Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Chrysler 200 a 200S 2015: standardní a sportovní verze na nových fotkách, i s interiérem
9.1.2014 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Americká novinka ukázala také vnitřek, kde nabídne kromě základu i sedadla s lepším bočním vedením. Zvenčí se pak verze 200S liší koncovkami výfuku.
S novým Chryslerem 200 jsme vás mohli blíže seznámit již včera, kdy se na světlo světa dostalo pár prvních fotek a informací. Víte tak, že americká novinka bude od druhé poloviny letošního roku nabízena jako předokolka nebo model s „inovativním pohonem všech kol“, který umožňuje odpojení zadní nápravy. Volit pak bude možné i mezi pohonnými jednotkami, které počítají s 2,4litrovým čtyřválcem o výkonu 184 koní a 3,5litrovým šestiválcem produkujícím koní 295.
Pro všechny verze i motorizace bude k dispozici pouze devítistupňový automat, o manuálu se nezmiňuje ani jedna tisková zpráva. Nová převodovka by se přitom měla zasadit o razantní snížení spotřeby, úrovně evropské konkurence ale prý Chrysler nedosáhne. Možná i proto, že americké normy nejsou tak benevolentní a musí více odpovídat realitě, u slabší verze bychom tedy s nějakými 7-8 litry na 100 km mohli skutečně počítat.
Kromě hnacího ústrojí lze ovšem nový Chrysler 200 specifikovat také ve standardní nebo sportovní verzi (na fotkách se jedná o vůz v modrém metalickém laku). Zvenčí je přitom rozdíl patrný hlavně na zadních koncovkách výfuku, zatímco uvnitř by se majitelé atraktivnějšího provedení měli dočkat sedadel s lepším bočním vedením. Ceny pak startují na částce 21 700 USD (cca 434 000 Kč) za standardní Dva-čtyřku s pohonem předních kol.
























Standardní a sportovní verze Chrysleru 200 se zvenčí liší hlavně v zadní části, uvnitř je pak odlišné čalounění i sedadla
Zdroj: Carscoops
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Max Verstappen osedlal nejbrutálnější Ford dneška, ani zkušený moderátor Top Gearu jeho jízdu chvílemi „nedával”
včeraHromadná havárie zabarikádovala Nürburgring. Řidič posledního vozu, který do všeho vlétl, natočil děsivý příjezd až po náraz
30.7.2025Ferrari jako referenční auto při vývoji používá čínský elektromobil, o evropském automobilismu to říká mnohé
30.7.2025
Nové na MotoForum.cz
Nejčtenější články
Nádrž mu sluší. Spalovací Fiat 500 je tady, aby zachránil už pět let (ne)prodávaný elektrický propadák
5.7.2025Stačí skutečně velmi, velmi málo, aby nejnovější Ferrari vypadalo dokonale věrohodně jako nová Toyota
5.7.2025Porsche je nepoučitelné a znovu opakuje 12 let starou chybu, tentokrát v ještě větším měřítku
5.7.2025Až komicky silný Ariel Atom je tu po 25 letech od zrodu proto, aby vám zdeformoval obličej jako Clarksonovi. Vypadá i jede jako malá F1
5.7.2025Fiasko kdysi převratného motoru Nissanu přichází pro firmu v nejhorší možný čas, může ji přivést až do záhuby
5.7.2025
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva