Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Škoda ukázala, jak vznikal úžasný klip o pozadí jejího loga. Byly to měsíce práce
27.9.2017 | Marek Bednář | Přidat příspěvek
Kouzelné červencové video bylo na výrobu opravdu náročné, ale povedlo se do puntíku. Škodovka nyní zveřejnila, jak celé dílo vznikalo.
Před několika měsíci jsme psali o záhadných znacích automobilek, mezi kterými bylo i to Škody. Shodou okolností jen o pár dnů později přišlo na svět video, které zelený obrazec uvnitř kruhu popsalo jako okřídlený šíp, ale také poprvé otevřeně přiznalo jeho skutečné pozadí.
Na onom kouzelném videu se Laurin s Klementem naháněli potemnělým muzeem Škodovky v Mladé Boleslavi v různých historických i moderních autech. Driftující Octavia RS s protáčejícími se zadními koly asi leckoho rozesmála, ale video bylo mistrnou prací kinematografie, byť trvalo jen něco přes minutu a byla to v podstatě reklama.
Dnes jsme se, opět od Škody dozvěděli, jak video vznikalo. Nikoliv nečekaně, skrývalo se za ním obrovské množství digitální animace, desítky, ba stovky hodin práce za počítačem a pět skutečných nocí ve skutečném muzeu. Např. model továrny byla skutečná kulisa a ve spoustě aut herci v rolích Laurina a Klementa skutečně seděli a drželi volant.
V muzeu samotném pracovali herci a štáb pět nocí a „velká” auta v klipu jsou skutečná. Malá autíčka, která se pod jejich koly prohánějí, jsou ale samozřejmě počítačově přidaná. Ve skutečnosti jezdila jen po modrém plátně - tedy, Škodovka hovoří o zeleném plátně, ale na videu vidíme modré - a přivést je k životu tak, jak to vypadalo na finálním snímku, bylo na přípravě videa to nejnáročnější. Zabralo to tři měsíce.
Škodovka zveřejnila druhé video, „film o filmu”, na kterém ukazuje, jak všechno probíhalo. Ani tohle ovšem není dokument, je to jakési časosběrné video, na kterém vidíme momenty z natáčení. Také mu ale nechybí notná dávka CGI a troufneme si říci, že jeho vyrábění nebylo o tolik jednodušší. Podívejte se na ně níže.












„Film o filmu” byl na vytvoření jistě také náročný, ale ne tak jako výsledné dílo
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Nástupce tragicky zesnulého Kena Blocka se pochlubil novou brutalitou točící 9 500 otáček i s turbem, natočil s ním další Gymkhanu
včera
Srovnání hned tří moderních Porsche bez turba vám zapěje fascinující „vosí árii”, chybu neuděláte ani s jedním z nich
4.11.2025
Porsche si nechalo patentovat nový jízdní režim, který působí jako aprílový žert, je ale míněn smrtelně vážně
2.11.2025
Nové na MotoForum.cz
- GP Portugalska: Všechno je připraveno pro Pedra Acostu včera 17:04
- V Moto2 je rozdíl mezi lídrem a druhým pouhých 9 bodů včera 16:00
- Grand Prix se vrací do Evropy 4.11.2025
- Joe Roberts mimo hru v Portimãu a Valencii, Xabi Zurutuza jako náhrada 4.11.2025
- Miguel Oliveira: Poslední domácí závod v MotoGP? 3.11.2025
Nejčtenější články
Věrnost zákazníků automobilovým značkám dál klesá, je to hlavně chyba automobilek samotných
6.10.2025
Němci varují před čínským obutím nového VW Tiguan, dostává ho z továrny. Dealer musel stesky nad ním smazat
6.10.2025
Naše auta vydrží totéž co Toyoty, říká šéf automobilky, která letos už 110krát svolala defektní vozy do servisů
6.10.2025
Další elektrický Mercedes potichu skončil bez nástupce jako propadák. I třídu G si u nás letos koupilo o 200 lidí víc
7.10.2025
Někdo na víc jak 30 let zavřel do garáže nejeté auto za statisíce, teď se prodá za miliony
7.10.2025
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva
