Škoda Octavia s motorem 4,4 V8 je úchylná bestie

(+ 145 foto, video) Pro některé to bude svatokrádež, pro jiné úžasná kombinace klasiky s modernou. Tak či onak jde o pozoruhodné dílo.
  1. Autoforum.cz
  2. Rubriky a sekce
  3. Fascinace a historie

Škoda Octavia s motorem 4,4 V8 je úchylná bestie

28.11.2015 | Petr Miler | 19 příspěvků

(+ 145 foto, video) Pro některé to bude svatokrádež, pro jiné úžasná kombinace klasiky s modernou. Tak či onak jde o pozoruhodné dílo.

Snad nebylo dne, kdybychom se neradi zmínili o zajímavém automobilovém projektu z jakéhokoli kouta světa. Na našich stránkách jsme vám jich představili nespočet - někdy poté, co se zvěsti o něm začaly šířit světem, nezřídka ale také tehdy, kdy nám jej přiblížil sám autor. To byl i případ Trabantu Turbo Quattro, svérázného spojení techniky Audi se zbytky východoněmeckého bakelitového bijce, který jsme vám představili minulý týden a který záhy poté obletěl svět.

Zajímavé ale na tomto projektu nebylo jen samo auto, nýbrž i země jeho původu - Polsko. Automobilovou scénu v zemi našich severních sousedů jsme totiž sledovali jen zřídka v domnění, že se na ní až tak zvláštního dít nemůže. Byla to ale mýlka, neboť hned po zviditelnění tohoto überTrabantu se nám začala ozývat spousta Poláků s tím, že buď sami postavili nebo ví o další zajímavé stavbě domácí provenience. A spousta z nich je opravdu hodná pozornosti.

Takových tipů jsme dostali tolik, že bychom si mohli založit polskou tuningovou sekci a psát o těchto autech snad roky, popsat do detailu ale zvládneme jen něco. Přes týden jsme vám tak mohli představit Fiat 125p s motorem 3,2 VR6 a karoserií Coupe, skutečně vypiplanou stavbu nebo Maluch VTEC Turbo, který sice vznikl v Litvě, teď ale jezdí zase doma, v Polsku. A dnes vám můžeme představit další podobně bláznivé auto, které v Polsku vzniklo a dokončeno bylo teprve před pár týdny - Škodu Octavia s motorem V8.

Takový stroj by byl divoký, i kdyby se jednalo o poslední generaci Octavie, která už z továrny pracuje s až 230 koňmi výkonu. Jenže tady se nejedná ani o třetí, ani druhou a dokonce ani o první novodobou generaci tohoto modelu. Jeho o jeho úplně původní provedení z roku 1959 - vůz tak starý, že jej i na českých silnicích vídáme zřídka a když už, jde obvykle o pečlivě udržovaného veterána.

To nebyl případ tohoto auta. Šlo o už dosti nalomený kousek vyrobený roku 1962 (můžete jej vidět v galerii i v původním stavu), který měl ve svém držení Grzegorz, jinak automobilový mechanik. Tohle auto už od pohledu čekal leda odchod do věčných lovišť, pakliže by mu tedy někdo nedopřál rozsáhlou renovaci. I toho by jistě byl Grzegorz schopen, když ale jednoho dne uzřel u svého známého provozujícího vrakoviště BMW 540i E39 těžce nabourané tak, že jeho motor a další klíčová technika zůstala nedotčena, napadl ho ďábelský plán - zbytky obou těchto aut spojit v jedno.

Neptejte se nás, co lidi vede k tomu uskutečňovat takové šílenosti, neboť jak uvidíte i v této galerii, postavit kvalitně něco takového je ohromná dřina, kterou vám může vynahradit jen pocit z dobře odvedené práce. Buďme ale za takové jedince rádi, neboť jejich nutkání nám dovoluje prohlédnout si auta, která by jinak nikdy nevznikla.

Grzegorzovo dílo je podobné BMW E9 CS s technikou M5, akorát s tím rozdílem, že této Octavii zůstala původní karoserie, do níž se z 540i stěhovala jen technika. Postup prací vám nejlépe přiblíží přiložená galerie, to podstatné ale shrneme i zde.

Nejprve bylo pochopitelně nutné dostat z nabourané 540i veškerou potřebnou techniku, zejména pak motor, převodovku, zadní nápravu a veškeré potřebné vedení. Na druhé straně pak bylo nezbytné připravit zbytky Octavie na to, aby techniku BMW byla schopna přijmout. To je na podobných projektech ta nejnáročnější práce, počínaje zbavení karoserie koroze, pokračuje jejím vyztužením a konče změnami částí základní konstrukce, aby bylo vůbec možné do ní dostat něco, co tam vlastně vůbec nepatří.

Technika se ale musela přizpůsobovat z obou stran. Grzegorz použil původní nápravy 540i, tedy včetně originálního rozchodu kol (proto musela být karoserie o cca 20 cm rozšířena), rozvor ale změnit pochopitelně možné nebylo. Musel se tak zkrátit kardan o cca 80 centimetrů. A samozřejmě, úplně jiné nápravy do karoserie nenamontujete tak, že je někam přišroubujete. I jejich úchyty musely být připraveny z ničeho.

Instalace motoru, převodovky, kardanu, diferenciálu a náprav se podařila, jenže i tak k cíli vedla ještě dlouhá cesta. Karoserii bylo třeba zásadně vyztužit, neboť skoro 60 let stará „kastle” původně nesoucí čtyřválec o objemu 1 089 cm3 a výkonu 42 koní není z podstaty schopna ve standardní podobě pracovat s 4,4itrovým vidlicovým osmiválcem o sedminásobném výkonu. Bylo třeba vyřešit chlazení, neboť na přídi už pro něj nezbyl prostor (je tedy instalováno v zadní části vozu, proto má auto ve vývojových fázích otevřené víko kufru), chyběl celý interiér, elektrika, doladění jen nahrubo opracované karoserie, byly tu zkrátka ještě měsíce dřiny.

Nakonec se ale dobrá věc podařila. Vůz se nejprve podařilo dát do alespoň provozuschopného stavu (můžete jej též vidět v galerii a také na videu) sice bez dveří a spousty dalších detailů, ale už s funkční mechanikou a ďábelsky znějícím i vyhlížejícím vyvedením výfuků před zadními koly bez jakéhokoli katalyzátoru či podobného omezení.

Tato bizarní podoba Octavii vydržela pár týdnů, než ji Grzegorz dopřál finalizaci - připusťme, že trochu kontroverzní. Byl dokončen interiér, v zásadě zcela specifický, i exteriér v trochu zvláštní bílo-černé kombinaci. Vůz tak vyhlíží drsně, možná příliš, ale to nejlépe posoudíte sami.

Technika na každý pád za drsným vzhledem nezaostává. Pod kapotou auta je motor M62B44 ze zmíněné 540i, tedy jednotka s objemem 4,4 litru ještě z dob, kdy neměla systém VANOS. Standardně dává výkon 210 kW (285 koní) při 5 700 ot./min a točivý moment až 420 Nm při 3 900 ot./min. Grzegorz přiznává, že přímé vyústění výfuků motoru ubralo asi 20 koní na výkonu, ale i těch 265 kobyl z tak objemného motoru cvičí se starou „oktávkou” jako nic.

I to vám naznačí video, my vám k němu prozradíme i hmotnost. Grzegorze trochu zklamala, po všech úpravách a instalaci všeho potřebného se ale nedostalo výrazně pod metu 1 200 kg (původně Octavia vážila 920 kg). Kde ale v poměru výkonu a hmotnosti přebývají kila, lze ještě zvýšit výkon - autor tak počítá s instalací kompresoru a nemine jej zřejmě ani výměna diferenciálu za samosvorný. Jak můžete vidět opět na videu, tohle auto je trochu palič vnitřní pneumatiky, nepříliš zatížená záď má s přenosem výkonu problémy, i když vůz používá vzadu i vpředu neskromné pneumatiky - 265/35 resp. 255/35 R18.

Výsledek projektu je opravdu čerstvý, takže zatím ani nemáme video s úplně hotovým autem. Navíc je otázkou, kdy je takové auto vůbec hotové - Grzegorz jej dokončil dle původní představy, ale už vidí, že se leccos ještě bude muset změnit. Takový je krásný, ale někdy krutý svět podobných projektů.

Opravdu nevíme, jestli se vám tohle dílo bude zamlouvat - klasičtí škodafilové zřejmě pohrdnout, i tak by ale mohli ocenit práci, kterou mu autor musel věnovat. Na každý pád vzniklo zcela unikátní dílo s pozoruhodným potenciálem - Škoda s motorem V8 se vidí opravdu zřídka...

Škoda Octavia s motorem 4,4 V8 je úchylná bestie - 1 - Skoda Octavia 1959 BMW V8 swap stavba 001Škoda Octavia s motorem 4,4 V8 je úchylná bestie - 2 - Skoda Octavia 1959 BMW V8 swap stavba 002Škoda Octavia s motorem 4,4 V8 je úchylná bestie - 3 - Skoda Octavia 1959 BMW V8 swap stavba 003Škoda Octavia s motorem 4,4 V8 je úchylná bestie - 4 - Skoda Octavia 1959 BMW V8 swap stavba 004Škoda Octavia s motorem 4,4 V8 je úchylná bestie - 5 - Skoda Octavia 1959 BMW V8 swap stavba 005Škoda Octavia s motorem 4,4 V8 je úchylná bestie - 6 - Skoda Octavia 1959 BMW V8 swap stavba 006Škoda Octavia s motorem 4,4 V8 je úchylná bestie - 7 - Skoda Octavia 1959 BMW V8 swap stavba 007Škoda Octavia s motorem 4,4 V8 je úchylná bestie - 8 - Skoda Octavia 1959 BMW V8 swap stavba 008Škoda Octavia s motorem 4,4 V8 je úchylná bestie - 9 - Skoda Octavia 1959 BMW V8 swap stavba 009Škoda Octavia s motorem 4,4 V8 je úchylná bestie - 10 - Skoda Octavia 1959 BMW V8 swap stavba 010
Na začátku byla jedna stará Octavie a nabourané BMW 540i

Škoda Octavia s motorem 4,4 V8 je úchylná bestie - 11 - Skoda Octavia 1959 BMW V8 swap stavba 011Škoda Octavia s motorem 4,4 V8 je úchylná bestie - 12 - Skoda Octavia 1959 BMW V8 swap stavba 012Škoda Octavia s motorem 4,4 V8 je úchylná bestie - 13 - Skoda Octavia 1959 BMW V8 swap stavba 013Škoda Octavia s motorem 4,4 V8 je úchylná bestie - 14 - Skoda Octavia 1959 BMW V8 swap stavba 014Škoda Octavia s motorem 4,4 V8 je úchylná bestie - 15 - Skoda Octavia 1959 BMW V8 swap stavba 015Škoda Octavia s motorem 4,4 V8 je úchylná bestie - 16 - Skoda Octavia 1959 BMW V8 swap stavba 016Škoda Octavia s motorem 4,4 V8 je úchylná bestie - 17 - Skoda Octavia 1959 BMW V8 swap stavba 017Škoda Octavia s motorem 4,4 V8 je úchylná bestie - 18 - Skoda Octavia 1959 BMW V8 swap stavba 018Škoda Octavia s motorem 4,4 V8 je úchylná bestie - 19 - Skoda Octavia 1959 BMW V8 swap stavba 019Škoda Octavia s motorem 4,4 V8 je úchylná bestie - 20 - Skoda Octavia 1959 BMW V8 swap stavba 020Škoda Octavia s motorem 4,4 V8 je úchylná bestie - 21 - Skoda Octavia 1959 BMW V8 swap stavba 021Škoda Octavia s motorem 4,4 V8 je úchylná bestie - 22 - Skoda Octavia 1959 BMW V8 swap stavba 022Škoda Octavia s motorem 4,4 V8 je úchylná bestie - 23 - Skoda Octavia 1959 BMW V8 swap stavba 023Škoda Octavia s motorem 4,4 V8 je úchylná bestie - 24 - Skoda Octavia 1959 BMW V8 swap stavba 024Škoda Octavia s motorem 4,4 V8 je úchylná bestie - 25 - Skoda Octavia 1959 BMW V8 swap stavba 025Škoda Octavia s motorem 4,4 V8 je úchylná bestie - 26 - Skoda Octavia 1959 BMW V8 swap stavba 026Škoda Octavia s motorem 4,4 V8 je úchylná bestie - 27 - Skoda Octavia 1959 BMW V8 swap stavba 027Škoda Octavia s motorem 4,4 V8 je úchylná bestie - 28 - Skoda Octavia 1959 BMW V8 swap stavba 028Škoda Octavia s motorem 4,4 V8 je úchylná bestie - 29 - Skoda Octavia 1959 BMW V8 swap stavba 029Škoda Octavia s motorem 4,4 V8 je úchylná bestie - 30 - Skoda Octavia 1959 BMW V8 swap stavba 030Škoda Octavia s motorem 4,4 V8 je úchylná bestie - 31 - Skoda Octavia 1959 BMW V8 swap stavba 031Škoda Octavia s motorem 4,4 V8 je úchylná bestie - 32 - Skoda Octavia 1959 BMW V8 swap stavba 032Škoda Octavia s motorem 4,4 V8 je úchylná bestie - 33 - Skoda Octavia 1959 BMW V8 swap stavba 033Škoda Octavia s motorem 4,4 V8 je úchylná bestie - 34 - Skoda Octavia 1959 BMW V8 swap stavba 034Škoda Octavia s motorem 4,4 V8 je úchylná bestie - 35 - Skoda Octavia 1959 BMW V8 swap stavba 035Škoda Octavia s motorem 4,4 V8 je úchylná bestie - 36 - Skoda Octavia 1959 BMW V8 swap stavba 036Škoda Octavia s motorem 4,4 V8 je úchylná bestie - 37 - Skoda Octavia 1959 BMW V8 swap stavba 037Škoda Octavia s motorem 4,4 V8 je úchylná bestie - 38 - Skoda Octavia 1959 BMW V8 swap stavba 038Škoda Octavia s motorem 4,4 V8 je úchylná bestie - 39 - Skoda Octavia 1959 BMW V8 swap stavba 039Škoda Octavia s motorem 4,4 V8 je úchylná bestie - 40 - Skoda Octavia 1959 BMW V8 swap stavba 040Škoda Octavia s motorem 4,4 V8 je úchylná bestie - 41 - Skoda Octavia 1959 BMW V8 swap stavba 041Škoda Octavia s motorem 4,4 V8 je úchylná bestie - 42 - Skoda Octavia 1959 BMW V8 swap stavba 042Škoda Octavia s motorem 4,4 V8 je úchylná bestie - 43 - Skoda Octavia 1959 BMW V8 swap stavba 043Škoda Octavia s motorem 4,4 V8 je úchylná bestie - 44 - Skoda Octavia 1959 BMW V8 swap stavba 044Škoda Octavia s motorem 4,4 V8 je úchylná bestie - 45 - Skoda Octavia 1959 BMW V8 swap stavba 045Škoda Octavia s motorem 4,4 V8 je úchylná bestie - 46 - Skoda Octavia 1959 BMW V8 swap stavba 046Škoda Octavia s motorem 4,4 V8 je úchylná bestie - 47 - Skoda Octavia 1959 BMW V8 swap stavba 047Škoda Octavia s motorem 4,4 V8 je úchylná bestie - 48 - Skoda Octavia 1959 BMW V8 swap stavba 048Škoda Octavia s motorem 4,4 V8 je úchylná bestie - 49 - Skoda Octavia 1959 BMW V8 swap stavba 049Škoda Octavia s motorem 4,4 V8 je úchylná bestie - 50 - Skoda Octavia 1959 BMW V8 swap stavba 050Škoda Octavia s motorem 4,4 V8 je úchylná bestie - 51 - Skoda Octavia 1959 BMW V8 swap stavba 051Škoda Octavia s motorem 4,4 V8 je úchylná bestie - 52 - Skoda Octavia 1959 BMW V8 swap stavba 052Škoda Octavia s motorem 4,4 V8 je úchylná bestie - 53 - Skoda Octavia 1959 BMW V8 swap stavba 053Škoda Octavia s motorem 4,4 V8 je úchylná bestie - 54 - Skoda Octavia 1959 BMW V8 swap stavba 054Škoda Octavia s motorem 4,4 V8 je úchylná bestie - 55 - Skoda Octavia 1959 BMW V8 swap stavba 055Škoda Octavia s motorem 4,4 V8 je úchylná bestie - 56 - Skoda Octavia 1959 BMW V8 swap stavba 056Škoda Octavia s motorem 4,4 V8 je úchylná bestie - 57 - Skoda Octavia 1959 BMW V8 swap stavba 057Škoda Octavia s motorem 4,4 V8 je úchylná bestie - 58 - Skoda Octavia 1959 BMW V8 swap stavba 058Škoda Octavia s motorem 4,4 V8 je úchylná bestie - 59 - Skoda Octavia 1959 BMW V8 swap stavba 059Škoda Octavia s motorem 4,4 V8 je úchylná bestie - 60 - Skoda Octavia 1959 BMW V8 swap stavba 060Škoda Octavia s motorem 4,4 V8 je úchylná bestie - 61 - Skoda Octavia 1959 BMW V8 swap stavba 061Škoda Octavia s motorem 4,4 V8 je úchylná bestie - 62 - Skoda Octavia 1959 BMW V8 swap stavba 062Škoda Octavia s motorem 4,4 V8 je úchylná bestie - 63 - Skoda Octavia 1959 BMW V8 swap stavba 063Škoda Octavia s motorem 4,4 V8 je úchylná bestie - 64 - Skoda Octavia 1959 BMW V8 swap stavba 064Škoda Octavia s motorem 4,4 V8 je úchylná bestie - 65 - Skoda Octavia 1959 BMW V8 swap stavba 065Škoda Octavia s motorem 4,4 V8 je úchylná bestie - 66 - Skoda Octavia 1959 BMW V8 swap stavba 066Škoda Octavia s motorem 4,4 V8 je úchylná bestie - 67 - Skoda Octavia 1959 BMW V8 swap stavba 067Škoda Octavia s motorem 4,4 V8 je úchylná bestie - 68 - Skoda Octavia 1959 BMW V8 swap stavba 068Škoda Octavia s motorem 4,4 V8 je úchylná bestie - 69 - Skoda Octavia 1959 BMW V8 swap stavba 069Škoda Octavia s motorem 4,4 V8 je úchylná bestie - 70 - Skoda Octavia 1959 BMW V8 swap stavba 070Škoda Octavia s motorem 4,4 V8 je úchylná bestie - 71 - Skoda Octavia 1959 BMW V8 swap stavba 071Škoda Octavia s motorem 4,4 V8 je úchylná bestie - 72 - Skoda Octavia 1959 BMW V8 swap stavba 072Škoda Octavia s motorem 4,4 V8 je úchylná bestie - 73 - Skoda Octavia 1959 BMW V8 swap stavba 073Škoda Octavia s motorem 4,4 V8 je úchylná bestie - 74 - Skoda Octavia 1959 BMW V8 swap stavba 074Škoda Octavia s motorem 4,4 V8 je úchylná bestie - 75 - Skoda Octavia 1959 BMW V8 swap stavba 075Škoda Octavia s motorem 4,4 V8 je úchylná bestie - 76 - Skoda Octavia 1959 BMW V8 swap stavba 076Škoda Octavia s motorem 4,4 V8 je úchylná bestie - 77 - Skoda Octavia 1959 BMW V8 swap stavba 077Škoda Octavia s motorem 4,4 V8 je úchylná bestie - 78 - Skoda Octavia 1959 BMW V8 swap stavba 078Škoda Octavia s motorem 4,4 V8 je úchylná bestie - 79 - Skoda Octavia 1959 BMW V8 swap stavba 079Škoda Octavia s motorem 4,4 V8 je úchylná bestie - 80 - Skoda Octavia 1959 BMW V8 swap stavba 080Škoda Octavia s motorem 4,4 V8 je úchylná bestie - 81 - Skoda Octavia 1959 BMW V8 swap stavba 081Škoda Octavia s motorem 4,4 V8 je úchylná bestie - 82 - Skoda Octavia 1959 BMW V8 swap stavba 082Škoda Octavia s motorem 4,4 V8 je úchylná bestie - 83 - Skoda Octavia 1959 BMW V8 swap stavba 083Škoda Octavia s motorem 4,4 V8 je úchylná bestie - 84 - Skoda Octavia 1959 BMW V8 swap stavba 084Škoda Octavia s motorem 4,4 V8 je úchylná bestie - 85 - Skoda Octavia 1959 BMW V8 swap stavba 085Škoda Octavia s motorem 4,4 V8 je úchylná bestie - 86 - Skoda Octavia 1959 BMW V8 swap stavba 086Škoda Octavia s motorem 4,4 V8 je úchylná bestie - 87 - Skoda Octavia 1959 BMW V8 swap stavba 087Škoda Octavia s motorem 4,4 V8 je úchylná bestie - 88 - Skoda Octavia 1959 BMW V8 swap stavba 088Škoda Octavia s motorem 4,4 V8 je úchylná bestie - 89 - Skoda Octavia 1959 BMW V8 swap stavba 089Škoda Octavia s motorem 4,4 V8 je úchylná bestie - 90 - Skoda Octavia 1959 BMW V8 swap stavba 090Škoda Octavia s motorem 4,4 V8 je úchylná bestie - 91 - Skoda Octavia 1959 BMW V8 swap stavba 091Škoda Octavia s motorem 4,4 V8 je úchylná bestie - 92 - Skoda Octavia 1959 BMW V8 swap stavba 092Škoda Octavia s motorem 4,4 V8 je úchylná bestie - 93 - Skoda Octavia 1959 BMW V8 swap stavba 093Škoda Octavia s motorem 4,4 V8 je úchylná bestie - 94 - Skoda Octavia 1959 BMW V8 swap stavba 094Škoda Octavia s motorem 4,4 V8 je úchylná bestie - 95 - Skoda Octavia 1959 BMW V8 swap stavba 095Škoda Octavia s motorem 4,4 V8 je úchylná bestie - 96 - Skoda Octavia 1959 BMW V8 swap stavba 096Škoda Octavia s motorem 4,4 V8 je úchylná bestie - 97 - Skoda Octavia 1959 BMW V8 swap stavba 097Škoda Octavia s motorem 4,4 V8 je úchylná bestie - 98 - Skoda Octavia 1959 BMW V8 swap stavba 098Škoda Octavia s motorem 4,4 V8 je úchylná bestie - 99 - Skoda Octavia 1959 BMW V8 swap stavba 099Škoda Octavia s motorem 4,4 V8 je úchylná bestie - 100 - Skoda Octavia 1959 BMW V8 swap stavba 100Škoda Octavia s motorem 4,4 V8 je úchylná bestie - 101 - Skoda Octavia 1959 BMW V8 swap stavba 101Škoda Octavia s motorem 4,4 V8 je úchylná bestie - 102 - Skoda Octavia 1959 BMW V8 swap stavba 102Škoda Octavia s motorem 4,4 V8 je úchylná bestie - 103 - Skoda Octavia 1959 BMW V8 swap stavba 103Škoda Octavia s motorem 4,4 V8 je úchylná bestie - 104 - Skoda Octavia 1959 BMW V8 swap stavba 104Škoda Octavia s motorem 4,4 V8 je úchylná bestie - 105 - Skoda Octavia 1959 BMW V8 swap stavba 105Škoda Octavia s motorem 4,4 V8 je úchylná bestie - 106 - Skoda Octavia 1959 BMW V8 swap stavba 106Škoda Octavia s motorem 4,4 V8 je úchylná bestie - 107 - Skoda Octavia 1959 BMW V8 swap stavba 107Škoda Octavia s motorem 4,4 V8 je úchylná bestie - 108 - Skoda Octavia 1959 BMW V8 swap stavba 108Škoda Octavia s motorem 4,4 V8 je úchylná bestie - 109 - Skoda Octavia 1959 BMW V8 swap stavba 109
A pak už „jen” hora práce se spojením obojího dohromady

Škoda Octavia s motorem 4,4 V8 je úchylná bestie - 110 - Skoda Octavia 1959 BMW V8 swap stavba 110Škoda Octavia s motorem 4,4 V8 je úchylná bestie - 111 - Skoda Octavia 1959 BMW V8 swap stavba 111Škoda Octavia s motorem 4,4 V8 je úchylná bestie - 112 - Skoda Octavia 1959 BMW V8 swap stavba 112Škoda Octavia s motorem 4,4 V8 je úchylná bestie - 113 - Skoda Octavia 1959 BMW V8 swap stavba 113Škoda Octavia s motorem 4,4 V8 je úchylná bestie - 114 - Skoda Octavia 1959 BMW V8 swap stavba 114
Výsledek je svérázný, ale výjimečný

Škoda Octavia s motorem 4,4 V8 je úchylná bestie - 115 - Skoda Octavia 1959 BMW V8 swap zbytky 001Škoda Octavia s motorem 4,4 V8 je úchylná bestie - 116 - Skoda Octavia 1959 BMW V8 swap zbytky 002Škoda Octavia s motorem 4,4 V8 je úchylná bestie - 117 - Skoda Octavia 1959 BMW V8 swap zbytky 003Škoda Octavia s motorem 4,4 V8 je úchylná bestie - 118 - Skoda Octavia 1959 BMW V8 swap zbytky 004Škoda Octavia s motorem 4,4 V8 je úchylná bestie - 119 - Skoda Octavia 1959 BMW V8 swap zbytky 005Škoda Octavia s motorem 4,4 V8 je úchylná bestie - 120 - Skoda Octavia 1959 BMW V8 swap zbytky 006Škoda Octavia s motorem 4,4 V8 je úchylná bestie - 121 - Skoda Octavia 1959 BMW V8 swap zbytky 007Škoda Octavia s motorem 4,4 V8 je úchylná bestie - 122 - Skoda Octavia 1959 BMW V8 swap zbytky 008Škoda Octavia s motorem 4,4 V8 je úchylná bestie - 123 - Skoda Octavia 1959 BMW V8 swap zbytky 009Škoda Octavia s motorem 4,4 V8 je úchylná bestie - 124 - Skoda Octavia 1959 BMW V8 swap zbytky 010Škoda Octavia s motorem 4,4 V8 je úchylná bestie - 125 - Skoda Octavia 1959 BMW V8 swap zbytky 011Škoda Octavia s motorem 4,4 V8 je úchylná bestie - 126 - Skoda Octavia 1959 BMW V8 swap zbytky 012Škoda Octavia s motorem 4,4 V8 je úchylná bestie - 127 - Skoda Octavia 1959 BMW V8 swap zbytky 013Škoda Octavia s motorem 4,4 V8 je úchylná bestie - 128 - Skoda Octavia 1959 BMW V8 swap zbytky 014Škoda Octavia s motorem 4,4 V8 je úchylná bestie - 129 - Skoda Octavia 1959 BMW V8 swap zbytky 015Škoda Octavia s motorem 4,4 V8 je úchylná bestie - 130 - Skoda Octavia 1959 BMW V8 swap zbytky 016Škoda Octavia s motorem 4,4 V8 je úchylná bestie - 131 - Skoda Octavia 1959 BMW V8 swap zbytky 017Škoda Octavia s motorem 4,4 V8 je úchylná bestie - 132 - Skoda Octavia 1959 BMW V8 swap zbytky 018Škoda Octavia s motorem 4,4 V8 je úchylná bestie - 133 - Skoda Octavia 1959 BMW V8 swap zbytky 019Škoda Octavia s motorem 4,4 V8 je úchylná bestie - 134 - Skoda Octavia 1959 BMW V8 swap zbytky 020Škoda Octavia s motorem 4,4 V8 je úchylná bestie - 135 - Skoda Octavia 1959 BMW V8 swap zbytky 021Škoda Octavia s motorem 4,4 V8 je úchylná bestie - 136 - Skoda Octavia 1959 BMW V8 swap zbytky 022Škoda Octavia s motorem 4,4 V8 je úchylná bestie - 137 - Skoda Octavia 1959 BMW V8 swap zbytky 023Škoda Octavia s motorem 4,4 V8 je úchylná bestie - 138 - Skoda Octavia 1959 BMW V8 swap zbytky 024Škoda Octavia s motorem 4,4 V8 je úchylná bestie - 139 - Skoda Octavia 1959 BMW V8 swap zbytky 025Škoda Octavia s motorem 4,4 V8 je úchylná bestie - 140 - Skoda Octavia 1959 BMW V8 swap zbytky 026Škoda Octavia s motorem 4,4 V8 je úchylná bestie - 141 - Skoda Octavia 1959 BMW V8 swap zbytky 027Škoda Octavia s motorem 4,4 V8 je úchylná bestie - 142 - Skoda Octavia 1959 BMW V8 swap zbytky 028Škoda Octavia s motorem 4,4 V8 je úchylná bestie - 143 - Skoda Octavia 1959 BMW V8 swap zbytky 029Škoda Octavia s motorem 4,4 V8 je úchylná bestie - 144 - Skoda Octavia 1959 BMW V8 swap zbytky 030Škoda Octavia s motorem 4,4 V8 je úchylná bestie - 145 - Skoda Octavia 1959 BMW V8 swap zbytky 031
Tohle zbylo z původní Octavie...

Petr Miler

Další zajímavé články:

Diskuze 19 příspěvků

Živá témata na fóru

zobrazit vše

Autobazar

zobrazit vše