Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Alespoň jeden člověk jezdí s Bugatti Chiron jako s úplně normálním autem
17.3.2019 | Mirek Mazal
Momentálně nejdražší a patrně také nejrychlejší sériově vyráběné auto světa je předurčeno k tomu, aby téměř celý svůj život strávilo v suché garáži. Ne každý k něm ale přistupuje takto.
Auta jako Bugatti Chiron si lidé obvykle nekupují pro denní použití. Takoví šťastlivci při podpisu kupní smlouvy více přemýšlejí nad tím, kde bude auto vystavené, než kam se vydají na první projížďku. Vzhledem k pořizovacím nákladům a možnému růstu ceny lze bojácné chování pochopit.
Lenošení v teplé garáži se vůbec netýká tmavě zeleného exempláře, který si objednali společně slavný hudebník Nick van de Wall alias DJ Afrojack a obecně méně známý byznysmen Jeroen van den Berg. Diskžokej si nakonec pořídil starší Bugatti Veyron Grand Sport Vitesse a tmavou novinku s registrační značkou XP-004-T přenechal obchodníkovi s auty.
Právě žlutá registrační tabulka dovoluje odhalit několik pikantností. Lze dohledat cenu, která není vůbec při zemi. Včetně všech příplatků vyšel vůz na neskutečných 3 383 191 Eur. To je 86,8 milionu Kč, ale ještě k tomu nutno připočíst zvláštní daň za emise oxidu uhličitého ve výši 165 801 Eur, tedy 4,3 milionu Kč.
O to zajímavější je, že se van den Berg rozhodl auto - alespoň prozatím - používat jako každý jiný vůz. Opakovaně s ním byl spatřen v provozu, jak s ním vyřizuje běžné obchodní či rodinné záležitosti. Na snímcích níže můžete vidět, jak v autě za 91 milionů Kč vyráží na nákupy a nemá problém v něm vzít své malé dítě v dětské autosedačce. Pochopitelně, člověk musí být extrémně bohatý, aby si něco takového mohl dovolit, neboť jeden každý ujetý kilometr může stát klidně tisíce korun na ztrátě hodnoty. O to sympatičtější ale je, že si ani s tím van den Berg nedělá hlavu, třebaže jistě existují bohatší majitelé takových vozů.





Bugatti Chiron jako auto pro denní ježdění se hned tak nevidí. Jeroen van den Berg ho ale teď tak používá, vozí jím i vlastní malé děcko po nákupech
Zdroj: Auto Junk
Bleskovky
Nástupce tragicky zesnulého Kena Blocka se pochlubil novou brutalitou točící 9 500 otáček i s turbem, natočil s ním další Gymkhanu
včera
Srovnání hned tří moderních Porsche bez turba vám zapěje fascinující „vosí árii”, chybu neuděláte ani s jedním z nich
4.11.2025
Porsche si nechalo patentovat nový jízdní režim, který působí jako aprílový žert, je ale míněn smrtelně vážně
2.11.2025
Nové na MotoForum.cz
- GP Portugalska: Všechno je připraveno pro Pedra Acostu včera 17:04
- V Moto2 je rozdíl mezi lídrem a druhým pouhých 9 bodů včera 16:00
- Grand Prix se vrací do Evropy 4.11.2025
- Joe Roberts mimo hru v Portimãu a Valencii, Xabi Zurutuza jako náhrada 4.11.2025
- Miguel Oliveira: Poslední domácí závod v MotoGP? 3.11.2025
Nejnovější články
Nechvalně proslulý německý tuner se vyřádil na novém BMW M5, ale asi to vzal za špatný konec. Teď vypadá jako Honda Civic
před 7 hodinami
VW chce rozhýbat prodeje elektrických modelů tím, že je lidem dovolí vrátit do 100 dnů od koupě. To nemusí dobře dopadnout
před 9 hodinami
BMW M končí s verzemi Competition. Zdánlivě logický krok je dalším nepochopením emotivní stránky věci
před 10 hodinami
Stellantis nezná meze, do nabídky vrací i motor 7,0 V8 s až 1 014 koňmi, navíc levně
včera
K mání je dodnes úplně nová Mazda z ledna 1990. Je to stroj času přímo do chvil hned po sametové revoluci
včera
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva
