Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
BMW M5 a M6 s doplňky M Performance shazují trochu hmotnosti, nahazují zářivější vizáž
15.10.2013 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Vrcholný německý sedan a kupé můžete osadit výfukem Akrapovič, který redukuje hmotnost o 10 kg. Karbon-keramické brzdy pak spoří 19,4 kilogramů.
Modelům divize M GmbH obvykle nelze mnoho vytknout, jednu podstatnou vadu na kráse bychom tu ale měli - nadměrnou hmotnost. Stačí se jen podívat na technické údaje sedanu M5 a jste blízko dvou tun, což u sportovního modelu není zrovna působivá vizitka. Kupé M6 je na tom o něco lépe, také v jeho případě ale hovořit o jisté nadváze. Pomocná ruka, kterou vám nyní podává oddělení M Performance, sice s celkovým výsledkem až tak mnoho nenadělá, každý ušetřený kilogram ale jistě přijde vhod.
V řadě doplňků tak nechybí titanový výfukový systém Akrapovič, který je oproti sériovému provedení lehčí o 10 kg. Vybrat si přitom můžete základní provedení či ozdobné, kdy koncovky lemují karbonová vlákna. Ta se rovněž dostala do dodatečně instalovatelného brzdového ústrojí (jinak jej lze pořídit už z výroby), které počítá s 410 mm kotouči vpředu a 396 mm vzadu. Neodpružená hmotnosti přitom po jejich instalaci klesne o 19,4 kg, v té chvíli jsou však podmínkou 20palcová litá kola.
Tím sice mechanické úpravy končí, nabídka příslušenství se však teprve otevírá. Zvenčí přitom můžete vybírat z karbonových zpětných zrcátek, zadního spoileru a difuzoru. Uvnitř pak lze modely M5 a M6 dekorovat obklady z uhlíkových vláken, sadou leštěných ocelových pedálů nebo čalouněním v kombinaci kůže a Alcantary. K dispozici jsou rovněž dva druhy sportovního volantu, z nichž jeden dostal displej s LEDkami zakomponovaný do vrcholku věnce. Sáhnout pak ještě můžete po grafických polepech nebo matné metalíze, to je ale už opravdu vše.



























Divize M Performance se zaměřila jak na vizuální, tak mechanickou stránku úprav. Modely M5 a M6 tak lze zkrášlit grafickými polepy i osadit lehčím výfukem a brzdami
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Nové Mini má ten nejstupidnější možný volič řazení, ukazuje naprostou nesoudnost těch, kteří dnes vymýšlí auta
včeraBMW M2 vyzvalo na souboj stejně drahý Chevrolet Corvette, nad letištěm je dodnes slyšet řev litující té troufalosti
28.4.2025Faceliftované Porsche 911 Turbo S natočili na okruhu zřejmě s hybridním pohonem, za jeho zvuk by se už i vysavač styděl
24.4.2025
Nové na MotoForum.cz
- Aktuální zdravotní stav Bertelleho včera 23:23
- WorldSBK míří do italské Cremony: Návrat Jonathana Rey včera 10:00
- Test MotoGP v Jerezu 28.4.2025
- MS side pokračovalo v Estorilu 28.4.2025
- Indian Challenger Elite a Pursuit Elite 2025: exkluzivní cestování 28.4.2025
Nejčtenější články
Takhle VW reaguje na svůj úpadek? Chce, aby sama řídila i jeho spalovací auta, to ho opravdu nespasí
1.4.2025Brusel už vám jde i po řidičáku. Chce celoevropské zákazy řízení, smysl to nedává z podstaty
1.4.2025Dodnes novou, zapomenutou Škodu Superb Combi v nabušené verzi nikdo nechce, stojí už míň než polovinu ceny nového auta
2.4.2025Brutální silniční stíhačka od autora nejlepších ef-jedniček se dostala do rukou Stiga, zajel s ní nový rekord Top Gearu
2.4.2025EU vyměřila automobilkám na pokutách přes 11 miliard Kč, největší ránu schytal Volkswagen
2.4.2025
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva