Facelift nebo novou generaci? Výhod modernizací ubývá

 | 8 příspěvků | 19.6.2015 Marek Bednář
Reagovat

Nepřihlášený Viincent

Tak nevím, nevím, ale nepři.. | 19.6.2015 20:45reagovat
avatar

Tak nevím, nevím, ale nepřišel elektomechanický posilovač řízení do trojky až s nástupem F30?

Nepřihlášený Driver

Přestaňte už papouškovat t.. | 19.6.2015 22:14reagovat
avatar

Přestaňte už papouškovat ty poučky, že "tehdy se ještě nešetřilo a auta byla poctivější" To nebyla nikdy pravda. Šetří se kde se dá už sto let, co se auta vyrábí. Každý vyráběný model předcházelo několik vývojových prototypů a vývoj není o tom aby se vyvinulo nerozbitné auto. Vývoj je o tom, jak vyrobit co nejlevněji něco, co se nerozsype. Když měl a vzniknou Škoda 720, mohla být lepší, ale byla by drahá na výrobu. Tak se vyrábělo to, co bylo levné a generálku jste dělali každých 60.000km!

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Lukas

Reakce na: Přestaňte už papouškovat t.. | 20.6.2015 02:10reagovat
avatar

Kolik ste mel novych a zanovnich vozu?

Ja muzu porovnat dve generace Ecka(obe po faceliftu) 211 a 212 a snad krome svetel(Led na 212 sou super) bych 211 ku chtel zpet.

212- posun hodin pri zmene casu jen v pripade command-online, jinak nic, chladic, vodni pumpa v 90tkm KO( 211 pres 200 a furt ok), a tak by se dalo dal davat priklady

Nepřihlášený Šofér 51m

Připadá mě, že v posledníc.. | 20.6.2015 07:03reagovat
avatar

Připadá mě, že v posledních letech/desetiletích, každé vylepšení/facelift přináší je zhoršení celkem povedeného auta. A to nepočítám šetření na materiálu. Nejvíce mě vadí až přehnaná a zbytečná elektronizace v autech nižších kategorií a takové " drobnosti " / sabotáž /, jako nemožnost jednoduché výměny žárovek, našlo by se plno dalšího.

Nepřihlášený WP

Kopání do vrtule je u AF p.. | 20.6.2015 07:38reagovat
avatar

Kopání do vrtule je u AF povinným sportem redaktorů. Spousta nesmyslů v teoretický rovině vypovídají o hlouposti představitelů redakce a jejich omezenosti.

AF se předhání s ostatními weby o to, kdo nejhlouběji zaleze do řitního otvoru mladoboleslavského výrobce, kdy zde se ještě dokáže plivat na ostatní autoproducenty v míře neobvyklé.

Neskutečná špína, diletantství, ničemný testy a nesmysly psaný zde, dokáží s ladností překonávat své vlastní laťky bulváru s dechberoucí lehkostí. :-(

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený rock

Reakce na: Kopání do vrtule je u AF p.. | 20.6.2015 10:33reagovat
avatar

Ta teorie kulhá, zrovna v tomhle článku se nadává i na Superby (a na Audi, když už jsme u VW Group)

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený WP

Reakce na: Ta teorie kulhá, zrovna v.. | 21.6.2015 05:22reagovat
avatar

Ale rocku, přečti si to celý znova. Tady jde jen o čůrání na jeden znak, Superb je tam v zásadě pochválen, A4 lehce zmíněno. Zbytek se točí kolem BMW. Trapnost zdejších článků dosahuje nebeských výšin.

Nepřihlášený RADIO

Je to věc subjektivity, os.. | 21.6.2015 13:38reagovat
avatar

Je to věc subjektivity, osobně u BMW preferuji předfacelift E46, kdy design má blíž ke klasickým BMW z 90. let. Přitom při hledání vozu jsem z počátku taky preferoval pofacelift, který auto opticky omlazuje. Ale časem se mi tento náhled měnil a po koupi vozu 325xi z r. 2001 (tedy E46 po technickém, ale před optickým faceliftem) na tento design nedám dopustit a za novější E46, ani E90 bych ho nevyměnil. Vím, není to zadokolka, ale já tu 4x4 v zimě na horách potřebuji. I dnes se lidé za autem otočí a nepříliš znalí mu přisuzují 2x vyšší hodnotu, než které auto skutečně má. Myslím, že řada E46 bude za pár dekád hodně ceněná pro svůj design, technickou vyspělost a jízdní vlastnosti, které už dnešní vozy nenabídnou a plánuji si ji nechat napořád, i když už nebude hlavním autem, jako dnes.

Přidat příspěvek
(pro zasílání reakcí, adresa nebude zveřejněna)
Max. 2000 znaku
b_468_60.gif

Živá témata na fóru

zobrazit vše

Autobazar

zobrazit vše