Volvo opět selhalo při prezentaci samočinného brzdění, teď přejelo dva lidi

 | 24 příspěvků | 22.5.2015 Marek Bednář
Reagovat

Nepřihlášený Kylie

Dobrá prezentace! Ale ten.. | 22.5.2015 10:47reagovat
avatar

Dobrá prezentace! Ale ten člověk tomu opravdu věřil, jen asi desetinku před nárazem se mu trochu rozklepala kolena. Chudák...

Nepřihlášený Hajzlík

Jo tyhle features fungují.. | 22.5.2015 10:50reagovat
avatar

Jo tyhle features fungují jen ve světě Volvo marketingu, v reálu jsou komplet na prd. Slušná blamáž.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený R32

Dúfam, že takýchto prípado.. | 22.5.2015 11:08reagovat
avatar

Dúfam, že takýchto prípadov (nielen u Volva) bude viac a doba kedy bude autonómne riadenie povolené sa oddiali čo najviac. Skrátka, vodič má šoférovať a nie čítať za jazdy noviny, asistenčné systémy nech len asistujú - upozorňujú no riadenie a rozhodovanie nech je stále na vodičovi - človekovi...

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Eliška Junková

No a takhle je to s kvalit.. | 22.5.2015 12:59reagovat
avatar

No a takhle je to s kvalitou celého Volva, jinak to být nemůže, když nezvládnou todle, namají promakaný ani nic jinýho. Ale v hospodě bude každej Pepk tvrdit úplně opačné věci.

Nepřihlášený Bohous

ti Slováci měli jedinečnou.. | 22.5.2015 13:25reagovat
avatar

ti Slováci měli jedinečnou šanci být pachatelem i poškozeným zároveň :-)

Nepřihlášený evo

no ako upozrnenie na preka.. | 22.5.2015 14:32reagovat
avatar

no ako upozrnenie na prekazku by to nemuselo byt zle, ale mohlo by to lepsie fungovat, nielen vo firemnych prezentaciach.. Po takychto videach sa vzdy smejem, ze chcu uz za 3 roky predavat autonomne vozidla.

Nepřihlášený kecy v kleci

to je zase bednářův ejakul.. | 22.5.2015 15:56reagovat
avatar

to je zase bednářův ejakulát, který bych čekal v žumpě typu blesk, nebo se přejmenujte na Autoblesk.cz, ať víme, na čem jsme.

Takže si pane Bednář laskavě nastudujte, co přesně znamená systém City Safety, abyste nebyl za vola a nedělal závěry na úrovni žáka třetí třídy. Dík!

Nepřihlášený kony

nechci se nijak extra zast.. | 22.5.2015 18:33reagovat
avatar

nechci se nijak extra zastávat pana Bednáře, ale často bývá kritizován za něco co sám nenapsal nebo prostě nevytvořil, prostě to sem jen dal ... a tohle se mi líbí, ať si to Volvo vyžere, jako každej kdo pochybí vy svym byznyse ....

Nepřihlášený Martin

Reakce na: Dúfam, že takýchto prípado.. | 22.5.2015 20:42reagovat
avatar

Tak jeste jednou a pro vsechny ? systém je designovan tak ze řeší situace kdy řidič ztrácí absolutne koncentraci řízení a již nemůže reagovat . Jestliže se vědomě rozjedete proti překážce a akcelerujete - systém to bere coby vědomé řízení a nesmí jít proti řidiči !!! No a nakonec jeden podstatný detail - vse nasvědčuje tomu, ze zde vůz neni systémem vůbec vybaven...? začínám mít silný pocit, ze ma autoforum nove sponzory ...

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

A jeste jedna podstatná věc.. | 22.5.2015 20:52reagovat
avatar

A jeste jedna podstatná věc pro vsechny znalce ? detekce chodců a cyklistu je součásti City Safety pouze u nove XC90 - pro vsechny ostatní platí výše zmíněné !!! HOWGH

Nepřihlášený David

Reakce na: Tak jeste jednou a pro vse.. | 22.5.2015 20:53reagovat
avatar

Potřebujou hanit HighTech kvalitni vůz.Však to znate když to neni z keterkoliv nemecke automibilky tak je to špatne.Bohužel tyhle dendenčni članky sou čim dal častejši.Inu komu se daři ten je trnem v oku ostatnich a kevšemu určite znate do detailu prodejni oběmi Volva tak že určite vite jak si stoji natom a že ostani značky nato ragujou špinavou reklamou a zaplatisi koholiv kdekoliv.a Myšlenka nazavěr... jak by bylo natom světe krasne kdyby tyhle impotentni lide jednoho krasneho dne šli doprdele ....!

Nepřihlášený

Reakce na: Jo tyhle features fungují.. | 22.5.2015 21:28reagovat
avatar

Vas nick rika vse

Nepřihlášený

Reakce na: Jo tyhle features fungují.. | 22.5.2015 22:32reagovat
avatar

Aspon ten Lukas Ditrich si nejdrive overi informace nez je pusti do obehu, co pane novinari ???http://www.autorevue.cz/volvo-prejelo-pri-predvadeci-akci -dva-muze-ale-ci-je-to-vina

Nepřihlášený kubexxx

Kdo Vás sponzoruje? | 24.5.2015 09:10reagovat
avatar

Kdo Vás sponzoruje?

Nepřihlášený tonda

A co teprve slavna blamaz.. | 24.5.2015 09:49reagovat
avatar

A co teprve slavna blamaz Mercedesu s obdobnym systemem, do ktere byli zapojeny i redaktori AutoBildu..(reportaz byla na SternTV) s prknem na zemi, ktery mel dat signal ridici aby zacal brzdit pokud to auto neudela samo :D. Hlavne kydat na jine znacky, nez nemecke..ze jo!

Nepřihlášený Nyte

Tak hlavně dle některých n.. | 24.5.2015 23:07reagovat
avatar

Tak hlavně dle některých názorů daný vůz vůbec nedisponoval balíčkem elektronických asistentů (vč. pedestrain detection), v masce totiž není žádný radar. Pak by šlo samozřejmě první řadě o neskutečnou blbost zúčastněných a přišlo by mi dost nevhodné a neprofesionální automaticky svádět vinu na elektroniku Volva jen na základě domněnek(!)

Nepřihlášený Honza

Tak ani před značkou Volvo.. | 25.5.2015 08:46reagovat
avatar

Tak ani před značkou Volvo se nevyplatí na přechodu vstupovat do vozovky . Nezastaví ?

Nepřihlášený Rypák

Čtyřválcové motory zcela n.. | 25.5.2015 08:53reagovat
avatar

Čtyřválcové motory zcela nedůstojné prémie, průměrné převodovky i podvozky, nefungující elektronické bezpečnostní systémy, no to nám toho moc z toho čínského Volva nezbylo, jen pozlátka a marketingové kecy.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Reakce na: Čtyřválcové motory zcela n.. | 25.5.2015 09:16reagovat
avatar

Ano Vy jste pane jen a pouze RYPÁK a nejste hoden reakce i když mne napadá, že to možná jistý účel zde plní :) ...

Nepřihlášený roman

Podobné systémy má i Fabia.. | 1.6.2015 18:05reagovat
avatar

Podobné systémy má i Fabia, další škodovky, Volkswageny a hromada dalších aut. A žádný z nich by nezastavil auto v situaci na prvním videu. Žádný. Kdyby to auto plynule jelo a blížilo se k nim, dopadlo by to jinak.

Druhé video je důkaz, že jim to prostě nefungovalo. Slovenské video je vtipné, ale ukazuje to, že procházeli těsně před autem. To se přece v reálném světě neděje. Navíc už při městských rychlostech nemá vůbec smysl brzdit, když už chodce nabírám. Kdykoliv byli víc před autem, auto zastavilo.

Je naprostý nesmysl zpochybňovat přínos těchto systémů. Ale jsou to ASISTENČNÍ systémy, které řidiči pomáhají. A pomáhají dobře, když člověk nedává pozor nebo by lidsky nestihl tak rychle reagovat. Elektronika je a bude rychlejší než člověk.

Přidat příspěvek
(pro zasílání reakcí, adresa nebude zveřejněna)
Max. 2000 znaku
b_468_60.gif