Reklama

Nejlevnější GTI od VW předvedlo svou dynamiku, tohle vám koupí 370 tisíc Kč

GTI býval kdysi jen Golf, později to ale se stejnými písmenky zkoušely i jiné modely. Teď došla řada i na úplně nejmenší up!, co dokáže se 115 koňmi?
  1. Autoforum.cz
  2. Rubriky a sekce
  3. Bleskovky

Nejlevnější GTI od VW předvedlo svou dynamiku, tohle vám koupí 370 tisíc Kč

26.1.2018 | Petr Prokopec | 11 příspěvků

GTI býval kdysi jen Golf, později to ale se stejnými písmenky zkoušely i jiné modely. Teď došla řada i na úplně nejmenší up!, co dokáže se 115 koňmi?

Volkswagen up! GTI si můžete již nějaký ten čas objednávat, a to za cenu startující na 369 900 Kč. S čím přitom lze v takové chvíli počítat? Především s duchovním odkazem vůbec prvního GéTéÍčka, jaké kdy německá automobilka stvořila. Zatímco ovšem v roce 1975 u toho byly atmosférické čtyřválce, kdy ten 1,8 litrový dával k dobru 115 koní, dnes se o pohon stará přeplňovaný litrový tříválec. Jeho výkon pak plně vyrovnává originál.

Pohonná jednotka má ovšem na starosti citelně vyšší hmotnost, z někdejších 810 kilogramů se totiž stalo 1 020 kg. Oproti svému předchůdci ale up! GTI nezpomalil, právě naopak je díky přeplňování rychlejší, byť oficiální data jsou poměrně konzervativní. Dle nich by totiž stovky měla novinka dosáhnout až za 8,8 s. Z nových videí je ale jasně patrné, že danou disciplínu zvládne o pár desetinek rychleji.

Tato dynamika rozhodně není špatná na vůz za 370 tisíc korun, kromě ní ovšem má nejnovější GTI také změřenou reálnější spotřebu dle metodiky WLTP. Činit má 5,6 litrů na sto kilometrů, což s ohledem na potenciál vozu také není špatné. A aby toho nebylo málo, negativně nelze hodnotit ani sériovou výbavu, do které se nastěhovala třeba 17palcová litá kola, sportovní podvozek či automatická klimatizace.

Výčet je samozřejmě daleko širší, ona suma tak klidně může být konečnou. Počítat za ní totiž lze nejen s veškerými prvky potřebnými k životu, ale rovněž s komfortními doplňky v podobě kůží obšitého sportovního volantu nebo vyhřívanými sedadly. Máme tu tedy koupi roku? Až tak jednoznačné to není, skousnout totiž musíte rovněž menší zavazadelník či omezenější prostor na předních i zadních sedadlech, up! není zrovna rodinný vůz.

Na víc se podívejte sami níže, ukázat vám můžeme akceleraci hned dvou různých vozů v rukou dvou různých pilotů.

Nejlevnější GTI od VW předvedlo svou dynamiku, tohle vám koupí 370 tisíc Kč - 1 - VW up GTI 2018 videoscreen 01Nejlevnější GTI od VW předvedlo svou dynamiku, tohle vám koupí 370 tisíc Kč - 2 - VW up GTI 2018 videoscreen 02Nejlevnější GTI od VW předvedlo svou dynamiku, tohle vám koupí 370 tisíc Kč - 3 - VW up GTI 2018 videoscreen 03Nejlevnější GTI od VW předvedlo svou dynamiku, tohle vám koupí 370 tisíc Kč - 4 - VW up GTI 2018 videoscreen 04Nejlevnější GTI od VW předvedlo svou dynamiku, tohle vám koupí 370 tisíc Kč - 5 - VW up GTI 2018 videoscreen 05Nejlevnější GTI od VW předvedlo svou dynamiku, tohle vám koupí 370 tisíc Kč - 6 - VW up GTI 2018 videoscreen 06
VW up! GTI se může pochlubit působivou jízdní dynamikou, na kterou můžete dosáhnout za relativně nízkou sumu

Petr Prokopec

Další zajímavé články:

Diskuze 11 příspěvků

Reklama
Reklama

Živá témata na fóru

zobrazit vše

Autobazar

zobrazit vše