Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Takhle vypadá ostrá jízda s šestikolovým monstrem Mercedesu po německé dálnici
16.9.2017 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Váží skoro 4 tuny a je stvořen proto, aby exceloval v písečných dunách. Když jej tedy vytáhnete na Autobahn a dáte plný plyn, je to docela neobyčejná podívaná.
Mercedes-AMG G63 6x6 nás fascinuje již od roku 2013. Klasické Géčko z té doby je tak vlastně docela všední, zvláště v některé z běžných barev. Můžou za to důvěrně známé tvary, které dnes neusadí na pozadí vlastně nikoho. Tedy za předpokladu, že nejde právě o ono provedení 6x6. Díky jedné extra nápravě a přizvednutí podvozku totiž tento Mercedes budí pozornost všude tam, kde se jen objeví.
Šestikolku třícípé hvězdy jsme v minulosti mnohokrát viděli rovněž zevnitř. Jak se dalo očekávat, nic než kůži či karbonové dekory v kabině nenajdete. Navíc navzdory takřka šestimetrové délce vůz hostí pouze čtveřici pasažérů, kteří tak kromě nezměrného luxusu mohou počítat s dostatkem prostoru pro hlavu i nohy.
Jak se přitom v takovém monstru cítí sám řidič, to si můžete vychutnat z přiloženého videa. Jeho autor se nevydal nikam do terénu, tam už jsme tohle Géčko viděli mnohokrát, vyrazil s ním na německou dálnici. Můžeme tak vidět, jak neskutečně rychle zvládne tento vůz sprint na stovku - při hmotnosti 3 850 kilogramů je 6 sekund opravdu nízké číslo. A také rychlá jízda s takovým monstrem působí svérázně, třebaže omezovač rychlosti na 160 km/h zábavu poněkud kazí.
Přesto je i to pozoruhodně mnoho, však záběry připomínají spíše práci řidiče autobusu, které 160 km/h běžně opravdu nejezdí. Tento vůz, byť autobus v lecčem připomene, má ale 5,5litrový přeplňovaný osmiválec naladěný na 544 koní a 760 Nm točivého momentu. Sto zákazníků za něj svého času zaplatilo vždy minimálně 12 milionů korun...
Nové video nám neukazuje už trochu okoukané záběry na Mercedes-AMG G63 6x6 řádící v terénu, místo toho se s ním řidič vydal na německou dálnici
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- 11 let staré Porsche málem vytřelo s nejnovějšími hybridními sporťáky Ferrari a Lamborghini. Není to ostuda?
včera - Špatný den v práci? 24letý zaměstnanec roztřískal při projížďce Ferrari za 76 milionů Kč, splácet ho může po zbytek života
23.4.2024 - V Polsku po nehodě vzplanul luxusní elektromobil tak, že ho po chvíli nepoznal ani majitel, po uhašení se vzňal znovu
21.4.2024
Nové na MotoForum.cz
- Pre Jerez včera 15:00
- Senzace: Bimota v SBK 2025 s továrním týmem Kawasaki včera 13:00
- Časový program Gran Premio Estrella Galicia 0,0 de España včera 10:00
- Vostatek po Assenu: „ Na suché trati jsem se cítil silný, na mokré to nešlo“ 24.4.2024
- Začalo letošní MS-Side 24.4.2024
Nejnovější články
- BMW začalo majitelům nabízet „rodný list” jejich starších aut, cena i způsob objednání berou slova z úst
včera - Šéf Bosche najednou říká, že elektromobily budou za pár let kupovat skoro všichni, ještě před měsícem si otevíral pusu
včera - Se sportovními Peugeoty je amen, říká šéfka značky, po současné 508 PSE už přijde jen prázdnota
včera - 11 let staré Porsche málem vytřelo s nejnovějšími hybridními sporťáky Ferrari a Lamborghini. Není to ostuda?
včera - VW zcela mění designový styl. Místo nudy sází na odvahu, vyjít vstříc chce největšímu trhu světa
včera
Živá témata na fóru
- Audi A6 C7 převodovky 04.25. 23:27 - Milanito
- Dříve M135i, nyní ///M2 04.25. 23:10 - M.Z.
- Onboard videa 04.25. 23:07 - Lachende Bestien
- Tiguan 2.0TSI 6MT 4x4 Sport&Style 04.25. 20:34 - M.Z.
- Výběrové RZ - kdo má lepší úlovek? 04.25. 19:05 - řidičBOB
- Fiat a vše kolem nich 04.25. 18:24 - Brus
- IT poradna 04.25. 10:15 - pavproch
- Lampárna (stěžovatelna) 04.24. 15:55 - řidičBOB