Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Subaru Levorg v evropské verzi se ukáže v Ženevě, motory jsou zatím neznámou
6.2.2015 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Značka prozatím neřekla, co přesně máme za měsíc v Ženevé očekávat. Není tak jisté, zda dorazí i benzinový dvoulitr s 300 koňmi či dieselový motor.
Japonská automobilka s plejádou hvězd ve znaku se v současné době věnuje hlavně prezentaci nového Subaru Outback. Na ní jsme jsme nechyběli, a tak si již velmi brzy budete moci přečíst jeho první test. Jen tímto modelem ovšem letošní aktivita značky na Starém kontinentu zdaleka nekončí. Na ženevském autosalonu se dočkáme i debutu evropské verze kombíku Levorg.
Toto oznámení je ale prakticky jedinou informací, jaká je momentálně po ruce. Ohledně motorů či dimenzí nedalo Subaru do placu jediný údaj, čím se otevírá pole pro spekulace. Předpokládáme ovšem, že minimálně v rámci rozměrů nedojde oproti japonskému provedení k jedinému odklonu. Počítat tak budeme moci nadále s délkou 4 690 mm, šířkou 1 780 mm, výškou 1 485 mm a rozvorem 2 650 mm.
Pod kapotou se pak zcela jistě objeví 1,6litrový přeplňovaný čtyřválec, který produkuje 170 koní. Poněkud sporný je ovšem příchod vrcholného dvoulitru, jenž byl naladěn na 300 koní, neboť tato verze možná bude mít problémy se splněním evropských emisních norem. Rozhodně však nechceme předbíhat věcem budoucím, neboť Japonci mohli motor upravit, aby obstál i v před evropskými pravidly.
Další otázkou je možnost verze osazené dieselovým motorem. Dá se ale předpokládat, že ta bude na Starém kontinentu nutností, jinak by Subaru asi zdaleka nedosáhlo prodejů, které by ospravedlnily jistě ne levný vstup novinky na trh. Opět si však namísto šíření poplašných zpráv raději počkáme na podrobnější tiskovou zprávu, která by zmíněnému debutu mohla předcházet už v následujících týdnech.


Subaru Levorg nebude chybět na ženevském autosalonu, kde se představí v evropské specifikaci
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Slovinská basketbalová superstar si lebedí nad svým novým autem. Aby ne, jde o 1000koňovou raketu pro 25 vyvolených
včeraGeorge Russell ukázal své nové služební auto, čekal na něj dlouhých 8 let
včeraNové Mini má ten nejstupidnější možný volič řazení, ukazuje naprostou nesoudnost těch, kteří dnes vymýšlí auta
29.4.2025
Nové na MotoForum.cz
- Triumph TF 250-E a TF 450-E 2026: enduro z Anglie včera 08:00
- Aktuální zdravotní stav Bertelleho 29.4.2025
- WorldSBK míří do italské Cremony: Návrat Jonathana Rey 29.4.2025
- Test MotoGP v Jerezu 28.4.2025
- MS side pokračovalo v Estorilu 28.4.2025
Nejčtenější články
Evropské automobilky chtějí zpátky do Ruska. Renault má šanci, VW tam rozprodávají díly za pakatel. Převodovky za 12, motory za 17 tisíc
31.3.2025Škoda končí se svým dlouholetým sloganem, Simply Clever jsou její auta stále míň
1.4.2025Řízení absurdně těžkého nového BMW M5 nezvládají ani profíci, jeden z nich těžce havaroval dokonce se safety carem
1.4.2025Zlobil? Šéf Seatu po kritických slovech na adresu elektromobilů a EU náhle s okamžitou platností skončil
1.4.2025Uniklý ceník příplatků Bugatti Tourbillon ukazuje, jak moc jsme všichni chudí, kupec Ferrari by neměl ani na lepší lak
1.4.2025
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva