Muž ukázal, že bydlet se dá i v čistokrevném sportovním kupé, není to zas až tak nepohodlné

Život je otázkou priorit, říká se. Tento muž dokazuje, že pokud chcete mít sportovní auto a nemáte peněz na rozhazování, můžete si vystačit i jen s ním. Třebaže má na délku jen 4,3 metru a na výšku pouhých 1,3 m, dokáže zastat i kuchyni a ložnici na kolečkách.
  1. Autoforum.cz
  2. Rubriky a sekce
  3. Život řidiče

Muž ukázal, že bydlet se dá i v čistokrevném sportovním kupé, není to zas až tak nepohodlné

7.7.2022 | Petr Prokopec

Muž ukázal, že bydlet se dá i v čistokrevném sportovním kupé, není to zas až tak nepohodlné

/

Foto: Toyota

Život je otázkou priorit, říká se. Tento muž dokazuje, že pokud chcete mít sportovní auto a nemáte peněz na rozhazování, můžete si vystačit i jen s ním. Třebaže má na délku jen 4,3 metru a na výšku pouhých 1,3 m, dokáže zastat i kuchyni a ložnici na kolečkách.


Za sebou máme první týden letních prázdnin, naplno se tak rozhořela doba dovolených. Na ty má letos vyrazit daleko více Čechů než v předchozích dvou letech, jakkoli se pro mnohé staly stopkou vysoké ceny pohonných hmot i životních nákladů vůbec. Po jejich uhrazení už totiž nezřídka nezbývá dostatek peněz na hotely či restaurace. Pokud ale někdo bude následovat příklad youtubera, který si říká Koooo, nemusí o exotických destinacích pouze snít. Ba co více, nemusíte se vzdát ani snu o vlastnictví sportovního auta.

Koooo si totiž pořídil novou Toyotu GR86, ve které dokáže i bydlet. Jako první krok vždy přitáhne přední sedadla co nejblíže palubní desce, čímž uvnitř vznikne relativně dostatečný prostor pro provizorní kuchyňku. Pro tyto případy je nicméně třeba mít v zavazadelníku přenosný hořák a chladicí box. Ten přitom ideálně vyplňuje místo mezi předním a zadním sedadlem. Jakmile tedy máte hotovo, lze zadní opěradla sklopit a přetvořit tak japonské kupé na pojízdnou ložnici.

Pro tyto případy si Koooo pořídil skládací matraci, kterou natáhne jak přes podlahu zavazadelníku a sklopené opěradlo, tak přes onen chladicí box. Vzniká tím dostatečně dlouhé provizorní lůžko, byť v tomto ohledu je třeba poznamenat, že zde pomáhá menší vzrůst japonského youtubera. Je tak otázkou, zda Toyotu GR86 mohou podobným způsobem používat Češi, kteří v průměru patří mezi nejvyšší národy na světě. Na druhou stranu, ne každý u nás měří dva metry.

Aby si přitom Koooo zajistil maximální komfort i soukromí, vozí sebou na zakázku vyrobený dřevěný stolek a stínidla na okna. Kupé dlouhé pouhých 4 265 milimetrů a vysoké 1 310 mm tak youtuber skutečně dokázal proměnit v domov na kolečkách, jakkoli je zřejmé, že to chce ústupky. Nejsme si pak ani příliš jisti rozděláváním otevřeného ohně v kabině, v takto stísněném prostoru k neštěstí opravdu stačí jen málo.

Youtubera lze nicméně ocenit za nápaditost, stejně jako za volbu vozu. Pro dané účely totiž existuje velké množství daleko vhodnějších aut, zvláště v Asii totiž velkoprostorová MPV stále nejsou mrtvá. Pokud by navíc sáhl po ojetém Opelu Zafira OPC, dostál by i svému mottu „v autě můžete přespat, ale s domem nemůžete závodit“. Sportovní kupé je ale pořád lepší řidičské náčiní.


Muž ukázal, že bydlet se dá i v čistokrevném sportovním kupé, není to zas až tak nepohodlné - 1 - Toyota GT 86 2021 prvni sada 05Muž ukázal, že bydlet se dá i v čistokrevném sportovním kupé, není to zas až tak nepohodlné - 2 - Toyota GT 86 2021 prvni sada 06Muž ukázal, že bydlet se dá i v čistokrevném sportovním kupé, není to zas až tak nepohodlné - 3 - Toyota GT 86 2021 prvni sada 14Muž ukázal, že bydlet se dá i v čistokrevném sportovním kupé, není to zas až tak nepohodlné - 4 - Toyota GT 86 2021 prvni sada 17Muž ukázal, že bydlet se dá i v čistokrevném sportovním kupé, není to zas až tak nepohodlné - 5 - Toyota GT 86 2021 prvni sada 19Muž ukázal, že bydlet se dá i v čistokrevném sportovním kupé, není to zas až tak nepohodlné - 6 - Toyota GR 86 auto k bydleni 01
Toyota GR86 na českém trhu startuje na 850 tisících Kč. To je na sporťák, ve kterém se dá i bydlet, vlastně láce. Foto: Toyota

Zdroj: Koooo Drive & Camp@YouTube

Petr Prokopec

Všechny články na Autoforum.cz jsou komentáře vyjadřující stanovisko redakce či autora. Vyjma článků označených jako inzerce není obsah sponzorován ani jinak obdobně ovlivněn třetími stranami.