Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
BMW M5 a M6 s doplňky M Performance shazují trochu hmotnosti, nahazují zářivější vizáž
15.10.2013 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Vrcholný německý sedan a kupé můžete osadit výfukem Akrapovič, který redukuje hmotnost o 10 kg. Karbon-keramické brzdy pak spoří 19,4 kilogramů.
Modelům divize M GmbH obvykle nelze mnoho vytknout, jednu podstatnou vadu na kráse bychom tu ale měli - nadměrnou hmotnost. Stačí se jen podívat na technické údaje sedanu M5 a jste blízko dvou tun, což u sportovního modelu není zrovna působivá vizitka. Kupé M6 je na tom o něco lépe, také v jeho případě ale hovořit o jisté nadváze. Pomocná ruka, kterou vám nyní podává oddělení M Performance, sice s celkovým výsledkem až tak mnoho nenadělá, každý ušetřený kilogram ale jistě přijde vhod.
V řadě doplňků tak nechybí titanový výfukový systém Akrapovič, který je oproti sériovému provedení lehčí o 10 kg. Vybrat si přitom můžete základní provedení či ozdobné, kdy koncovky lemují karbonová vlákna. Ta se rovněž dostala do dodatečně instalovatelného brzdového ústrojí (jinak jej lze pořídit už z výroby), které počítá s 410 mm kotouči vpředu a 396 mm vzadu. Neodpružená hmotnosti přitom po jejich instalaci klesne o 19,4 kg, v té chvíli jsou však podmínkou 20palcová litá kola.
Tím sice mechanické úpravy končí, nabídka příslušenství se však teprve otevírá. Zvenčí přitom můžete vybírat z karbonových zpětných zrcátek, zadního spoileru a difuzoru. Uvnitř pak lze modely M5 a M6 dekorovat obklady z uhlíkových vláken, sadou leštěných ocelových pedálů nebo čalouněním v kombinaci kůže a Alcantary. K dispozici jsou rovněž dva druhy sportovního volantu, z nichž jeden dostal displej s LEDkami zakomponovaný do vrcholku věnce. Sáhnout pak ještě můžete po grafických polepech nebo matné metalíze, to je ale už opravdu vše.


























Divize M Performance se zaměřila jak na vizuální, tak mechanickou stránku úprav. Modely M5 a M6 tak lze zkrášlit grafickými polepy i osadit lehčím výfukem a brzdami
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
To pravé nadělení? Tři moderní auta s motory V12 si to rozdala ve sprintu, jejich symfonie nejlíp zní bez turba
dnes
Řidič Ferrari ještě s motorem V12 bez turba se v běžném provozu rozjel na 326 km/h, je to let za zvuku jako ze starých F1
26.12.2025
Ford Mustang s továrním kompresorem se postavil vrcholné Tesle Model 3 ve sprintu s jednou zatáčkou, favorit dostal na zadek
24.12.2025
Nové na MotoForum.cz
Nejnovější články
Nakonec existuje elektrické auto, které se stalo dobrou investicí. Stačilo, aby šlo o totální propadák, který si koupilo 9 lidí
před 5 hodinami
Renault chtěl rozptýlit obavy z elektromobilů rekordním dojezdem své novinky, ukázal tím ale jen jejich marnost
před 6 hodinami
Honda jako by chtěla podělat úplně všechno, proti vlastním zákazníkům jde i svými omezovači rychlosti
před 8 hodinami
Ani nejrychlejší Porsche všech dob nedokáže odolat brutální ztrátě hodnoty, pokud je elektrické
před 9 hodinami
Tesla oficiálně odpískala hru na „udržitelnost”, je to významný signál pro celé odvětví
před 11 hodinami
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva
