Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Škoda potichu upravila své nové logo, vypadá opravdu lépe
28.7.2011 | Petr Miler | Přidat příspěvek
Jen pár měsíců po představení nového loga přišla Škoda s jeho další změnou. Ani se nepochlubila, přitom by měla čím.
Pozorní kolegové si všimli, že automobilka Škoda používá od začátku července pozměněnou podobu nového loga. To poprvé představila na letošním ženevském autosalonu s cílem jej co nejdříve začít používat ve svých propagačních materiálech, později v showroomech autorizovaných dealerů a od příštího roku i na vlastních vozech. Z tohoto plánu nesešlo, jen v oficiálních tiskovinách se od července začal objevovat trochu jiná grafika než ta, kterou jsme mohli vidět na ženevském stánku automobilky, od poloviny měsíce je pak vidět i v reklamách.
Nyní již víme, že nejde jen o specifickou interpretaci původní grafiky, ale skutečnou změnu samotného loga. Smyslem jakéhosi faceliftu je vytvoření výraznějšího vizuálního dojmu a docílení možnosti logo snáze použít na tmavém pozadí.
Tak brzká změna svědčí o nedomyšlenosti původního provedení, však jistě i proto se s ní automobilka nechlubí. Na webu pro média se nové logo ukázalo bez jakéhokoli upozornění 7. července (dost možná se tam objevilo ještě později se starším datem, aby na sebe nestrhávalo pozornost) a ani dnes, o 21 dní později k celé události automobilka nevydala žádnou tiskovou zprávu. Nic to ale nemění na tom, že samotnou změnu hodnotíme jako rozumný projev sebereflexe. Již při prvním pohledu na inovované logo letos v únoru nás přepadal pocit, že hroty okřídleného šípu končí jakoby do ztracena a celý emblém působí spíše jako nedoladěná skica. Při bližším zkoumání bylo patrné, že všechny linie jsou dotažené, ale kdo bude zkoumat logo z pěti centimetrů?
Škoda tak nechala jakoby uzavřít stínování celého okřídleného šípu a použila též výraznější zelenou barvu. Kruh kolem hlavního emblému je pak o něco světlejší s odkazem na již zmíněnou možnost použití grafiky na tmavém pozadí. Jednotlivé změny můžete sami prozkoumat s pomocí přiložených obrázků - my tuto změnu hodnotíme pozitivně, jakkoli je díky ní logo ještě více podobné tomu předešlému...



Inovované logo, jeho srovnání s první podobou a všechny dříve používané emblémy značky jako bonus...
Zdroj: iHned
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Cristiano Ronaldo míří do filmu, i se svou sbírkou superaut se objeví v té nejzprofanovanější sérii
včera
Zakázaná reklama Toyoty ukazuje, v jak absurdním světě žijeme. Co takhle nás všechny přestat vodit za ručičku?
včera
Automobilka začala jako vánoční ozdobu prodávat model auta, které zařízla před začátkem výroby
18.12.2025
Nejnovější články
Nové řešení bezdrátového dobíjení mobilů v autě je po čase první, které vám nebude pít krev
před 7 minutami
Možná se díváte na nové nejdražší auto světa, miliarda korun na něj zdaleka nestačí
před hodinou
„Pan Zelený” zkrachoval. Leasingovka nabízející jen elektromobily dojela přesně na to, na co dojíždí jejich majitelé
před 3 hodinami
Lada začala prodávat svá auta v jedné z nejnebezpečnějších zemí světa, i to je její náhrada za zakázané evropské trhy
včera
Narychlo ušitý nový Mercedes CLA se spalovacím motorem je z nouze ctnost roku, na semaforech se bude bát i Dacií
včera
Živá témata na fóru
- Tesneni pod hlavou 12.20. 18:04 - sprusle183
- BMW Divize 12.20. 15:37 - pavproch
- Zimní/letní? Už máte přezuto? 12.20. 13:27 - pavproch
- Lampárna (stěžovatelna) 12.20. 11:19 - Snowman000
- Volkswagen obecne 12.19. 23:44 - mattonecz
- Nejlepsi silnice v Ceske republice ( + SK) 12.19. 15:53 - Truck Daškam
- PF 2022 až 2026 12.19. 15:21 - pavproch
- Škoda Auto obecně 12.18. 20:26 - tommas
