16.4.2024 | Petr Prokopec
Naděje na zvrat událostí by pochopitelně mohla dál existovat, to by ale zatím jediné sériové auto Fiskeru muselo za něco stát. Tak se ale věci nemají,...
16.4.2024 | Petr Prokopec
Nelze si snad ani představit názornější projev toho, že se trh s elektromobily vyvíjí docela jinak, než si automobilky představovaly. Doplácí na to i ...
16.4.2024 | Petr Prokopec
Tesla dosud jen expandovala a plánovala nové a nové fabriky, teď se ale zdá, že party skončila. Firmě jen za první letošní čtvrtletí zůstalo na sklade...
16.4.2024 | Petr Prokopec
Horší službu za větší peníze, to chtěl Ford v konečném důsledku nabídnout lidem poté, co by přešel na tzv. agenturní prodej. Nakonec to neudělá, kriti...
16.4.2024 | Petr Miler
Něco takového se snad nemůže stát jinde než v Itálii. Tamní vláda v podstatě donutila jednu z perel italského automobilového průmyslu, aby poškodila i...
15.4.2024 | Petr Prokopec
Co všechno byste Škodě Karoq odpustili, kdyby místo místo 716 tisíc Kč v základu stála jen 288 tisíc? Tušíme, že hodně, tohle auto ale žádné velké úst...
15.4.2024 | Petr Miler
A není to náhoda, přesně tak mělo „zázemí” klíče od jednoho z nejexkluzivnějších aut světa působit. Netušíme, kolik takovou věc stálo vyrobit, přijde ...
14.4.2024 | Petr Miler
Když jsme vám tohle auto představovali, konstatovali jsme, že epického na něm není vůbec nic. Podle Neilse van Roije jsme se mýlili - auto je prý epic...
14.4.2024 | Petr Miler
Chápeme, že to nebyl záměr ani nedomyšlení, prostě se jako základ použilo jinak vhodně koncipované a dávno pojmenované auto. Dostupný a praktický vůz ...
14.4.2024 | Petr Prokopec
Auto jako takové už je v prodeji a vzhledem ke snaze konkurovat i Britům si říká příhodně 009. Aktuálně je k dispozici jen se třemi řadami sedadel jak...
13.4.2024 | Petr Prokopec
Jistě by mohl být levnější, pokud by vsadil na skromnější pohon. Uvážíme-li ale, že Škoda nabízí za nepatrně nižší cenu Fabii s 80koňovým litrem, je n...
13.4.2024 | Petr Prokopec
U nás do značné míry neznámý příběh se začal psát skutečně přesně před 30 roky, nejprve ve spolupráci s Japonci, pak s Francouzi. Přítrž všemu nakonec...
13.4.2024 | Petr Prokopec
Auta silná či silnější než ef-jedničky, popřípadě vozy schopné je překonat maximální rychlostí už jsme tu měli, v jakékoli jiné jízdní situaci ale měl...
13.4.2024 | Petr Prokopec
Věříme, že by se Italům líbilo, kdyby tohle sexy auto bylo italské víc než jen původem či jménem, to by ale museli být schopni jej vyrábět tak, aby by...
12.4.2024 | Petr Prokopec
Podobné pojízdné hotely si obvykle nespojíte s vysokým stylem, aspoň ne v případě vnějšího designu. AC Future eTH je ale vlastní i ten, navíc si sám u...
12.4.2024 | Petr Prokopec
Představa, že se Číňané spokojí s rolí konkurentů aut od Dacie či nanejvýš od Volkswagenu, nemůže být nyní od reality více vzdálena. Novinka značky De...
12.4.2024 | Petr Miler
Ford na to přišel, elektromobily mohou být prodejné zboží, stačí je pořádně zlevnit. Po stejném kroku s Mustangem Mach-E tak opět zlevňuje i F-150 Lig...
12.4.2024 | Petr Miler
Heuréka! Trvalo to roky a chtělo to geniálního obchodníka, ale konečně jsme se dočkali takhle prostého konstatování: Pokud chcete, abychom prodávali n...
12.4.2024 | Petr Prokopec
Návrat ruské klasiky se zatím na trhu setkává s proměnlivými reakcemi, nový vrchol by mohl pozici značky utužit. Vypadá mohutně, je mohutný, pod kapot...
12.4.2024 | Petr Prokopec
Jeden krásný, dekády trvající příběh se začíná uzavírat. Ford Focus jako takový se loučí a spolu s ním míří do západu slunce i jeho respektované sport...