Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Auta lze milovat v každém věku. Mladíci jen zírali, jak jim ujíždí šedovlasý děda
19.5.2018 | Petr Miler
Když na silnici za volantem sporťáku narazíte na sice velmi schopné auto, ale řízené starším mužem, soupeře v něm nehledáte. Tady bylo všechno jinak.
Láska kvete v každém věku, říká se. A vskutku, není zase takový problém narazit na pár starších lidí, kteří k sobě chovají lásku po celý život, nebo k sobě našli cestu třeba i v penzi. Trochu méně obvyklé je narazit na člověka, který i v pokročilém věku miluje auta a hlavně jejich řízení. Nebudeme si nic nalhávat, k lepším reflexům s věkem ještě nikdo nepřišel a narazit na penzistu na okruhovém dni, kterak dokáže dostávat vysoké výkony z mnohasetkoňového stroje? Něco takového jsem osobně nikdy neviděl.
O to úsměvnější je ale přiložené video, které zachycuje jízdu dvou mladých mužů v Chevroletu Corvette. Ti v jednu chvíli narazí na silnici na Dodge Challenger Hellcat a jak už to v takových případech u fandů bývá, rozhodnou se s ním změřit síly při krátké akceleraci z nízkých rychlostí. 716koňový Hellcat není žádné ořezávátko, a tak vlastně ani nepřekvapí, že mu obvykle nestačí.
Překvapivé ale je, kdo ho řídí - starší muž s prošedlými vlasy v čepici, kterého byste u nás tipovali na řízení tříválcové Fabie první generace osmdesátkou mezi vesnicemi. Tohle je ale zjevně fanda, který si nekoupil Hellcat proto, že mu to vnuk poradil při hrátkách s angličáky - koupil si ho proto, že jej baví takový stroj řídit. A navzdory svému pokročilému věku to velmi dobře zvládá.
Několikrát tak mladíkům ukáže záda, předvede i jeden pěkný burnout a ještě jim na křižovatce pochválí auto. Jak vidno, i auta lze milovat v každém věku. Teď už můžeme jen doufat, abychom i my byli ve stáří natolik fit, abychom v pokročilém věku byli něčeho takového schopni...










Mysl automobilového fandy zjevně nestárne, nebo alespoň stárnout nemusí...
Zdroj: Drive Tribe
Bleskovky
Nástupce tragicky zesnulého Kena Blocka se pochlubil novou brutalitou točící 9 500 otáček i s turbem, natočil s ním další Gymkhanu
včera
Srovnání hned tří moderních Porsche bez turba vám zapěje fascinující „vosí árii”, chybu neuděláte ani s jedním z nich
4.11.2025
Porsche si nechalo patentovat nový jízdní režim, který působí jako aprílový žert, je ale míněn smrtelně vážně
2.11.2025
Nejnovější články
Nechvalně proslulý německý tuner se vyřádil na novém BMW M5, ale asi to vzal za špatný konec. Teď vypadá jako Honda Civic
před 8 hodinami
VW chce rozhýbat prodeje elektrických modelů tím, že je lidem dovolí vrátit do 100 dnů od koupě. To nemusí dobře dopadnout
před 10 hodinami
BMW M končí s verzemi Competition. Zdánlivě logický krok je dalším nepochopením emotivní stránky věci
před 11 hodinami
Stellantis nezná meze, do nabídky vrací i motor 7,0 V8 s až 1 014 koňmi, navíc levně
včera
K mání je dodnes úplně nová Mazda z ledna 1990. Je to stroj času přímo do chvil hned po sametové revoluci
včera
Živá témata na fóru
- Policejní kontroly a měření 11.05. 22:08 - mafel
- Řidiči, co to mají v ruce... 11.05. 20:57 - abgx1
- Lampárna (stěžovatelna) 11.05. 20:41 - řidičBOB
- Rychlodotazy 11.05. 18:48 - pavproch
- BMW Divize 11.05. 10:19 - pavproch
- Zimní/letní? Už máte přezuto? 11.04. 18:24 - Stepan
- Dříve M135i, nyní ///M2 11.04. 14:02 - Snowman000
- 1.0tsi 85kw 11.04. 10:51 - Carnby
