Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Škoda potichu upravila své nové logo, vypadá opravdu lépe
28.7.2011 | Petr Miler | Přidat příspěvek
Jen pár měsíců po představení nového loga přišla Škoda s jeho další změnou. Ani se nepochlubila, přitom by měla čím.
Pozorní kolegové si všimli, že automobilka Škoda používá od začátku července pozměněnou podobu nového loga. To poprvé představila na letošním ženevském autosalonu s cílem jej co nejdříve začít používat ve svých propagačních materiálech, později v showroomech autorizovaných dealerů a od příštího roku i na vlastních vozech. Z tohoto plánu nesešlo, jen v oficiálních tiskovinách se od července začal objevovat trochu jiná grafika než ta, kterou jsme mohli vidět na ženevském stánku automobilky, od poloviny měsíce je pak vidět i v reklamách.
Nyní již víme, že nejde jen o specifickou interpretaci původní grafiky, ale skutečnou změnu samotného loga. Smyslem jakéhosi faceliftu je vytvoření výraznějšího vizuálního dojmu a docílení možnosti logo snáze použít na tmavém pozadí.
Tak brzká změna svědčí o nedomyšlenosti původního provedení, však jistě i proto se s ní automobilka nechlubí. Na webu pro média se nové logo ukázalo bez jakéhokoli upozornění 7. července (dost možná se tam objevilo ještě později se starším datem, aby na sebe nestrhávalo pozornost) a ani dnes, o 21 dní později k celé události automobilka nevydala žádnou tiskovou zprávu. Nic to ale nemění na tom, že samotnou změnu hodnotíme jako rozumný projev sebereflexe. Již při prvním pohledu na inovované logo letos v únoru nás přepadal pocit, že hroty okřídleného šípu končí jakoby do ztracena a celý emblém působí spíše jako nedoladěná skica. Při bližším zkoumání bylo patrné, že všechny linie jsou dotažené, ale kdo bude zkoumat logo z pěti centimetrů?
Škoda tak nechala jakoby uzavřít stínování celého okřídleného šípu a použila též výraznější zelenou barvu. Kruh kolem hlavního emblému je pak o něco světlejší s odkazem na již zmíněnou možnost použití grafiky na tmavém pozadí. Jednotlivé změny můžete sami prozkoumat s pomocí přiložených obrázků - my tuto změnu hodnotíme pozitivně, jakkoli je díky ní logo ještě více podobné tomu předešlému...



Inovované logo, jeho srovnání s první podobou a všechny dříve používané emblémy značky jako bonus...
Zdroj: iHned
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Unikla podoba nástupce Audi TT a R8 v jednom, je to ještě o hodně větší tragédie, než jsme doufali
dnesZapomeňte na Škodu Octavia RS Combi, nejlepší rychlé auto na prázdninové výlety je teď tohle
31.8.2025Skutečný Turek na dálnici napodobil českého Turka. Ministr se natočil při víc jak 220 km/h na dálnici, i on pro to má legrační vysvětlení
30.8.2025
Nové na MotoForum.cz
Nejnovější články
Rusové chtějí změnit své železnice k nepoznání. Chystají úplně nové vlaky, rychlý Bouřňák poprvé ukázali i zevnitř
před 5 hodinamiDalší tradiční evropský dodavatel automobilek skončil a odevzdává se Číňanům. „Už se tady nedá nic vydělat,” říká šéf
před 7 hodinamiNový sporťák s motorem V8 pochází od značky, kterou znáte, jen jste zapomněli, že existuje
před 8 hodinamiMercedes rozprodává všechno, co může jen trochu postrádat, o situaci firmy nic nesvědčí líp
před 10 hodinamiElektrický Charger je takový propadák, že výrobce musel snížit cenu o víc jak 100 tisíc. Nepomůže tím stejně ničemu
před 11 hodinami
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva