Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Škoda Yeti 2014: venku je i kompletní ceník, se slevou to nakonec není tak žhavé
3.10.2013 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Základní výbava mladoboleslavského SUV již nezahrnuje paket Plus. Po jeho zaškrtnutí jste s cenou na stejné úrovni jako dříve.
Konečně tu máme oficiální ceník nové Škody Yeti, a s ním i veškeré odpovědi na otázky, které jsme včera položili. Víme tedy, na kolik vyjde třeba dvoulitrový turbodiesel či pohon všech kol. A můžeme rovněž poinformovat, jak je to s onou slevou oproti minulé generaci. Začít asi můžeme s ní, neboť se jedná o věc zásadní.
Tak tedy, daných 10 tisíc korun by kdysi populární bavičská dvojice Šimek a Grossmann označila slovy „Nechci slevu zadarmo“. Městské provedení Škody Yeti sice stojí o danou částku méně, zároveň ovšem nezahrnuje paket Plus, který byl dříve v rámci nabídky Fresh nabízen bezplatně. Nyní za něj ovšem dáte oněch 10 000 Kč a když si jej pořídíte, jste na bývalých cenách. Nic to tedy nemění na reálném snížení základní ceny, v případě hodnoty za peníze ale dnes lepší obchod neuděláte.
Co se týče dalších novinek, které ceník prozrazuje, pak zmínit můžeme onen pohon všech kol. Ten je k mání pouze s motory 1,8 TSI (112 kW/152 koní a 118 kW/160 koní) a 2,0 TDI (81 kW/110 koní, 103 kW/140 koní a 125 kW/170 koní), přičemž u městského provedení startují ceny na částce 469 900 Kč, u Škody Yeti Outdoor pak na sumě 544 900 Kč.
Bližší informace najdete v kompletním oficiálním ceníku (PDF, 634 kB), který si můžete stáhnout z oficiálních stránek Škody. Jednu věc ale ještě zmíníme, a to vrcholnou verzi Yeti Outdoor Laurin a Klement. Pokud se totiž pro ni rozhodnete v kombinaci s pohonem všech kol, automatem, motorem 2,0 TDI, připravte si poměrně sebevědomých 854 900 Kč.
Škoda Yeti 2014 v provedení Urban























Škoda Yeti 2014 v provedení Outdoor
Škoda Yeti 2014 v provedení Laurin a Klement
Škoda Yeti 2014 v provedení Green Line
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
To pravé nadělení? Tři moderní auta s motory V12 si to rozdala ve sprintu, jejich symfonie nejlíp zní bez turba
včera
Řidič Ferrari ještě s motorem V12 bez turba se v běžném provozu rozjel na 326 km/h, je to let za zvuku jako ze starých F1
26.12.2025
Ford Mustang s továrním kompresorem se postavil vrcholné Tesle Model 3 ve sprintu s jednou zatáčkou, favorit dostal na zadek
24.12.2025
Nové na MotoForum.cz
Nejnovější články
Poslední pořádný VW Golf s motorem V6 je k mání jako dodnes nejeté auto po 1. majiteli, je to poklad na kolech
před 9 hodinami
Nakonec existuje elektrické auto, které se stalo dobrou investicí. Stačilo, aby šlo o totální propadák, který si koupilo 9 lidí
před 10 hodinami
Renault chtěl rozptýlit obavy z elektromobilů rekordním dojezdem své novinky, ukázal tím ale jen jejich marnost
včera
Honda jako by chtěla podělat úplně všechno, proti vlastním zákazníkům jde i svými omezovači rychlosti
včera
Ani nejrychlejší Porsche všech dob nedokáže odolat brutální ztrátě hodnoty, pokud je elektrické
včera
Živá témata na fóru
- Přituhuje 12.28. 21:54 - bojler
- Porsche - vse o sportovnich modelech 12.28. 20:02 - Eda
- BMW Divize 12.28. 19:04 - Stepan
- MG Cyberster 12.28. 16:41 - lukasak12
- Rychlodotazy 12.28. 14:11 - Stepan
- Výběrové RZ - kdo má lepší úlovek? 12.26. 19:08 - Truck Daškam
- Mazda MX5 (Miata) 12.25. 19:41 - Brus
- Jaguar a dalsi britske zverstvo 12.24. 15:58 - řidičBOB
