Muž ukázal, že bydlet se dá i v čistokrevném sportovním kupé, není to zas až tak nepohodlné

Život je otázkou priorit, říká se. Tento muž dokazuje, že pokud chcete mít sportovní auto a nemáte peněz na rozhazování, můžete si vystačit i jen s ním. Třebaže má na délku jen 4,3 metru a na výšku pouhých 1,3 m, dokáže zastat i kuchyni a ložnici na kolečkách.
  1. Autoforum.cz
  2. Rubriky a sekce
  3. Život řidiče

Muž ukázal, že bydlet se dá i v čistokrevném sportovním kupé, není to zas až tak nepohodlné

7.7.2022 | Petr Prokopec

Muž ukázal, že bydlet se dá i v čistokrevném sportovním kupé, není to zas až tak nepohodlné

/

Foto: Toyota

Život je otázkou priorit, říká se. Tento muž dokazuje, že pokud chcete mít sportovní auto a nemáte peněz na rozhazování, můžete si vystačit i jen s ním. Třebaže má na délku jen 4,3 metru a na výšku pouhých 1,3 m, dokáže zastat i kuchyni a ložnici na kolečkách.

Za sebou máme první týden letních prázdnin, naplno se tak rozhořela doba dovolených. Na ty má letos vyrazit daleko více Čechů než v předchozích dvou letech, jakkoli se pro mnohé staly stopkou vysoké ceny pohonných hmot i životních nákladů vůbec. Po jejich uhrazení už totiž nezřídka nezbývá dostatek peněz na hotely či restaurace. Pokud ale někdo bude následovat příklad youtubera, který si říká Koooo, nemusí o exotických destinacích pouze snít. Ba co více, nemusíte se vzdát ani snu o vlastnictví sportovního auta.

Koooo si totiž pořídil novou Toyotu GR86, ve které dokáže i bydlet. Jako první krok vždy přitáhne přední sedadla co nejblíže palubní desce, čímž uvnitř vznikne relativně dostatečný prostor pro provizorní kuchyňku. Pro tyto případy je nicméně třeba mít v zavazadelníku přenosný hořák a chladicí box. Ten přitom ideálně vyplňuje místo mezi předním a zadním sedadlem. Jakmile tedy máte hotovo, lze zadní opěradla sklopit a přetvořit tak japonské kupé na pojízdnou ložnici.

Pro tyto případy si Koooo pořídil skládací matraci, kterou natáhne jak přes podlahu zavazadelníku a sklopené opěradlo, tak přes onen chladicí box. Vzniká tím dostatečně dlouhé provizorní lůžko, byť v tomto ohledu je třeba poznamenat, že zde pomáhá menší vzrůst japonského youtubera. Je tak otázkou, zda Toyotu GR86 mohou podobným způsobem používat Češi, kteří v průměru patří mezi nejvyšší národy na světě. Na druhou stranu, ne každý u nás měří dva metry.

Aby si přitom Koooo zajistil maximální komfort i soukromí, vozí sebou na zakázku vyrobený dřevěný stolek a stínidla na okna. Kupé dlouhé pouhých 4 265 milimetrů a vysoké 1 310 mm tak youtuber skutečně dokázal proměnit v domov na kolečkách, jakkoli je zřejmé, že to chce ústupky. Nejsme si pak ani příliš jisti rozděláváním otevřeného ohně v kabině, v takto stísněném prostoru k neštěstí opravdu stačí jen málo.

Youtubera lze nicméně ocenit za nápaditost, stejně jako za volbu vozu. Pro dané účely totiž existuje velké množství daleko vhodnějších aut, zvláště v Asii totiž velkoprostorová MPV stále nejsou mrtvá. Pokud by navíc sáhl po ojetém Opelu Zafira OPC, dostál by i svému mottu „v autě můžete přespat, ale s domem nemůžete závodit“. Sportovní kupé je ale pořád lepší řidičské náčiní.


Muž ukázal, že bydlet se dá i v čistokrevném sportovním kupé, není to zas až tak nepohodlné - 1 - Toyota GT 86 2021 prvni sada 05Muž ukázal, že bydlet se dá i v čistokrevném sportovním kupé, není to zas až tak nepohodlné - 2 - Toyota GT 86 2021 prvni sada 06Muž ukázal, že bydlet se dá i v čistokrevném sportovním kupé, není to zas až tak nepohodlné - 3 - Toyota GT 86 2021 prvni sada 14Muž ukázal, že bydlet se dá i v čistokrevném sportovním kupé, není to zas až tak nepohodlné - 4 - Toyota GT 86 2021 prvni sada 17Muž ukázal, že bydlet se dá i v čistokrevném sportovním kupé, není to zas až tak nepohodlné - 5 - Toyota GT 86 2021 prvni sada 19Muž ukázal, že bydlet se dá i v čistokrevném sportovním kupé, není to zas až tak nepohodlné - 6 - Toyota GR 86 auto k bydleni 01
Toyota GR86 na českém trhu startuje na 850 tisících Kč. To je na sporťák, ve kterém se dá i bydlet, vlastně láce. Foto: Toyota

Zdroj: Koooo Drive & Camp@YouTube

Petr Prokopec

Všechny články na Autoforum.cz jsou komentáře vyjadřující stanovisko redakce či autora. Vyjma článků označených jako inzerce není obsah sponzorován ani jinak obdobně ovlivněn třetími stranami.

Živá témata na fóru

zobrazit vše