Home > Rubriky a sekce > Ostatní > Článek
Autoforum 2/2016 je v prodeji, s 11 testy a exkluzivní jízdou v Peugeotu pro Dakar
25.4.2016 | Adam Šrámek | Přidat příspěvek
Nové číslo tištěného magazínu je nabité zajímavostmi k prasknutí. Testy novinek, přehled nejočekávanějších SUV a tentokrát navíc časopis Caravan k vyzkoušení.
Druhé letošní vydání ryze českého dvouměsíčníku - věnovaného nejnáročnější motoristické klientele - dorazilo na stánky, čerpací stanice a k dalším prodejcům tiskovin. Na 98 obsahově i graficky mimořádných stranách se tak můžete opět těšit na maximum zajímavostí o aktuálních novinkách i historii ze světa čtyř (a také dvou) kol, o událostech, technice, zajímavé destinaci... Je toho více. To vše si užijete v unikátním podání, které u nás v ČR nemá obdoby - ať už atraktivním stylem autorských textů nebo parádními fotografiemi, které najdete i na vloženému oboustrannému plakátu. Co jsme si pro vás připravili tentokrát?
V čísle 2/2016 vám servírujeme podrobně představíme ve všech ohledech mimořádného Bugatti Chiron, jakožto výkladní skříň automobilových nej, dále pak kontroverzní Lamborghini Centenario, řidičskou baštu nejvyšší kvality v podobě Porsche 911 R či novou generaci populární japonské ikony - modelu Subaru Impreza. Novinkovou sekci jsme dále obohatili o velký přehled nejočekávanějších novinek kategorie SUV pro letošní rok, včetně podrobnějšího rozboru dvou z nich - Seatu Ateca a Audi SQ7 TDI.
Úvodní redakční prověrkou prošla dvojice Volkswagenů Alltrack, a sice Golf i Passat. Dále k nám zavítala dvojice kupé od trojcípé hvězdy, konkrétněji vlajkové třídy S a zbrusu nové třídy C. Dále jsme pro vás otestovali Peugeot 208 GTi, nový Renault Mégane i Opel Astra ST nebo paradoxně tříválcové BMW řady 1, které prošlo modernizací. Roli málo vídané speciality tohoto vydání supluje Mercedes G500 4x4 v zatím nejdražší verzi se světlou výškou dosahující 450 milimetrů. Kromě toho jsme s dlouhodobě testovanou Škodou Yeti zamířili na servisní prohlídku.
Jako jediná redakce z České republiky jsme měli tu čest svézt se v závodním speciálu automobilky Peugeot pro dakarské závody, rovnou s velmistrem Stéphanem Peterhanselem. Kromě toho jsme vyrazili do Norska, ovšem nikoliv na lyže, ale vyzkoušet si v extrémních podmínkách vozy značky Subaru. Pro zajímavost jsme bok po boku postavili dva okřídlené 300koňové Japonce s odlišnými koncepcemi, abyste viděli rozdíly mezi nejrychlejším hatchbackem současnosti a rallyovou legendou, která nepotřebuje delšího představování.
Podívali jsme se i do Jižní Afriky za dechberoucími scenériemi a okomentovali úvodní závod letošního podniku Formule 1. Ohlédnutí jsme věnovali také závodům Moto GP a WorldSBK. Motocyklovou sekci také obohacují prověrky modelu Honda CRF1000L Africa Twin DCT s dvouspojkovou převodovkou i skútru Kawasaki J125 nebo představení KTM Super Duke GT. V rámci pohledu do historie se pak v závěru podrobně zabýváme legendou Tatra 700 a Alfou Romeo 1900. Spolu s druhým číslem dostanete k prozkoumání také časopis Caravan, na českém trhu zcela ojedinělý titul věnovaný stále populárnějšímu způsobu cestování a relaxace. Věříme, že se vám bude zatím poslední Autoforum líbit.
Proč si přečíst magazín Autoforum?
Již 18. rokem při přípravě magazínu dbáme na to, abychom čtenářům přinášeli nejzajímavější materiály, abychom servírovali témata a reportáže, která jsou pro Autoforum.cz nevhodná. Kromě novinek, testů a autosalonových příloh, kterým je naopak web Autoforum.cz nakloněn, přinášíme především rozbory novinek na poli automobilů, ne zcela obvykle pojaté recenze nových aut, cestopisy a pohledy do historie. Jako jedni z mála se věnujeme i motoristickým sportům, částečně motocyklům, nově také karavanům a vlastně všemu, co by mohl náročný čtenář žádat a užít.
Výrazným specifikem tohoto média je fakt, že obsahuje jen a pouze český obsah od uznávaných českých motoristických novinářů (jakož i dalších odborníků), při jeho čtení tak není čtenář narušován nepřesností či neúplností běžně plynoucí z překladů zahraničních materiálů. To vše pro vás děláme, protože nás to baví.
Neusínáme na vavřínech a dále pracujeme na zdokonalování obsahové i grafické části, aby bylo na co nového koukat, k čemu se s radostí pravidelně vracet. Dále zavádíme i změny, které mají potenciál zvyšovat váhu média Autoforum obecně (jak tištěného, tak i internetového). Můžete se tak těšit na jejich rostoucí vzájemnou interaktivitu. Kvalitou se tím chceme přiblížit nejlepším médiím zahraniční produkce, ovšem bez nutnosti či snahy je jakkoliv napodobovat. Snad nás tedy podpoříte a doplníte či alespoň občas vyměníte monitor kvalitním časopisem tištěném na neméně kvalitní papíry.
Magazín Autoforum, který najdete na čerpacích stanicích, v trafikách, na letišti i u dalších prodejců tiskovin. Aktuální vydání či předplatné (půlroční i roční) si kromě toho můžete za zvýhodněnou cenu v on-line verzi zakoupit pod tímto odkazem.
První číslo zdarma, předplatné snadno i rychle
Pokud nevěříte v kvality našeho dvouměsíčníku, rádi vám jedno číslo v tradiční tištěné podobě zcela zdarma zašleme až k vám domů. Pokud byste chtěli Autoforum dostávat pravidelně poštou, stačí si objednat jeho zvýhodněné celoroční předplatné. Více o něm najdete na webu časopisu Autoforum v sekci objednavací kupón.
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Moderní Ferrari ukázalo svou maximální rychlost v běžném provozu, ani 350 km/h neznamenalo konec
před 11 hodinami - Muž ukázal, jak samořídicí taxíky Googlu ošálí tričko s nápisem Stop, tohle má být ta brzká budoucnost?
včera - Majiteli jen dva roky starého auta odešel motor a Audi ho odmítlo opravit v záruce. Expert ukázal, co vedlo k neštěstí za 700 tisíc
včera
Nové na MotoForum.cz
Nejnovější články
- Němci vyzkoušeli auto od Xiaomi se vzhledem i dynamikou Porsche za cenu Škody. Je prý jen dobře, že se sem nedováží
před 7 hodinami - Oprava nepatrného ťukance na elektrickém Rivianu vyšla majitele tak draho, že místo ní mohl mít celé nové auto
před 9 hodinami - Němečtí rodiče odmítají domácí auta jako vozy pro rodinu, v anketě s 25 tisíci respondenty dali přednost Škodě
před 10 hodinami - Moderní Ferrari ukázalo svou maximální rychlost v běžném provozu, ani 350 km/h neznamenalo konec
před 11 hodinami - Ex-manažer Audi promluvil: Firma vsadila na špatného koně, ignoruje zákazníky, zabíjí klíčová auta a utápí se v byrokracii
dnes
Živá témata na fóru
- Policejní kontroly a měření 05.07. 21:47 - Spectral
- Volkswagen obecne 05.07. 21:13 - řidičBOB
- Politický koutek 05.07. 21:00 - řidičBOB
- BMW Divize 05.07. 20:10 - Vrooom
- Onboard videa 05.07. 20:00 - M.Z.
- Samosvorné diferenciály pro BMW 05.07. 17:38 - code
- Policejni Passaty, Superby a neoznacena merici vozidla #2 05.07. 12:40 - řidičBOB
- Elektromobily a vse kolem nich 05.07. 07:36 - Snowman000