Mercedes E 63 AMG Business Line 2013: vlkovi budete moci koupit beránčí roucho

Mercedes dopřál svému inovovanému E 63 AMG dosud nejagresivnější vzhled v historii ostrých Éček. Za příplatek mu ale půjde pořídit šat neviňátka.
  1. Autoforum.cz
  2. Rubriky a sekce
  3. Bleskovky

Mercedes E 63 AMG Business Line 2013: vlkovi budete moci koupit beránčí roucho

20.1.2013 | Petr Miler | Přidat příspěvek

Mercedes E 63 AMG Business Line 2013: vlkovi budete moci koupit beránčí roucho

/

Foto: Archiv Autoforum.cz

Mercedes dopřál svému inovovanému E 63 AMG dosud nejagresivnější vzhled v historii ostrých Éček. Za příplatek mu ale půjde pořídit šat neviňátka.

Po mnohaměsíční hře na schovávanou se značně přepracovaný Mercedes E 63 AMG 2013 představil světu v průběhu minulého týdne. Prohlédnout jsme si jej mohli také na půlhodině oficiálních videí a ačkoli by Mercedes jistě byl nejraději, kdyby ostré Éčko bylo vnímáno hlavně skrze své technické a dynamické parametry či nově doplněný pohon všech kol, minimálně stejně často se mluví i o jeho vzhledu.

Ten nejenže je tak nový, že by by vůz leckdo mohl označit za novou generaci, je také hodně výrazný. Hlavně masivní přední nárazník a svalnaté zadní partie stejného ražení s čtveřicí kosodelníkových koncovek výfuků činí z auta těžko přehlédnutelného predátora silnic a ačkoli se jistě najde mnoho takových, kterým podobný zjev bude imponovat, existují i tací, kteří svými automobilovými choutkami nebo tučnosti vlastního bankovního konta nechtějí dráždit okolí. Rovněž těmto zákazníkům chce Mercedes svá AMG prodávat, a tak nabídne něco, k čemu se zatím žádná automobilka neodhodlala - za příplatek dodá AMG vzhled „obyčejného” Éčka vybaveného slabším motorem.

V rozhovoru pro americký Car and Driver to výslovně zmínil Ola Källenius, šéf AMG. Řešení má dokonce i svůj název, Business Line, a také prodejní kanál - dostupné bude pouze přes tzv. Performance Studio sportovní divize Mercedesu. Co všechno tento vizuální „downgrade” změní, to zatím nevíme, velké překvapení to ale nebude. Pakliže má být tato varianta co nejhůře odlišitelná od levnějších provedení, pak minimálně přední a zadní nárazník budou muset pryč, stejně tak výrazná kola. Některé technické změny asi půjde zvrátit těžko (zejména pak snížení podvozku), přesto může vůz nakonec vypadat docela tuctově.

Kdy přesně se tato novinka objeví v nabídce zatím nevíme, jisté ale je, že k mání bude pouze v rovnostářské Evropě. A tak zatímco někteří si na svůj Mercedes E s dieselovým čtyřválcem budou za příplatek věšet paket AMG a nechávat si odstraňovat označení modelu, aby vypadali trochu více „nóbl”, jiní si budou u skutečného E 63 AMG připlácet podobné peníze za to, aby výsostné znaky „bojové” verze zmizely a majitel příliš nevyčníval z davu. Nemáte někdy pocit, že se svět zbláznil?


Mercedes E 63 AMG Business Line 2013: vlkovi budete moci koupit beránčí roucho - 1 - Mercedes E 63 AMG a SModel 2013 01Mercedes E 63 AMG Business Line 2013: vlkovi budete moci koupit beránčí roucho - 2 - Mercedes E 63 AMG a SModel 2013 02Mercedes E 63 AMG Business Line 2013: vlkovi budete moci koupit beránčí roucho - 3 - Mercedes E 63 AMG a SModel 2013 04Mercedes E 63 AMG Business Line 2013: vlkovi budete moci koupit beránčí roucho - 4 - Mercedes E 63 AMG a SModel 2013 03Mercedes E 63 AMG Business Line 2013: vlkovi budete moci koupit beránčí roucho - 5 - Mercedes E 63 AMG a SModel 2013 08Mercedes E 63 AMG Business Line 2013: vlkovi budete moci koupit beránčí roucho - 6 - Mercedes E 63 AMG a SModel 2013 11Mercedes E 63 AMG Business Line 2013: vlkovi budete moci koupit beránčí roucho - 7 - Mercedes E 63 AMG a SModel 2013 12Mercedes E 63 AMG Business Line 2013: vlkovi budete moci koupit beránčí roucho - 8 - Mercedes E 63 AMG a SModel 2013 27Mercedes E 63 AMG Business Line 2013: vlkovi budete moci koupit beránčí roucho - 9 - Mercedes E 63 AMG a SModel 2013 30
Nenápadná rychlá auta nám proti mysli nejsou, to spíše naopak, a nové E 63 AMG v rouše verze E 350 může být docela zajímavým vozem. Přesto je poněkud zvláštní, když takové převlečení nabízí sama automobilka...

Zdroj: Car and Driver

Petr Miler

Diskuze Přidat příspěvek

Všechny články na Autoforum.cz jsou komentáře vyjadřující stanovisko redakce či autora. Vyjma článků označených jako inzerce není obsah sponzorován ani jinak obdobně ovlivněn třetími stranami.

Živá témata na fóru

zobrazit vše