Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Alfa Romeo Giulietta a MiTo skončí bez přímých nástupců. Ten nepřímý nepřekvapí
17.3.2017 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Oba hatchbacky jsou podle šéfa Alfy Romeo až příliš zaměřeny na Evropu, a tak nejdou dohromady s novým směřováním automobilky.
Stávající portfolio Alfy Romeo netvoří jen zcela nové modely Giulia a Stelvio, ale také již několik let nabízené hatchbacky MiTo a Giulietta. Podle šéfa italské automobilky Reida Biglanda je ovšem velmi nepravděpodobné, že tyto vozy dostanou přímé nástupce. „V blízké budoucnosti s námi ještě zůstanou“, nicméně poté lze očekávat definitivní ukončení jejich životních cyklů. Za vším stojí nová firemní strategie.
„Jsou to dobré vozy, ale nejsou na stejné úrovni jako Giulia a Stelvio,“ dodal k tématu Bigland, podle nějž obě zmiňované novinky „činí řidiče středobodem“. Kromě toho mají šanci snadněji okouzlit globální publikum, zatímco MiTo a Giulietta jsou vozy až příliš zaměřené pouze na Evropu. Z tohoto kontinentu se sice Alfa Romeo nehodlá stáhnout, silněji se ovšem zaměří na Asii a Severní Ameriku.
„V Číně a Severní Americe jsou segmenty s kompaktními vozy malé,“ dodává Bigland. Aby se Alfa Romeo znovu postavila plně na vlastní nohy, potřebuje se zaměřit na ty části trhu, kde může očekávat daleko vyšší registrace. Není asi proto překvapením, že další novinkou značky bude druhé SUV. A dá se očekávat, že právě ono bude nepřímým nástupcem menších modelů
Kvůli tomu podle Biglanda došlo „k lehkému zpoždění“ v realizaci plánů na u vedení šesti nových modelů. Jaké jsou však nové firemní cíle, s tím již se šéf italské automobilky nepodělil. Cesta k záchraně jedné z kdysi nejslavnějších značek tak sice nastolena byla, její konec je ovšem v nedohlednu.
Alfa Romeo Giulietta se loni dočkala lehčího faceliftu. Ten ji nejspíše udrží na živu ještě pár let, než dojde k definitivnímu ukončení výroby
Zdroj: Autocar
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- 11 let staré Porsche málem vytřelo s nejnovějšími hybridními sporťáky Ferrari a Lamborghini. Není to ostuda?
včera - Špatný den v práci? 24letý zaměstnanec roztřískal při projížďce Ferrari za 76 milionů Kč, splácet ho může po zbytek života
23.4.2024 - V Polsku po nehodě vzplanul luxusní elektromobil tak, že ho po chvíli nepoznal ani majitel, po uhašení se vzňal znovu
21.4.2024
Nejnovější články
- BMW začalo majitelům nabízet „rodný list” jejich starších aut, cena i způsob objednání berou slova z úst
včera - Šéf Bosche najednou říká, že elektromobily budou za pár let kupovat skoro všichni, ještě před měsícem si otevíral pusu
včera - Se sportovními Peugeoty je amen, říká šéfka značky, po současné 508 PSE už přijde jen prázdnota
včera - 11 let staré Porsche málem vytřelo s nejnovějšími hybridními sporťáky Ferrari a Lamborghini. Není to ostuda?
včera - VW zcela mění designový styl. Místo nudy sází na odvahu, vyjít vstříc chce největšímu trhu světa
včera
Živá témata na fóru
- Audi A6 C7 převodovky 04.25. 23:27 - Milanito
- Dříve M135i, nyní ///M2 04.25. 23:10 - M.Z.
- Onboard videa 04.25. 23:07 - Lachende Bestien
- Tiguan 2.0TSI 6MT 4x4 Sport&Style 04.25. 20:34 - M.Z.
- Výběrové RZ - kdo má lepší úlovek? 04.25. 19:05 - řidičBOB
- Fiat a vše kolem nich 04.25. 18:24 - Brus
- IT poradna 04.25. 10:15 - pavproch
- Lampárna (stěžovatelna) 04.24. 15:55 - řidičBOB