Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Prototypy Audi RS3 Sedan a AMG E63 se potkaly na Ringu, začal festival 1 012 koní (videa)
8.9.2016 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Setkání to bylo náhodné, ale možná o to příjemnější. Tady se 400 koní z Ingolstadtu střetlo s 612 hřebci ze Stuttgartu.
Vypadá to, že Audi RS3 Sedan se na Severní smyčce Nürburgringu zabydlelo. Černou karoserii oblepenou v čelní a zadní části i oblasti bočních prahů ochrannou kamufláží jsme si mohli poprvé prohlédnout při řádění v pohoří Eifel již před takřka dvěma měsíci. I po tak dlouhé době ovšem RS3 Sedan zřejmě nemá takovou formu, jakou Audi od své novinky požaduje. A proto po Zeleném pekle krouží nadále.
Nově se sedan čtyř kruhů potkal na známém okruhu s další novinkou, jíž se v nejbližších měsících dočkáme, a sice s Mercedesem-AMG E 63. Ačkoliv přitom nejde o modely ze stejné „váhové kategorie“, je evidentní, že testovací jezdci za jejich volanty popadli příležitost za pačesy a sešlápli plynové pedály ještě o trochu hlouběji pod kobereček.
Výsledkem je jadrný zvuk třinácti válců, 6,5 litrů objemu a 1 012 koní, které oba vozy souhrnně pohání. Audi má menší výkon, nicméně kontrovat může nižší hmotností a menším zatížením přední nápravy. I když zrovna na prvním videu se zdá, že je to právě RS3 Sedan, kdo tu musí více bojovat s nedotáčivostí.
Záběry z druhého snímku ovšem dokazují, že vozu z Ingolstadtu nejsou cizí ani průjezdy zatáčkami dveřmi napřed. To je pochopitelně zásluhou naladění podvozku, systém pohonu všech kol založený na Haldexu těžko umožní výraznou preferenci zadní nápravy. E63 na tom bude v tomto směru lépe, pohon zadních kol u něj bude hrát prim, to ale ještě neznamená, že o půjde o nějakou driftovací mašinu. Podívejte se, jak jsou na oba prototypy nyní...



K náhodným setkáním očividně dochází i na Ringu, nově se tam totiž potkaly vývojové prototypy Audi RS3 Sedan a Mercedesu-AMG E 63
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Nástupce tragicky zesnulého Kena Blocka se pochlubil novou brutalitou točící 9 500 otáček i s turbem, natočil s ním další Gymkhanu
včera
Srovnání hned tří moderních Porsche bez turba vám zapěje fascinující „vosí árii”, chybu neuděláte ani s jedním z nich
4.11.2025
Porsche si nechalo patentovat nový jízdní režim, který působí jako aprílový žert, je ale míněn smrtelně vážně
2.11.2025
Nejnovější články
A tak se to prostě stane: Automobilka odpískala příchod hned dvou hotových elektrických modelů pro nezájem
před 2 hodinami
Nechvalně proslulý německý tuner se vyřádil na novém BMW M5, ale asi to vzal za špatný konec. Teď vypadá jako Honda Civic
včera
Vážně to není „my proti nim”? Opravdu jsou lidé vyvíjející elektrická a spalovací auta stejní nadšenci, jen pracují s „jiným materiálem”?
včera
BMW M končí s verzemi Competition. Zdánlivě logický krok je dalším nepochopením emotivní stránky věci
včera
Stellantis nezná meze, do nabídky vrací i motor 7,0 V8 s až 1 014 koňmi, navíc levně
včera
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva
