Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Němec si udělal Ferrari ze Škody Octavia Combi RS TDI, přidal i zástěrky
15.5.2017 | Petr Miler | Přidat příspěvek
Pokud jste si mysleli, že „přestavět” Škodu na Ferrari může být jen česká obsese, mýlili jste se. Udělal to i Němec a ještě důkladněji než kdo před ním.
Samolepkový tuning je obvykle docela hloupá věc. Lepit písmena RS na Škodu Octavia 1,6 TDI nebo nedej bože znáček GT-R na Fiat Panda vážně nezní moudře, a to pořád není vrchol. Někteří se dokonce pokouší dát podobným způsobem autu zcela novou identitu, což u kohokoli informovanějšího - není-li základem čínský klon blízký originálu - musí vzbudit leda výsměch.
Jenže věci se vždy nemají tak, jak se na první pohled zdá. Někdy nemusí být podobná „přestavba” projevem snah předstírat vlastnictví lepšího auta, může to být jen recese. A nebo se v jejím pozadí může skrývat pro okolí neviditelný příběh, který i takovou věc do značné míry ospravedlňuje. To byl i případ české Škody Octavia Ferrari, kterou jsme vám ukázali loni. Vypadalo to na legrační projev „pokročilého samolepkového tuningu”, ale auto bylo ve skutečnosti dar, který syn kdysi slíbil otci k jeho 60. narozeninám. Mělo to být Ferrari, ale když na něj syn ani po 22 letech nevydělal, nadělil mu aspoň „něco podobného”. A to přece není hodno zatracení...
Jestli nějaký podobný příběh stojí i za vozem, který vám ukážeme dnes, netušíme, ale je z jistého úhlu pohledu ještě zajímavější. Je to znovu Škoda Octavia Combi, tentokrát ale ve verzi RS. To zní lépe, jenže podle registru (a „očouzeného” levého a čistého pravého výfuku) jde o provedení TDI, standardně s výkonem 135 kW neboli 184 koní. To k Ferrari sedí méně, jinak je ale proměna „dokonalá” - je tu červená barva, stříbrný vzpínající se koník na rudém podkladu vzadu a černý vzpínající se koník na žlutém podkladu na přídi a předních blatnících i ve středu kol. A dokonce nechybí ani adekvátní podložka pod značkou.
Co je ovšem pozoruhodné, tento vůz má také dodatečně (dají se koupit i s novým autem, standardem ale nejsou) instalované zadní zástěrky, to se na škodovkách už moc nevidí. A na autech značky Ferrari už vůbec. Takže tu máme jediné kombi Ferrari s motorem TDI a zástěrkami, to zní docela unikátně. Pravděpodobně auto fanouška značky, který se zatím propracoval jen k Octavii za cca desetinovou cenu kýženého vozu. Co si o tom myslíte, posuďte sami, stvořit něco takového ale zjevně nemusí být jen projevem přehnaného „češství”...
Kombík Ferrari s motorem TDI a zástěrkami se vážně nevidí
Loňský pokus o „Ferrari Octavia” byl v mnohém podobný, v jeho případě jsme ale znali příběh za vozem stojící
Zdroj: Autojunk
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Zbrusu nové Bugatti s motorem V16 bylo poprvé nafoceno při testech, značka odhaluje jeho pravý původ
před 7 hodinami - 11 let staré Porsche málem vytřelo s nejnovějšími hybridními sporťáky Ferrari a Lamborghini. Není to ostuda?
25.4.2024 - Špatný den v práci? 24letý zaměstnanec roztřískal při projížďce Ferrari za 76 milionů Kč, splácet ho může po zbytek života
23.4.2024
Nejnovější články
- Slovenské létající si naostro vyzkoušel slavný hudebník, dodávky prý začnou už příští rok
před hodinou - Mercedes se kaje a říká, že už nebude lidem vnucovat elektromobily, nechá je si vybrat. Ale kde?
před 2 hodinami - Trápící se Rivian zkouší rozprášit sklady slevami. Zákazníkům konkurence nabízí 117 tisíc Kč, i když prodělává miliony na autě
před 4 hodinami - Někdo si za půl miliardy koupil možná nejkrásnější McLaren F1 a ujel s ním 23 km, teď ho prodává
před 5 hodinami - Zbrusu nové Bugatti s motorem V16 bylo poprvé nafoceno při testech, značka odhaluje jeho pravý původ
před 7 hodinami