Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Infiniti ESQ nafoceno bez maskování, luxusní Juke vypadá stejně jako ten od Nissanu
12.6.2014 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
S překarosováním malého crossoveru neměli Japonci velkou práci. Shodná je silueta, pohonné ústrojí i doplňky v interiéru. Číňanům to ale vadit nebude.
O chystaném rozšíření portfolia Infiniti jsme se poprvé zmiňovali včera, kdy japonská automobilka pustila do světa první vizuální upoutávku na model ESQ. Ten je prémiovou variací na Nissan Juke, přičemž jak nyní ukazují špionážní fotky, změny budete moci vyjmenovat s použitím prstů jedné ruky. Nové jsou totiž víceméně jen nárazníky, boční prahy a litá kola. I když slovo „nové“ bychom měli dát do uvozovek, neboť patrná je inspirace verzí Juke Nismo.
Z tohoto modelu bylo rovněž převzato pohonné ústrojí, i pod kapotou Infiniti ESQ tak najdeme přeplňovaný 1,6litrový čtyřválec produkující 200 koní a 250 Nm točivého momentu. Tuto sílu pak na všechna čtyři kola přenáší automatická převodovka CVT, což je rovněž mechanika, jakou používá také Nissan. Očekávat tedy lze i zrychlení z klidu na stovku za 8,2 sekundy, nejvyšší rychlost 200 km/h a průměrnou spotřebu 7,4 l/100 km.
Uvnitř pak dozajista bude zachována základní architektura, přičemž měnit se nebude ani celá řada ovládacích prvků a systémů. V tomto směru totiž Infiniti nezachází tak daleko jako třeba Lexus, který se ve svých vozech pyšní i jiným fontem písmen než Toyota. Na druhou stranu lze však v modelu ESQ počítat s lepší kůží a již nabušenou výbavou ve standardu.
Dané shody přitom čínské klientele rozhodně vadit nebudou. Základní Nissan Juke totiž na tamním trhu není k mání ani jako importovaný artikl. Jelikož navíc Infiniti ESQ bude vyráběno přímo v Číně v továrnách joint-venture Dongfeng-Nissan, dá se očekávat nízko posazená cena navzdory „prémiové” značce.


Infiniti ESQ se od dárcovského Nissanu Juke prakticky neliší
Zdroj: CarNewsChina
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Nástupce tragicky zesnulého Kena Blocka se pochlubil novou brutalitou točící 9 500 otáček i s turbem, natočil s ním další Gymkhanu
dnes
Srovnání hned tří moderních Porsche bez turba vám zapěje fascinující „vosí árii”, chybu neuděláte ani s jedním z nich
včera
Porsche si nechalo patentovat nový jízdní režim, který působí jako aprílový žert, je ale míněn smrtelně vážně
2.11.2025
Nové na MotoForum.cz
- GP Portugalska: Všechno je připraveno pro Pedra Acostu 17:04
- V Moto2 je rozdíl mezi lídrem a druhým pouhých 9 bodů 16:00
- Grand Prix se vrací do Evropy včera 09:57
- Joe Roberts mimo hru v Portimãu a Valencii, Xabi Zurutuza jako náhrada včera 08:00
- Miguel Oliveira: Poslední domácí závod v MotoGP? 3.11.2025
Nejnovější články
Nechvalně proslulý německý tuner se vyřádil na novém BMW M5, ale asi to vzal za špatný konec. Teď vypadá jako Honda Civic
před 4 hodinami
VW chce rozhýbat prodeje elektrických modelů tím, že je lidem dovolí vrátit do 100 dnů od koupě. To nemusí dobře dopadnout
před 6 hodinami
BMW M končí s verzemi Competition. Zdánlivě logický krok je dalším nepochopením emotivní stránky věci
před 7 hodinami
Stellantis nezná meze, do nabídky vrací i motor 7,0 V8 s až 1 014 koňmi, navíc levně
před 9 hodinami
K mání je dodnes úplně nová Mazda z ledna 1990. Je to stroj času přímo do chvil hned po sametové revoluci
před 10 hodinami
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva
