Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Revoluční elektromobil VW na prvních obrázcích, oslnivý design nečekejte
16.9.2016 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Německá automobilka u svého přelomového modelu nechystá žádné designové výstřelky. Dojezd 400 km chce nabídnout za rozumnou cenu.
Novému elektrickému konceptu Volkswagenu jsme se podívali na zoubek před pár dny, kdy se ven dostaly informace z jeho interní prezentace. Nyní německá automobilka svůj přelomový model avizuje oficiálně, přičemž rýsovat se začíná především jeho design. Již z náznaků je přitom patrné, že k experimentům asijského typu nedojde, místo toho se hatchback bude držet konvenčních tvarů.
Můžeme samozřejmě namítnout, že jde opětovně o nudu a šeď, nicméně Němci chtějí oslovit davy a to by s designovými výstřelky možné nebylo. Kromě toho automobilka dodává, že v době příchodu do prodeje - tedy podle všeho v roce 2019 - by měla být výrazným způsobem zredukována cena baterií. To by mělo z novinky udělat konkurenceschopné zboží i pro stávající diesely.
Předpokládá se přitom dojezd okolo 400 kilometrů, což je podle Volkswagenu dostatečná porce na každodenní provoz. Za pomoci rychlodobíjení navíc budete mít k dispozici plnou kapacitu lithium-iontových baterií údajně už za 15 minut. K tomu se navíc přidává prostornější interiér než v současném Passatu, přestože zvenčí bude novinka menší než dnešní Golf. Navrch chce Volkswagen přihodit ještě 24hodinové připojení k internetu či individuální profil VW ID, který počítá s uložením veškerého nastavení. To pak budete moci přenášet pomocí klíčku či aplikace napříč různými vozy Volkswagenu.
Automobilka o autě hovoří jako o „svém novém vyslanci v automobilovém světě” nebo o „vozu stejně revolučním, jakým byl před dekádami Brouk”. Vše zní krásně, možná až moc - zda produkční verze vše slíbené dodrží, je zatím ve hvězdách.
Chystaný elektrický hatchback Volkswagenu se ukázal na prvních fotkách. Prozatím jde pouze o koncept
Interní prezentace vozu řešila spíše technické aspekty, vzhled vůbec
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- 11 let staré Porsche málem vytřelo s nejnovějšími hybridními sporťáky Ferrari a Lamborghini. Není to ostuda?
včera - Špatný den v práci? 24letý zaměstnanec roztřískal při projížďce Ferrari za 76 milionů Kč, splácet ho může po zbytek života
23.4.2024 - V Polsku po nehodě vzplanul luxusní elektromobil tak, že ho po chvíli nepoznal ani majitel, po uhašení se vzňal znovu
21.4.2024
Nejnovější články
- Tesla si nechala zaplatit v roce 2017 od Pepsi za 100 tahačů, dodala jich jen 36. Ze 125 kamionů pro UPS ani jeden
před 2 hodinami - „Příšerné” nařizování elektromobilů zabije automobilový průmysl, říká šéf Stellantisu, začne to ve Velké Británii
před 3 hodinami - BMW začalo majitelům nabízet „rodný list” jejich starších aut, cena i způsob objednání berou slova z úst
včera - Šéf Bosche najednou říká, že elektromobily budou za pár let kupovat skoro všichni, ještě před měsícem si otevíral pusu
včera - Se sportovními Peugeoty je amen, říká šéfka značky, po současné 508 PSE už přijde jen prázdnota
včera
Tiskové zprávy
- Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva - Mio MiVue 886 WiFi GPS autokamera s 4K rozlišením a upozorněním na měřené úseky
tisková zpráva - Mio MiVue 818 WiFi 2K: kniha jízd jako speciální funkce v autokameře
tisková zpráva