Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Audi Q7 e-tron na prvním videu, dieselovým zvukem zrovna neokouzlí
30.3.2015 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Hybridní SUV nezní příliš přitažlivě. Kromě toho chce jezdit za nereálných 1,7 l/100 km a nabídnout fabulovaný kombinovaný dojezd 1 410 km.
V posledních týdnech přišla na přetřes hned dvě videa z natáčení oficiálních promoklipů italských automobilek, přičemž v obou případech jsme řešili absenci zvuku. Zatímco u takového Lamborghini Aventador SV byl důraz kladen na slova autorů, takové Ferrari má zjevně nemalý problém. Nové 488 GTB totiž nezní tak působivě, jak by se od typického osmiválcového Vzpínajícího se koníka očekávalo.
Danou dvojici ale již nyní ponechme stranou, místo toho můžeme svou pozornost zaměřit na nové hybridní Audi Q7 e-tron. To má za sebou výstavní debut na stejném ženevském autosalonu, přičemž aktuálně tu máme první video. Ani v jeho případě nás nenechal chladnými zvuk, v tomto případě si ovšem na jeho nepřítomnost nebudeme. Motor slyšet je, diesel-elektrické pohonné ústrojí vás ale stěží okouzlí.
Na několika záběrech je zvenčí slyšet typický chraplák „naftožroutů“, který naznačuje, proč jsou hybridní modely obvykle osazené kromě elektromotorů benzinovými agregáty. Pochopitelně to není jediný faktor, proti dieselovým hybridům hraje i ne zrovna globální obliba naftových jednotek. Proto také třba Státech tuto verzi modelu Q7 e-tron Audi ani nenabídne. Starý kontinent se ale jistě třese nedočkavostí, až si bude moci pořídit SUV, které má podle údajů výrobce jezdit za 1,7 l/100 km a emitovat pouhých 46 gramů CO2 na kilometr. Že jde o více než nereálné údaje, to asi nemusíme dodávat. Pro nevěřící Tomáše je tu pak fakt, že navzdory této udávané spotřebě Q7 zvládne ujet na jedno natankování jen 1 410 km.
Dané video tak nerozhodné kupce není zrovna přesvědčivým argumentem k sepsání objednávky, nepochybujeme však, že Audi svůj „Vorsprung durch technik“ zákazníkům i v tomto případě prodá. Však ne vše je na Q7 e-tron nezajímavé - kombinovaný výkon 373 koní a sprint na stovku za 6 sekund zní slibně. Více vám poví samotné video...
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- 11 let staré Porsche málem vytřelo s nejnovějšími hybridními sporťáky Ferrari a Lamborghini. Není to ostuda?
před hodinou - Špatný den v práci? 24letý zaměstnanec roztřískal při projížďce Ferrari za 76 milionů Kč, splácet ho může po zbytek života
23.4.2024 - V Polsku po nehodě vzplanul luxusní elektromobil tak, že ho po chvíli nepoznal ani majitel, po uhašení se vzňal znovu
21.4.2024
Nové na MotoForum.cz
- Senzace: Bimota v SBK 2025 s továrním týmem Kawasaki 13:00
- Časový program Gran Premio Estrella Galicia 0,0 de España 10:00
- Vostatek po Assenu: „ Na suché trati jsem se cítil silný, na mokré to nešlo“ včera 12:42
- Začalo letošní MS-Side včera 10:00
- Petr Najman: „Mrazivá a komplikovaná Jarní cena Brna“ včera 08:00
Nejnovější články
- Se sportovními Peugeoty je amen, říká šéfka značky, po současné 508 PSE už přijde jen prázdnota
před 19 minutami - 11 let staré Porsche málem vytřelo s nejnovějšími hybridními sporťáky Ferrari a Lamborghini. Není to ostuda?
před hodinou - VW zcela mění designový styl. Místo nudy sází na odvahu, vyjít vstříc chce největšímu trhu světa
před 2 hodinami - Frustrace majitelů Tesel roste, jejich auta dál ztrácí na ceně mnohonásobně víc než ostatní vozy
před 3 hodinami - Škoda překvapivě stvořila víc jak 1000koňové auto, řádit s ním budete moci i vy
před 5 hodinami
Tiskové zprávy
- Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva - Mio MiVue 886 WiFi GPS autokamera s 4K rozlišením a upozorněním na měřené úseky
tisková zpráva - Mio MiVue 818 WiFi 2K: kniha jízd jako speciální funkce v autokameře
tisková zpráva