10 důvodů, proč jsou automobiloví nadšenci lepší řidiči

 | 36 příspěvků | 10.6.2015 Marek Bednář
Reagovat

Nepřihlášený josephko

Autor písal o mne? Všetko.. | 10.6.2015 22:05reagovat
avatar

Autor písal o mne? Všetko totiž presne sedí...

:-)

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený KFL

Reakce na: Autor písal o mne? Všetko.. | 10.6.2015 22:19reagovat
avatar

Ne, psal o mně :D.

nenapadny.sofer

Gratuluji vám oběma. | 10.6.2015 23:14reagovat
avatar

Gratuluji vám oběma.

Nepřihlášený petrolhead

Pravého petrolheada určite.. | 10.6.2015 23:17reagovat
avatar

Pravého petrolheada určite potešil takyto članok,nieje nad svižnu no bezpečnu jazdu :) škoda je že často si 18 ročni smradi v tatovom aute myslia aki su zavodnici :/

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený trumpeta

Tak tady se dá jen poděkov.. | 10.6.2015 23:22reagovat
avatar

Tak tady se dá jen poděkovat za hezké shrnutí.

Ještě bych přidal:

- nesnaží se za každou cenu "vyučit" ostatní řidiče

- vnímá i možnost nepravděpodobných situací (do bodu "čte silnici a provoz")

Oboje se podle mě týká i většiny dlouhodobých profesních řidičů (což nejsem).

Pro mě například byla skvělá škola ukrainská (či jaká) tavria v horách bez posilovače čehokoli na letních :) a s minimem financí.

Nepřihlášený

Podle me se docela podceňu.. | 10.6.2015 23:40reagovat
avatar

Podle me se docela podceňuje nastavení sedačky. Znam tunu lidi, co by ani nemuselo mít sedadlo řidiče, protože stejnak sedí prakticky na zadní sedačce( jak jsou odsunutí) a položení. Clovek tak muze řídit celkem slusne a dela to i spousta dobrých řidičů. Ale kdyz jde do tuhého, tak ta kontrola nad vozem je proste bidna. Moc tomu nepridavaji ty klasické chytré řeči, tam sedíš jak babička, odsun si to trochu a poloz. Palec nahoru pro každého, kdo ma sedačku nepolozenou a "blízko" k volantu,. Pro dnešek dost kázání

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Ohleduplný řidič

Miluju, když "petrolhead".. | 11.6.2015 08:16reagovat
avatar

Miluju, když "petrolhead" zpomaluje dlouho před křižovatkou a za ním se tvoří pomalá kolona, která musí různě zastavovat a rozjíždět se atd. Ano, onen petrolhead v tu chvíli opravdu šetří benzín...

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený e-driver

Reakce na: Miluju, když "petrolhead".. | 11.6.2015 08:25reagovat
avatar

To ale není problém člověka, který zpomaluje před křižovatkou, nýbrž těch za ním, kteří, jak bylo několikrát v článku zmíněno, nečtou provoz před sebou...

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Nepřihlášený Ohleduplný řidič

Reakce na: To ale není problém člověk.. | 11.6.2015 08:33reagovat
avatar

Bohužel, nikdy nejedou v koloně jen řidiči, kteří umí číst.. Potom vzniká ten neblahý efekt, ve kterém se svezou i ti, kteří čtou provoz. Kdyby ten první normálně dojel ke křižovatce a zastavil, dojedou normálně i ti za ním.

Nepřihlášený bc

Reakce na: Miluju, když "petrolhead".. | 11.6.2015 12:08reagovat
avatar

Ta kolona nemusí zastavovat a rozjíždět se, stačí zařadit dvojku a jet na volnoběh... tedy, pokud má kolona motory o rozumném objemu, ne downsizované mixéry :)

Nepřihlášený Frantisek

Reakce na: Pravého petrolheada určite.. | 11.6.2015 15:40reagovat
avatar

:-) pravda

Nepřihlášený Kolopro

Bože tady je to samej chvás.. | 11.6.2015 15:56reagovat
avatar

Bože tady je to samej chvástač :D to je jak článek na žena-in .. správnej petrolhead určitě nečte články o tom jak petrolhead vypadá :D

Nepřihlášený Vasek

článek je docela trefnej v.. | 11.6.2015 20:25reagovat
avatar

článek je docela trefnej výčet mých pocitů :-)

Ještě bych třeba dodal, že petrolheadův přístup k autům bývá často okolím nepochopen a neustále konfortován s tím, že dávat tolik péče "těm starým plechovkácm" se přeci nevyplatí. A málokdo pochopí, že to nedělá kvůli tomu, že se to vyplatí...

Nepřihlášený Lukas

Presne to sedí :) Mám síce.. | 12.6.2015 13:58reagovat
avatar

Presne to sedí :) Mám síce len 17 rokov a vodičák len 4 mesiace, ale tak isto sa v tom vidím, ale máte pravdu väčšina mladých nevie ako sa ma k autu chovať, ako kamaráti zrobia vodičák na tretí krát, myslí si že je kráľ. Chodím rýchlo, ale s rozumom !

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený jirka

já jsem automobilový nadše.. | 12.6.2015 18:15reagovat
avatar

já jsem automobilový nadšenec :) opravdu. Když jsem si loni zkoušel auto na max hranici bohužel to odneslo. Bylo ho škoda. Teď mám 1.4 benzín slušný autíko ale chystám masakr 5.9 benzín osmiválec do plynu small block jeep genad cheroke 1998 buď zj je problem sehnat magnum je taky probl sehnat. Ten magnum by byl pecka a časem sání od japonců co přidá 30 koní za 40 tis na střechu dálkový 4 světla jedno deset tisíc lehce zvednutí podvozku luxus zahrádku na střech a off road výbavu lopatka gumové podložky pod kola atd.

Když to vyjde koncem srpna s ním budu jezdít do práce a to je cca tam a zpět 140 km.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený blbe

Reakce na: Presne to sedí :) Mám síce.. | 13.6.2015 08:48reagovat
avatar

máš 17 rokov a stejne hovno vis, ty blbe

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Jirka

Reakce na: máš 17 rokov a stejne hovn.. | 14.6.2015 08:44reagovat
avatar

dál si jezdi ve favoritu a slintej. Můj sen byl vlastnit šestilitr motor a mě se to brzo splní. Už jsem měl i slušné sportovní luxusní coupe. Limuzínu atd.

Nepřihlášený Ondra S.

Tak ten článek je i logick.. | 14.6.2015 12:03reagovat
avatar

Tak ten článek je i logický, alespoň mně tak připadá, ale u mnohých lidí (ženský a metrosexuálové a hlupáci) to tak být nemusí, takže potom to logiku má.

Myslím že pravý vztah k autům začíná už v mládí a to ještě dávno před tím, než můžete vlastnit nějaký řidičák, a o tom to je. Ten zbytek se dostaví, tedy postupným zájmem, vnímáním, samostudiem a přemýšlením.

Když si někdo dělá řidičák jen proto, že se potřebuje dopravit, tak je to většinou bída už v autoškole! Je to bída s nouzí, děs, nic neví, neumí, nechápe, musíte mu vysvětlovat i úplné základy z techniky jízdy, které zajímající se ví klidně už i v 10 letech a on pak s tím má vyrazit do provozu a co hůř, může potom mít vlastní vůz. Při té představě vám pak není dobře, protože mu taková věc do ruk nepatří, ale systém je nastaven, že mu to přesto dovolí. Na druhé straně je tu pak adept, který na první hodině nemá problém se rozjet do kopce a dokonce i zacouvá do garáže na zrcátka a ví víc, než je v učebnici, to je jiné kafe!

Každý musí a i musel nějak začínat a nikdo nebyl hned mistr, ale je to právě o tom vztahu. Mnozí to dotáhli se vztahem na zájem a potom třeba až na konstruktéry, jiní na automechaniky. Nikdy se to nedá odsuzovat, protože je to vždy konstruktivní zájem a ten má hodnotu, která někam vede. Třeba se místo hulení a chlastání v hospodě vrtám v autech a opravuji si je sám, občas i něco vylepším dodělám, upravím, později už to dělám i pro kamarády a pořád se u toho učím o konstrukci, technických řešeních a zdokonaluji se.

Dle mého každá rozumná investice do auta (do podvozku, řízení, motoru a jeho elektroniky i čidel, osvětlení, brzd, pneumatik, antikorozní ochrany) má smysl a je to potom především vaše aktivní bezpečnost a ekonomika provozu. Kdo to nechápe neměl by vlastnit vůz ani motorku a jezdit veřejnou dopravou a nebo pěšky, protože i kolo bude pro něj nebezpečné, protože je jeho. Můžu tady uvést příklady, ale chytří si je doplní sami a blbci to stejně nepochopí a potom se diví. Investi..

Nepřihlášený Nommo

Reakce na: Presne to sedí :) Mám síce.. | 23.6.2015 23:37reagovat
avatar

Nezlob se, ale v 17 letech... Zpomal, vyjezdi se, pak mluv. Tedy pokud nejsi nějaký juniorský reprezentant nevím v čem, co jezdí na 4 kolech. ;o)

Nepřihlášený k22

Reakce na: já jsem automobilový nadše.. | 22.7.2015 11:44reagovat
avatar

Petrolhead NIKDY nic neposílá do plynu!

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Kuban

Reakce na: Podle me se docela podceňu.. | 24.7.2015 17:18reagovat
avatar

každý nemá 165cm výšku jako ty...... Až budeš někdy kritizovat dvoumetrovému 110Kg čahonouvi proč sedí v autě s odsunutou sedačkou, nejprve se jako správnej pertrollhead zamysli nad tím, zda jsou auta konstruovaná pro všechny a zda tak náhodou není poloha sedačky volantu, svým omezením, nástroj k najití zdravého kompromisu nikoliv jednoho jasně daného posezu.

Nepřihlášený AntiGaga

Kdákání Lady Gaga se dá řík.. | 1.8.2015 19:42reagovat
avatar

Kdákání Lady Gaga se dá říkat dunění, to jako vážně?

Nepřihlášený pajikxxx

Ještě bych doplnil, že spr.. | 2.8.2015 13:32reagovat
avatar

Ještě bych doplnil, že správný řidič, který vnímá provoz se chová ohleduplně k ostatním a když je dostatečně široká silnice, tak se uhnu na kraj, že se klidně vejdeme dva do jednoho pruhu, umožním bezpečné předjetí a nebudu zbytečně blokovat u středové čáry, jako to hodně idiotů dělá. Když vidím za sebou motorku, tak to už beru jako samozřejmost, že se uhnu na kraj, ať může bezpečně pokračovat dál, jako bych tam nebyl a vždycky potěší když motorkář ještě poděkuje.

Nepřihlášený Honza928

Reakce na: Petrolhead NIKDY nic nepos.. | 2.11.2015 08:59reagovat
avatar

Impreza GT 99' 160kW, jezdím na LPG a pokud to jde, tak po okreskách. Z deseti chyb jsem se našel v nezhasnutí svetel před žel.přejezdem a u supermarketu parkuju blízko východu. Tak si mě prosimvás vyndejte ze seznamu petrolheadů. Teď už musim frčet do servisu nechat vyvážit zimní kola, než si je přezuju, mějte se.

Nepřihlášený Dromed

Ještě bych doplnil, že zku.. | 18.2.2020 00:26reagovat
avatar

Ještě bych doplnil, že zkušený řidič ví jaký je to pak dobrý pocit někoho třeba pustit z vedlejší, někomu uhnout při předjíždění třeba motorkářům, někomu zastavit když se zrovna snaží zaparkovat, zastavit babičce na přechodě nebo jen odpustit chybu kterou udělá občas každý a jen se místo pičování usmát a on Vám pak úsměv oplatí nebo Vám poděkuje. To je teprve krásný pocit to se člověk hned cítí jako vyzrálý frajer klidně celý den. Ale někoho vychovávat, troubit a nadávat či gestikulovat za každou chybu? Potom člověk moc dobré pocity nemá. 5 vteřin se cítí jako frajer to jsem mu to tím fakáčem nandal. Po minutě se už cítí jenom nasranej a po deseti minutách se člověk cítí jen jako kokot, že to možná přehnal. To pak dokáže zkurvit celý den jak člověk myslí na toho čuráka za volantem co mu nedal přednost. Jenže jedinej čurák co mu skurvil de je on sám, protože kdyby se místo toho fakáče jen usmál a mávl rukou dávno by na to nemyslel a pokud by si náhodou vzpoměl znovu by se jen pousmál.

Přidat příspěvek
(pro zasílání reakcí, adresa nebude zveřejněna)
Max. 2000 znaku
b_468_60.gif

Živá témata na fóru

zobrazit vše