Ničení polských radarů: pochopitelný odpor s porcí mediální hysterie

 | 6 příspěvků | 23.8.2011 Miro Mihálik
Reagovat

Nepřihlášený drugster

Pekne se to cetlo. Jinak t.. | 23.8.2011 13:25reagovat
avatar

Pekne se to cetlo. Jinak tema je to ve skrze smutne, lec pravdive

Nepřihlášený Samo

milíony maju na to aby,kol.. | 24.8.2011 07:34reagovat
avatar

milíony maju na to aby,kolo ciest nahadzalí radary,ale,ked sa ludia stažuju na zlé a nebezpečné cesty,tam štát lamentuje ,že na opravu nie su peniaze peniazee.....peniaze aké také su len sa minaju tam ,kde to nieje treba!!!!!!.....asi tolko

Nepřihlášený LOL

Na druhou stranu Poláci je.. | 25.8.2011 21:49reagovat
avatar

Na druhou stranu Poláci jezdí jako prasata, myšky v nepřehledných zatáčkách, předjíždění na dvojité plné nebo v křižovatce vlevo - to jsou jejich "typické" prohřešky, a nejedná se zrovna o prkotiny.

Takže ano, jsou to piráti, ale "výchova" represemi typu pokut nemá opravdu smysl.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený 440

Praseciny co popisujes opr.. | 2.9.2011 11:25reagovat
avatar

Praseciny co popisujes opravdu nezachrani stacionarni radary...

Nepřihlášený fela

Reakce na: Na druhou stranu Poláci je.. | 6.9.2011 19:39reagovat
avatar

v Polsku su 2 extremy - jedni jazdia ako popisujete - prasia, druhi idu konstatne 70 kph, a zvacsa zavadzaju...

Nepřihlášený Ondra S.

Někteří poláci opravdu jez.. | 21.10.2011 21:04reagovat
avatar

Někteří poláci opravdu jezdí trochu drsněji, většinou je to i tím, že si nepřipouští, co by se jim vše mohlo stát a podceňují nebezpečí. Na toto může fungovat jedině individuální práce s řidiči, aby prozřeli.

Jinak je možné jezdit rychle a porušovat konvence jedině tehdy a tam mám, kde máme situaci pod dohledem a jsme si jistí, že se tam nemůže nic stát. Pokud na taková místa někdo postaví radar, tak je to zrůdnost, kterou lze řešit zakrývacím rámečkem na SPZ, nebo přímo ničením radaru.

Vzhledem k bídnému stavu polských silnic mě ale přítomnost takového množství radarů minimálně překvapila. Tedy v bídnem stavu jsou jen silnice 2. a 3. třídy, ty hlavní tahy jsou obvykle ještě ucházející. Když jsem se potom vrátil zpět do ČR, cítil jsem se, jako bych přijel z nějaké zaostalé rozvojové země na západ a začal si víc vážit českých silnic.

Přidat příspěvek
(pro zasílání reakcí, adresa nebude zveřejněna)
Max. 2000 znaku
b_468_60.gif