Home > Rubriky a sekce > Život řidiče > Článek
Muž po 40 letech tvrdé práce prodal svou firmu. Hned druhý den si koupil Ferrari, o kterém vždy snil
28.12.2024 | Petr Miler
Nejlepší dary si člověk musí dát sám, říká jedno staré sarkastické úsloví. V případě aut to platí skoro dokonale a tady si někdo naděloval opravdu štědře. Samo k nohám mu ale rudé Ferrari nespadlo.
Vánoce píší každý rok řadu dojemných příběhů, jejichž podstata by nás za jiných okolností nevzrušovala. V mé hlavní práci jsme poslední dny před svátky žili snahou kolegy dostat k němu do 23. prosince dárek pro jeho milovanou ženu, který musel být doručen z druhého konce světa. A i když kolega nic nepodcenil, stejně se z toho stal nervák.
Prakticky všechny články řetězu od samotného výrobce až po doručující firmu někde udělaly chybu a bylo třeba je přimět ji napravit. I když se tedy vše začalo řešit včas, bylo nakonec otázkou, zda se mezi pátkem 20. a pondělím 23. prosince podaří překonat posledních pár tisíc kilometrů vzdálenosti, což chtělo řadu „buzerace”, pozitivní motivace, „úplatků” i zapojení několika lidí. Nakonec jsem to byl já, kdo skončil v roli člověka, který měl 23. odpoledne cestu kolem logistického centra, kde se balík zrovna nacházel, po domluvě jej převzal, naložil do auta a večer přivezl kolegovi. Bylo to... dojemné, velká výhra a zdroj radosti, ve kterou už nikdo za zúčastněných nedoufal. Byla to logistika za milion, přitom kdyby nikdo nedělal nic, balík by přišel v 27. prosince a vlastně se nic podstatného by se nezměnilo. Ale kdo nechce vidět pozitivní překvapení milovaného na Štědrý den?
Jedno takové si sám sobě a vlastně i celé svojí rodině dopřál muž z videa níže, který po 40 letech tvrdé práce prodal svou vlastní firmu. A nenapadlo ho nic lepšího, než se hned druhý den štědře odměnit za celoživotní úsilí. Jistě to není první ani poslední člověk, který něco takového udělal, tento nás ale zaujal, protože ho nenapadlo nic lepšího, než aby vyrazil k dealerovi a okamžitě si pořídil Ferrari, o jehož vlastnictví celý život snil. Koupil si ho vlastně až na důchod, ale lepší později než vůbec, že?
Dotyčný se zamiloval do už nevyráběného Portofina, které si od dealera odvezl v klasické závodní červené (Rosso Corsa )na černých kolech se žlutými brzdovými třmeny. Nevěděl o tom předem nikdo z jeho okolí, ani jeho manželka, která byla jeho nákupem pozitivně překvapena snad ještě víc než sám obdarovaný. Ten prý uvažoval i o jiných modelech, bál se ale jejich moc velkého výkonu a malého prostoru - relativně decentně pojaté a praktické Portofino je „pro začátek” dobrý model.
A také ho hned nezruinuje, neboť koupil už dříve registrované auto za v přepočtu 3,2 milionu korun. Novopečený majitel po koupi říká, že se cítí jako dítě v cukrárně, což jen umocní nastartování 3,9litrového motoru V8 s dvojitým přeplňováním, který dává až 600 koní výkonu a 760 Nm. Stovka za 3,1 sekundy a maximálka 320 km/h přichází spolu s tím jako už velmi malé překvapení.
I takhle může vypadat splněný vánoční sen, dotyčnému to jen přejeme. Nejvíc je z toho ale dojatý zřejmě on sám, neboť podle manželky prý od chvíle pořízení auta „neustále brečí”, pochopitelně štěstím. Podívejte se na víc na videu níže, třeba vás přiměje k zamyšlení, jak byste mohli třeba už příští Vánoce udělat lepšími vy sami...




Ferrari Portofino už se asi rok nedělá, pořád je to ale parádní moderní model značky. Muž z videa níže si jej po 40 letech tvrdé práce nadělil k Vánocům, je to sympatický příběh. Foto: Ferrari
Zdroj: Warford Cars@Youtube
Bleskovky
Nadšenci si na koleni postavili vlastní Koenigsegg za drobné, na první pohled je k nerozeznání od originálu
včeraNejdražší auto světa za 3,4 miliardy Kč natočili někoho v zimě řídit v běžném provozu, jako by se nechumelilo
10.2.2025BMW ukázalo, jak vyvíjí elektrickou M3. Čím chce ale zaujmout? Falešným zvukem? Hmotností přes 2 tuny? Dojezdem v desítkách km?
7.2.2025
Nejnovější články
Velkou luxusní obdobu Škody Octavia od BMW koupíte už po pár letech za cenu nové Octavie, i když původně stála násobně víc
včeraTechnik detailně ukázal, jak funguje přes 100 let starý převratný vynález, který pohřbil elektromobily. Nerozchodily to dodnes
včeraŽádné nesmyslné čtyřválce, žádný konec osmiválců, žádný konec dieselů. BMW zůstanou aspoň pod kapotami „normální”
včeraCo všechno ještě Mercedes pokazí? Jeho nová třída E si utrhla ostudu v crash testu, nezareagovala na dva roky známé pravidlo
včeraŠéf VW ukázal, že nejenže neumí řídit firmu, neumí řídit ani auto. Kolega z vývoje ho zničil, i když měl pomalejší vůz
včera
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva