Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Nissan GT-R Nismo 2014 na nových fotografiích a videu z okruhu Sodegaura
3.1.2014 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Nejnovější verze Godzilly má po mezinárodním představení, které proběhlo hodinu jízdy od Tokia. Žádné rekordy na okruhu však již nepadaly.
Příchod nového Nissanu GT-R Nismo byl jednou z nejsledovanějších novinek loňského roku. Původně se totiž očekávalo, že nová „Godzilla“ zvládne akcelerovat z klidu na stovku za pouhé 2 sekundy, čímž by již ani tak nekonkurovala běžným supersportům, jako spíše monopostům F1. Tento údaj se ovšem nakonec ukázal být lichým. To ovšem neznamená, že by japonské kupé v rámci jízdní dynamiky nabízelo šnečí tempo. Ostatně, takovou Severní smyčku Nürburgringu GT-R Nismo zvládne za něco málo přes sedm minut. A to je opravdu skvělý čas, i když si k němu Nissan nedopomohl úplně čestným způsobem.
Jelikož ale pro časy ze Zeleného pekla neexistují žádná pravidla pro dosahování nejlepších časů, ponechme tuto záležitost marketingu a místo toho se pojďme podívat, co je kolem modelu nového. Japonská automobilka totiž již posadila za volant první novináře, kteří na vůz pějí jen a pouze chválu. Očividně se tedy máme nač těšit, i když prozatím není jasné, kdy verze s výkonem 600 koní dorazí na český trh.
Do té doby však rozhodně bude nač se dívat, neboť venku je nová sada fotografií. Ta byla pořízena během zmiňovaného mezinárodního představení, které proběhlo na okruhu Sodegaura Forest Raceway vzdáleném přibližně hodinu jízdy od Tokia. Na tom samém místě vzniklo také video, žádné dramatické záběry ovšem nečekejte. Trať se totiž hodí spíše pro motokáry než velký a těžký supersport.
Je tak asi jasné, že k dispozici není ani čas, za který GT-R Nismo tento 2,436 kilometru dlouhý okruh objede. Na druhou stranu, při jeho zveřejnění by se asi celý svět začal pídit po tom, zda jej Nissan dosáhl stejným způsobem jako v německém pohoří Eifel. A jelikož jedna ostuda stačí, máme v tomto směru zřejmě smůlu.
























Nissan GT-R Nismo se novinářům představil na japonském okruhu Sodegaura Forest Raceway
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Číňané po zkopírování Bugatti a Rolls-Royce měli obšlehnout také Bentley, nedivili bychom se už ničemu
včeraVtipálci ukázali riziko aut řízených nikým, desítky robotických taxíků zcela zablokovaly provoz a netušily, která bije
18.10.2025Nový Mercedes třídy S by s designem posledního konceptu vypadal docela „cool”, designér ho nakreslil
16.10.2025
Nejnovější články
Motor 1,8 bez turba, látkové gauče místo sedaček, „švihadla”. K mání je spása odpůrců moderny jako dodnes nejeté auto
před 3 hodinamiVolbu německého auta roku asi ovládli zahraniční novináři. Z pěti nejlepších vozů není německý ani jeden
před 4 hodinamiSpalovací motory zdaleka neřekly poslední slovo, říká vývojový šéf Ferrari, dostane z nich prý ještě daleko víc
před 6 hodinamiOpuštěný luxusní hotel skrývá i 9 let po svém zavření flotilu zanedbaných luxusních aut, tady se zastavil čas
před 7 hodinamiDnes už zapomenutá francouzská silniční stíhačka se dá koupit ve stavu nového auta, majitel z ní udělal muzejní kus
včera
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva