Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
SUV MG GS dorazí do Evropy v květnu, ukázalo se na první ilustraci
3.2.2016 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Na čínském trhu je první SUV značky k mání se 168 nebo 220 benzinovými koňmi, třemi převodovkami i systémem 4x4. Evropská nabídka je zatím neznámá.
S vůbec prvním SUV značky MG jsme se mohli seznámit již loni v dubnu. Tehdy však model GS mířil pouze do čínských showroomů, kde se zákazníky snažil zaujmout nejen povedeným vzhledem, ale také nabídkou sice maloobjemových, nicméně výkonných motorů. Základem se stala přeplňovaná jedna-pětka naladěná na 168 koní a 250 Nm, mimo to ovšem může klientela na největším trhu světa sáhnout také po dvoulitrovém čtyřválci, jemuž turbo dopomáhá k 220 koním a 350 Nm.
Zatím bohužel nebylo potvrzeno, že tyto pohonné jednotky dorazí do Evropy, tajemno tedy obestírá i selekci převodovek. Nicméně v Číně je možné sáhnout v závislosti na agregátu po šestistupňovém manuálu nebo šestistupňové či sedmistupňové dvouspojkové automatické převodovce. Standardem je pak pohon předních kol, za příplatek je ovšem k dispozici i systém 4x4. Také v tomto případu je nejasné, co na Starý kontinent dorazí a co nikoliv.
Od nejistot ale přejděme k jistotám, konkrétně ke vzhledu. Ten se nejspíše s přeletem přes oceán příliš nezmění, jak nám ostatně naznačuje první oficiální ilustrace. I nadále tu tedy máme čelní masku, jenž přechází do světlometů. Povšimnout si můžeme také dynamicky stylizovaného předního nárazníku, do kterého byly zasazeny LEDky pro denní svícení, patrné jsou i prolisy ve formě klínu na čelní kapotě.
Zadní partie jsou prozatím ukryty, nicméně přítomnost střešního spoileru je nejspíše stoprocentní. Příchod dvou koncovek výfuku ale bude dán hlavně onou selekcí pohonných jednotek. Tím jsme na konci dostupných údajů, závěrem tak jen dodáme slova zástupce šéfa značky Martina Uhlarika, podle kterého je GS vozem značícím mezník v historii MG. Uvidíme tedy v květnu, zda se tak stane.
MG GS se po více než roce od své čínské premiéry dostane také do Evropy. Měnit se nejspíše bude technika, nikoliv vzhled
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- 11 let staré Porsche málem vytřelo s nejnovějšími hybridními sporťáky Ferrari a Lamborghini. Není to ostuda?
včera - Špatný den v práci? 24letý zaměstnanec roztřískal při projížďce Ferrari za 76 milionů Kč, splácet ho může po zbytek života
23.4.2024 - V Polsku po nehodě vzplanul luxusní elektromobil tak, že ho po chvíli nepoznal ani majitel, po uhašení se vzňal znovu
21.4.2024
Nejnovější články
- BMW začalo majitelům nabízet „rodný list” jejich starších aut, cena i způsob objednání berou slova z úst
před 10 hodinami - Šéf Bosche najednou říká, že elektromobily budou za pár let kupovat skoro všichni, ještě před měsícem tvrdil opak
včera - Se sportovními Peugeoty je amen, říká šéfka značky, po současné 508 PSE už přijde jen prázdnota
včera - 11 let staré Porsche málem vytřelo s nejnovějšími hybridními sporťáky Ferrari a Lamborghini. Není to ostuda?
včera - VW zcela mění designový styl. Místo nudy sází na odvahu, vyjít vstříc chce největšímu trhu světa
včera
Tiskové zprávy
- Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva - Mio MiVue 886 WiFi GPS autokamera s 4K rozlišením a upozorněním na měřené úseky
tisková zpráva - Mio MiVue 818 WiFi 2K: kniha jízd jako speciální funkce v autokameře
tisková zpráva