Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
BMW M5 a M6 s doplňky M Performance shazují trochu hmotnosti, nahazují zářivější vizáž
15.10.2013 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Vrcholný německý sedan a kupé můžete osadit výfukem Akrapovič, který redukuje hmotnost o 10 kg. Karbon-keramické brzdy pak spoří 19,4 kilogramů.
Modelům divize M GmbH obvykle nelze mnoho vytknout, jednu podstatnou vadu na kráse bychom tu ale měli - nadměrnou hmotnost. Stačí se jen podívat na technické údaje sedanu M5 a jste blízko dvou tun, což u sportovního modelu není zrovna působivá vizitka. Kupé M6 je na tom o něco lépe, také v jeho případě ale hovořit o jisté nadváze. Pomocná ruka, kterou vám nyní podává oddělení M Performance, sice s celkovým výsledkem až tak mnoho nenadělá, každý ušetřený kilogram ale jistě přijde vhod.
V řadě doplňků tak nechybí titanový výfukový systém Akrapovič, který je oproti sériovému provedení lehčí o 10 kg. Vybrat si přitom můžete základní provedení či ozdobné, kdy koncovky lemují karbonová vlákna. Ta se rovněž dostala do dodatečně instalovatelného brzdového ústrojí (jinak jej lze pořídit už z výroby), které počítá s 410 mm kotouči vpředu a 396 mm vzadu. Neodpružená hmotnosti přitom po jejich instalaci klesne o 19,4 kg, v té chvíli jsou však podmínkou 20palcová litá kola.
Tím sice mechanické úpravy končí, nabídka příslušenství se však teprve otevírá. Zvenčí přitom můžete vybírat z karbonových zpětných zrcátek, zadního spoileru a difuzoru. Uvnitř pak lze modely M5 a M6 dekorovat obklady z uhlíkových vláken, sadou leštěných ocelových pedálů nebo čalouněním v kombinaci kůže a Alcantary. K dispozici jsou rovněž dva druhy sportovního volantu, z nichž jeden dostal displej s LEDkami zakomponovaný do vrcholku věnce. Sáhnout pak ještě můžete po grafických polepech nebo matné metalíze, to je ale už opravdu vše.



























Divize M Performance se zaměřila jak na vizuální, tak mechanickou stránku úprav. Modely M5 a M6 tak lze zkrášlit grafickými polepy i osadit lehčím výfukem a brzdami
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Čínskému SUV Ferrari za cenu Škody začaly při ostré jízdě hořet brzdy, výrobce říká, že je to úplně normální
včeraAž budete páchat něco ilegálního, možná bude dobré držet se základní poučky týkající se volby auta
1.7.2025Měření „na brzdě” ukázalo, že Chevrolet neříká pravdu o výkonu motoru opěvované nové Corvette ZR1
28.6.2025
Nové na MotoForum.cz
- BMW R 1300 RS 2025: sportovnější roadster 12:25
- Testy Moto2 a MotoGP v Brně včera 16:28
- Zamíří Aron Canet do WSBK? včera 15:07
- Aleix Espargaro obhajuje Somkiata Chantru 1.7.2025
- Závody MotoE v Assenu vyhráli Mantovani a Zaccone 30.6.2025
Nejnovější články
Stačilo autu léta po jeho nesmyslném zaříznutí vrátit motor V8 v nezměněné podobě, aby si ho koupilo 10 tisíc lidí během 24 hodin
před hodinouZákazníci a fanoušci Audi už jsou tak zoufalí, že natočili hodinový film volající po tom, aby firma zastavila svůj úpadek
před 3 hodinamiChystaný ostrý Mercedes působí předem jako taková marnost, že se i mdlý předchůdce v rozlučkové verzi rázem jeví jako výhra
před 4 hodinamiProdeje VW v USA se dramaticky propadají, největší průšvih nepřekvapí ani v nejmenším
před 6 hodinamiDalší detaily k chystané elektrické Octavii ukazují, jak moc Škoda ztratila cestu a dál ignoruje realitu
před 7 hodinami
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva