Němec si udělal Ferrari ze Škody Octavia Combi RS TDI, přidal i zástěrky

15.5.2017 | Petr Miler | 37 příspěvků

Pokud jste si mysleli, že „přestavět” Škodu na Ferrari může být jen česká obsese, mýlili jste se. Udělal to i Němec a ještě důkladněji než kdo před ním.

Samolepkový tuning je obvykle docela hloupá věc. Lepit písmena RS na Škodu Octavia 1,6 TDI nebo nedej bože znáček GT-R na Fiat Panda vážně nezní moudře, a to pořád není vrchol. Někteří se dokonce pokouší dát podobným způsobem autu zcela novou identitu, což u kohokoli informovanějšího - není-li základem čínský klon blízký originálu - musí vzbudit leda výsměch.

Jenže věci se vždy nemají tak, jak se na první pohled zdá. Někdy nemusí být podobná „přestavba” projevem snah předstírat vlastnictví lepšího auta, může to být jen recese. A nebo se v jejím pozadí může skrývat pro okolí neviditelný příběh, který i takovou věc do značné míry ospravedlňuje. To byl i případ české Škody Octavia Ferrari, kterou jsme vám ukázali loni. Vypadalo to na legrační projev „pokročilého samolepkového tuningu”, ale auto bylo ve skutečnosti dar, který syn kdysi slíbil otci k jeho 60. narozeninám. Mělo to být Ferrari, ale když na něj syn ani po 22 letech nevydělal, nadělil mu aspoň „něco podobného”. A to přece není hodno zatracení...

Jestli nějaký podobný příběh stojí i za vozem, který vám ukážeme dnes, netušíme, ale je z jistého úhlu pohledu ještě zajímavější. Je to znovu Škoda Octavia Combi, tentokrát ale ve verzi RS. To zní lépe, jenže podle registru (a „očouzeného” levého a čistého pravého výfuku) jde o provedení TDI, standardně s výkonem 135 kW neboli 184 koní. To k Ferrari sedí méně, jinak je ale proměna „dokonalá” - je tu červená barva, stříbrný vzpínající se koník na rudém podkladu vzadu a černý vzpínající se koník na žlutém podkladu na přídi a předních blatnících i ve středu kol. A dokonce nechybí ani adekvátní podložka pod značkou.

Co je ovšem pozoruhodné, tento vůz má také dodatečně (dají se koupit i s novým autem, standardem ale nejsou) instalované zadní zástěrky, to se na škodovkách už moc nevidí. A na autech značky Ferrari už vůbec. Takže tu máme jediné kombi Ferrari s motorem TDI a zástěrkami, to zní docela unikátně. Pravděpodobně auto fanouška značky, který se zatím propracoval jen k Octavii za cca desetinovou cenu kýženého vozu. Co si o tom myslíte, posuďte sami, stvořit něco takového ale zjevně nemusí být jen projevem přehnaného „češství”...

Němec si udělal Ferrari ze Škody Octavia Combi RS TDI, přidal i zástěrky - 1 - Skoda Octavia Combi RS TDI Ferrari Nemecko 01Němec si udělal Ferrari ze Škody Octavia Combi RS TDI, přidal i zástěrky - 2 - Skoda Octavia Combi RS TDI Ferrari Nemecko 02Němec si udělal Ferrari ze Škody Octavia Combi RS TDI, přidal i zástěrky - 3 - Skoda Octavia Combi RS TDI Ferrari Nemecko 03Němec si udělal Ferrari ze Škody Octavia Combi RS TDI, přidal i zástěrky - 4 - Skoda Octavia Combi RS TDI Ferrari Nemecko 04Němec si udělal Ferrari ze Škody Octavia Combi RS TDI, přidal i zástěrky - 5 - Skoda Octavia Combi RS TDI Ferrari Nemecko 05
Kombík Ferrari s motorem TDI a zástěrkami se vážně nevidí

Němec si udělal Ferrari ze Škody Octavia Combi RS TDI, přidal i zástěrky - 6 - Skoda Octavia Ferrari Combi ulice 01Němec si udělal Ferrari ze Škody Octavia Combi RS TDI, přidal i zástěrky - 7 - Skoda Octavia Ferrari Combi ulice 02Němec si udělal Ferrari ze Škody Octavia Combi RS TDI, přidal i zástěrky - 8 - Skoda Octavia Ferrari Combi ulice 03Němec si udělal Ferrari ze Škody Octavia Combi RS TDI, přidal i zástěrky - 9 - Skoda Octavia Ferrari Combi ulice 04Němec si udělal Ferrari ze Škody Octavia Combi RS TDI, přidal i zástěrky - 10 - Skoda Octavia Ferrari Combi ulice Perex
Loňský pokus o „Ferrari Octavia” byl v mnohém podobný, v jeho případě jsme ale znali příběh za vozem stojící

Zdroj: Autojunk

Petr Miler

Další zajímavé články:

Diskuze 37 příspěvků

Živá témata na fóru

zobrazit vše

Autobazar

zobrazit vše

Reklama