Má váš partner BMW? Pak pozor na nevěru

Občas není na škodu zaplout do lehce bulvárních vod. Statistiky britského webu pro manžely a manželky hledající povyražení zmiňují i to, jaká auta mají nejčastěji.
  1. Autoforum.cz
  2. Rubriky a sekce
  3. Bleskovky

Má váš partner BMW? Pak pozor na nevěru

17.4.2012 | Petr Miler | Přidat příspěvek

Má váš partner BMW? Pak pozor na nevěru

/

Foto: Archiv Autoforum.cz

Občas není na škodu zaplout do lehce bulvárních vod. Statistiky britského webu pro manžely a manželky hledající povyražení zmiňují i to, jaká auta mají nejčastěji.

Přiznáváme, toto není typické automobilové téma, ale s auty souvisí. Konec konců, nejen přímo za volantem se odehrávají naše životy a není od věci tušit, co vše může volba značky auta o tom kterém člověku napovědět.

Zaujala nás statistika britského webu s příznačným názvem Ilicit Encounters (tedy něco jako zakázaná setkání), který nabízí možnost seznámení vdaným ženám nebo ženatým mužům s osobami nacházejícími se ve stejné situaci a řešící podobný „problém” (nazvěme jej třeba nedostatkem něhy). Více než 660 tisíc registrovaných uživatelů z Velké Británie se pak ve svých profilech přiznává ke kde čemu, mimochodem i k tomu, jaké auto vlastní. S takovým vzorkem údajů už se dá pracovat a výsledky jsou docela zajímavé.

Podle nich neskutečných 19,21 % ženatých mužů hledajících povyražení jezdí v autě značky BMW. Je to daleko největší procento, i když také zbytek „německé prémiové trojky” k tomu má co říci - druhou nejčastější značkou je Audi (8,79 %) a třetí Mercedes (8,23 %). I zbytek špičky žebříčku pak má podobný charakter - čtvrtý Jaguar s 6,59 % a pátý Land Rover s 4,94 % jsou také auty pro náročnější.

Pozoruhodné přitom je, že BMW vítězí i mezi ženami, když plných 11,16 % volí právě vozy této značky. To už nemůže být náhoda, takže pokud váš partner či partnerka jezdí právě autem s modro-bílou vrtulí ve znaku, je čas zbystřit.

Podle provozovatelů webu nejde o nic až tak překvapivého, když hovoří o tom, že existuje významné spojení mezi úspěchem a nevěrou a auta zmíněných značek reprezentují úspěch. „Úspěšní lidé často riskují a tam, kde jsou, se dostali i díky vysokým nárokům. Tito lidé se pak méně pravděpodobně spokojí s nevyhovujícím nebo monotónním vztahem,” řekla Rosie Freeman-Jones z IllicitEncounters.com.

Statistika dále uvádí i značky aut, které „nevěrníci” volí nejméně - pouze 0,28 % uživatelů vlastní Seat nebo Renault, ze zde dostupných značek jsou nízko i Fiat nebo Chrysler s výsledkem 0,55 %. Takže víte i kdy můžete vašeho manžela či manželku pustit z očí...

Nejsme si jisti, jestli BMW využije tuto statistiku ve svém marketingu (nakonec to je vítězství před Audi na celé čáře), ale reklama se sloganem Bettsprung durch Technik by snad minimálně na Apríla nebo Silvestra neurazila.

A teď zase zpátky k vážnějším tématům...


Má váš partner BMW? Pak pozor na nevěru - 1 - Test BMW 335i F30 04Má váš partner BMW? Pak pozor na nevěru - 2 - Test BMW 335i F30 06Má váš partner BMW? Pak pozor na nevěru - 3 - Test BMW 335i F30 07Má váš partner BMW? Pak pozor na nevěru - 4 - Test BMW 335i F30 14Má váš partner BMW? Pak pozor na nevěru - 5 - Test BMW 335i F30 15Má váš partner BMW? Pak pozor na nevěru - 6 - Test BMW 335i F30 16
Že má 20 % nevěrných manželů a manželek BMW samozřejmě neznamená, že je 20 % majitelů BMW nevěrných, pravděpodobnější to ale zkrátka je...

Zdroj: IllicitEncounters.com přes NineMSN.com

Petr Miler

Diskuze Přidat příspěvek

Všechny články na Autoforum.cz jsou komentáře vyjadřující stanovisko redakce či autora. Vyjma článků označených jako inzerce není obsah sponzorován ani jinak obdobně ovlivněn třetími stranami.