před 9 hodinami | Petr Prokopec
Už snad ani nevěříme tomu, že Jaguar před sebou vidí jakoukoli vlastní budoucnost, to by v podobných záležitostech našlapoval obezřetněji. Vše stále v...
včera | Petr Prokopec
Tohle auto se dočkalo velmi slušné publicity, je to v podstatě světový unikát a jeho produkce omezená na 150 kusů není zrovna enormní. Jenže také je t...
včera | Petr Prokopec
Zatím oficiálně nepotvrzené kroky automobilky není těžké chápat, je ale třeba se ptát, jak daleko hodlá zajít. Aby Mnichov nakonec podobně jako Ford n...
včera | Petr Miler
V životě jsme mnohokrát byli svědky toho, že někdo svou práci prostě odflákl, a to i na dost vysoké úrovni. Tohle ovšem dalece překračuje meze čehokol...
včera | Petr Miler
Časově to bude jistě jen shoda okolností, auto ale vypadá, jako by skládalo hold před pár dny zesnulému géniovi designu. Zrovna jeho variace na tradič...
17.3.2024 | Petr Prokopec
Jaguar nemůže nevidět, jak velký průšvih tohle auto je, přesto se nemíní nechat odradit od sebevraždy elektrickým proudem. A to je mu pořád připomínán...
17.3.2024 | Petr Miler
Opravdu bychom chtěli vidět skupinu odpovědných manažerů VW, která se nad tímto autem sejde na poradě a s upřímnou důvěrou ve vlastní slova řekne, že ...
17.3.2024 | Petr Prokopec
Není to dílo fanouška značky, který si koupil jiný vůz a pak z něj zkusil dělat Volkswagen přelepením znaků. Tohle je firemní dílo, které ve výsledku ...
16.3.2024 | Petr Prokopec
Pokud u nás zatoužíte po stávající M3 s ručním řazením, není to problém, třebaže s ním dostanete jen základní verzi s pohonem zadních kol. Země, ve kt...
16.3.2024 | Petr Miler
Na místě Škody bychom se trochu báli zaměňování posledního písmena v názvu vozu za „g”, ale to už je její boj. Za povšimnutí v souvislosti s tímto mod...
15.3.2024 | Petr Miler
Nadpis je i není sarkastický, základní provedení zejména moderních aut mají své kouzlo. V případě Dacie navíc „oholenost” nevypadá tak nepatřičně a po...
15.3.2024 | Petr Prokopec
Obecně jistě platí, že čínské automobilky daly vale kopírování západních vzorů a se svými novinkami si jdou dál svou cestou, u BAW ale kopírku nikdy n...
15.3.2024 | Petr Miler
Pokud tohle nebude poslední kapka, pak se staneme svědky zázraku. Nic jiného už Fisker snad ani zachránit nemůže, potenciální strategičtí partneři už ...
15.3.2024 | Petr Prokopec
Nutí to k pousmání i k zatlačení slzy. Na jednu stranu je smutné se smířit s tím, že nás tahle legenda opustí, na tu druhou ale není možné nesmát se k...
15.3.2024 | Petr Miler
Rétorika ve stylu „nemožné do druhého druhého dne a zázraky na počkání” Volkswagen ve stínu současné reality zřetelně přešla. Svých absurdních elektri...
14.3.2024 | Petr Prokopec
Němci by byli rádi, kdyby jejich elektrická auta vyvolávala touhu, ani tato to ale nesvedou. Nejsou zase tak rychlá, jejich použitelnost je horší než ...
14.3.2024 | Petr Prokopec
Odpor proti plánům Evropské unie je stále intenzivnější a své k němu se nebojí říci ani šéfové velkých německých firem. Po přece jen zdrženlivější hla...
14.3.2024 | Petr Prokopec
Anebo napadlo a my jsme to nezaznamenali? Buď jak buď, Němci pořád umí být vynalézaví a nadělit svým autům chytrá řešení, jen si musíte všímat jiných ...
14.3.2024 | Petr Prokopec
Zatímco mnozí místní konkurenti už s ničím jiným než elektrickým pohonem ani nepočítají, Číňané se právě na jejich úkor chtějí přiživit pohony pořád p...
14.3.2024 | Petr Miler
Argumentaci šéfa třícípé hvězdy rozumíme a dokonce nemáme problém jeho argumenty přijmout za své. V jeho případě ale ani za mák nevěříme tomu, že jsou...