Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Infiniti ESQ nafoceno bez maskování, luxusní Juke vypadá stejně jako ten od Nissanu
12.6.2014 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
S překarosováním malého crossoveru neměli Japonci velkou práci. Shodná je silueta, pohonné ústrojí i doplňky v interiéru. Číňanům to ale vadit nebude.
O chystaném rozšíření portfolia Infiniti jsme se poprvé zmiňovali včera, kdy japonská automobilka pustila do světa první vizuální upoutávku na model ESQ. Ten je prémiovou variací na Nissan Juke, přičemž jak nyní ukazují špionážní fotky, změny budete moci vyjmenovat s použitím prstů jedné ruky. Nové jsou totiž víceméně jen nárazníky, boční prahy a litá kola. I když slovo „nové“ bychom měli dát do uvozovek, neboť patrná je inspirace verzí Juke Nismo.
Z tohoto modelu bylo rovněž převzato pohonné ústrojí, i pod kapotou Infiniti ESQ tak najdeme přeplňovaný 1,6litrový čtyřválec produkující 200 koní a 250 Nm točivého momentu. Tuto sílu pak na všechna čtyři kola přenáší automatická převodovka CVT, což je rovněž mechanika, jakou používá také Nissan. Očekávat tedy lze i zrychlení z klidu na stovku za 8,2 sekundy, nejvyšší rychlost 200 km/h a průměrnou spotřebu 7,4 l/100 km.
Uvnitř pak dozajista bude zachována základní architektura, přičemž měnit se nebude ani celá řada ovládacích prvků a systémů. V tomto směru totiž Infiniti nezachází tak daleko jako třeba Lexus, který se ve svých vozech pyšní i jiným fontem písmen než Toyota. Na druhou stranu lze však v modelu ESQ počítat s lepší kůží a již nabušenou výbavou ve standardu.
Dané shody přitom čínské klientele rozhodně vadit nebudou. Základní Nissan Juke totiž na tamním trhu není k mání ani jako importovaný artikl. Jelikož navíc Infiniti ESQ bude vyráběno přímo v Číně v továrnách joint-venture Dongfeng-Nissan, dá se očekávat nízko posazená cena navzdory „prémiové” značce.



Infiniti ESQ se od dárcovského Nissanu Juke prakticky neliší
Zdroj: CarNewsChina
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Příplatkové karbonové stěrače na Porsche 911 jsou výsměch v době, kdy auto s faceliftem nabralo 82 kilo jako nic
včeraLevnější verze nových Mercedesů dají ostatním lidem na palubě jasně najevo, jak moc jste na nich šetřili
9.9.2025Mercedes začal odhalovat novou třídu C, devastace jednoho modelu za den mu zjevně nestačí
8.9.2025
Nejnovější články
Muselo to přijít: Škoda zvažuje, jestli zařízne spíš Octavii, nebo skončí Superb
včeraPříplatkové karbonové stěrače na Porsche 911 jsou výsměch v době, kdy auto s faceliftem nabralo 82 kilo jako nic
včeraKdyž už, tak už: Ford ohlásil svou už 110. letošní svolávací akci. Týká se skoro 1,5 milionu aut, firma o problému ví už 10 let
včeraVW začal prodávat levný klon Škody Kodiaq, s cenou od 350 tisíc Kč to bude hit
včeraČínský výrobce vysavačů nepřeháněl, když říkal, že postaví své vlastní Bugatti, jen rychlejší. Ukázal první fotky
včera
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva