadily na 5% vyrobených kusů s manuálem (jestli si to dobře pamatuju) A 90% z těch 5% se prodalo v AMERICE, z toho vyplívá že nová R8 uz manuál nemá taky proč když to nikdo nechce. takže já tu paličatost nazývám obchodní plán a omezování výrobních nákladů.

Nepřihlášený Ferrarista

Je to krasavec, tahle kára.. | 7.2.2016 14:25reagovat
avatar

Je to krasavec, tahle kára uzrála za ta léta jako víno. A s manuálem není co řešit. Ta cena je ale mazec, pro nás ostatní tu jsou s manuálem 360 Modena a F430. 599 GTB je s klackem neskutečně drahé a vzácné.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Ronin

Reakce na: Je to krasavec, tahle kára.. | 7.2.2016 16:49reagovat
avatar

Keby si chcel taký väčší GT tak si myslím ž je ešte Scaglietti :) To je tiež krásne

Nepřihlášený

Ono je to o přístupu jako.. | 8.2.2016 00:14reagovat
avatar

Ono je to o přístupu jako ve všem.Do La ferrari asi manuál ne,to by nikdo neuřadil a to auto by bylo prostě o dost pomalejší.Ale měli si ho nechat v nabídce pro nižší modely a řidiče kteří jezdí pro zábavu.Zaplaťpánbůh za to,že ještě existuje Porsche a naslouchá zákazníkům řidičům,a nejde jim jen o prachy na kontě.Dlouhodobě se to vyplatí.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený faubléé

Reakce na: Ono je to o přístupu jako.. | 8.2.2016 09:49reagovat
avatar

Tak konkrétně značkou Porsche bych se tady moc neoháněl, ty jsou schopni dodat na trh 'cokoli', jen aby prodali ještě víc a ještě víc a úplně nejvíc..

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený M. Schumacher

Reakce na: Tak konkrétně značkou Pors.. | 8.2.2016 10:15reagovat
avatar

Proč? Protože Porsche vyrábí i SUV? Manuál pro puristy nabízí ze sportovních značek už jen mohykán Porsche, smiř se s tím bez zbytečných blábolů kolem.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený koupelna

Reakce na: Proč? Protože Porsche vyráb.. | 8.2.2016 12:13reagovat
avatar

Rozhodně je zdravější přístup držet se své filosofie, exkluzivity a zaměření a vyrábět sportovní vozy, GT, supersporty a hypersporty (Ferrari), než vyvářet prachy vším možným a díky tomu ztrácet tvář a výjimečnost jako to dělá Porsche, viz. SUV, kreatury jako Panamera, naftové motory a další. Porsche je dnes tuctovka, Ferrari je stále elitní a legendární výrobce, který vyrábí auta, jež obklopuje stále ta magická aura, odkaz a unikátnost. Porsche je jak spotřební automobilka, která se chce zavděčit všem, ale bohužel v tom procesu ztratila svou image.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený k.ik

nesedí kulisa na kouli | 8.2.2016 12:55reagovat
avatar

nesedí kulisa na kouli

Nepřihlášený M.Schumacher

Reakce na: Rozhodně je zdravější přís.. | 8.2.2016 16:54reagovat
avatar

koupelno samé fanouškovské bláboli zase o Ferrari, co že ztratila image? 911 svou auru nestratí je to legenda šmudlo ať si třeba vyrobí znova tank pořád to bude amazon 911 Carrera.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený koupelna

Reakce na: koupelno samé fanouškovské.. | 9.2.2016 20:03reagovat
avatar

911 legenda je, ale Porsche, značka co ho vyrábí má pověst pomalu horší jak BMW nebo Mergl. A to všechno díky poruchovým autům a kvůli Cayenne, Macanu a Panameře.

Nepřihlášený faubléé

Reakce na: koupelno samé fanouškovské.. | 12.2.2016 23:11reagovat
avatar

..mohykán, amazon.. kam chodíš ty na ty bláboly okolo..???

Nepřihlášený řidič

Zrovna ta hliníková kulisa.. | 22.6.2017 14:51reagovat
avatar

Zrovna ta hliníková kulisa s kovovou pákou byla pro mne symbolem Ferrari úplně stejně jako jejich červená. No škoda. Chápu pádla, ale dle mýho názoru nebudou nikdy pádla a dva pedály mít tolik testosteronu jako pedály tři a klacek. Je to prostě stejně buzerantský, jako kdybyste si vzali na Harleje barevnou softshellku místo kožený bundy.

Přidat příspěvek
(pro zasílání reakcí, adresa nebude zveřejněna)
Max. 2000 znaku
b_468_60.gif

Živá témata na fóru

zobrazit vše

Autobazar

zobrazit vše