Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Alfa Romeo Giulietta a MiTo skončí bez přímých nástupců. Ten nepřímý nepřekvapí
17.3.2017 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Oba hatchbacky jsou podle šéfa Alfy Romeo až příliš zaměřeny na Evropu, a tak nejdou dohromady s novým směřováním automobilky.
Stávající portfolio Alfy Romeo netvoří jen zcela nové modely Giulia a Stelvio, ale také již několik let nabízené hatchbacky MiTo a Giulietta. Podle šéfa italské automobilky Reida Biglanda je ovšem velmi nepravděpodobné, že tyto vozy dostanou přímé nástupce. „V blízké budoucnosti s námi ještě zůstanou“, nicméně poté lze očekávat definitivní ukončení jejich životních cyklů. Za vším stojí nová firemní strategie.
„Jsou to dobré vozy, ale nejsou na stejné úrovni jako Giulia a Stelvio,“ dodal k tématu Bigland, podle nějž obě zmiňované novinky „činí řidiče středobodem“. Kromě toho mají šanci snadněji okouzlit globální publikum, zatímco MiTo a Giulietta jsou vozy až příliš zaměřené pouze na Evropu. Z tohoto kontinentu se sice Alfa Romeo nehodlá stáhnout, silněji se ovšem zaměří na Asii a Severní Ameriku.
„V Číně a Severní Americe jsou segmenty s kompaktními vozy malé,“ dodává Bigland. Aby se Alfa Romeo znovu postavila plně na vlastní nohy, potřebuje se zaměřit na ty části trhu, kde může očekávat daleko vyšší registrace. Není asi proto překvapením, že další novinkou značky bude druhé SUV. A dá se očekávat, že právě ono bude nepřímým nástupcem menších modelů
Kvůli tomu podle Biglanda došlo „k lehkému zpoždění“ v realizaci plánů na u vedení šesti nových modelů. Jaké jsou však nové firemní cíle, s tím již se šéf italské automobilky nepodělil. Cesta k záchraně jedné z kdysi nejslavnějších značek tak sice nastolena byla, její konec je ovšem v nedohlednu.
Alfa Romeo Giulietta se loni dočkala lehčího faceliftu. Ten ji nejspíše udrží na živu ještě pár let, než dojde k definitivnímu ukončení výroby
Zdroj: Autocar
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Je těžké, je ošklivé, je drahé, ale pořád je rychlé a aspoň trochu pravověrné. M4 CS je druhé nejrychlejší BMW na Ringu
včera - Číňané rozjíždí novou levnou značku aut s cílem zaútočit s ní na Evropu. Se zvoleným jménem v Česku nemají šanci
8.5.2024 - Moderní Ferrari ukázalo svou maximální rychlost v běžném provozu, ani 350 km/h neznamenalo konec
7.5.2024
Nové na MotoForum.cz
- Jorge Martin zajel nový rekord včera 17:03
- V Moto3 nejrychlejším Alonso, v Moto2 Garcia - 14. Salač včera 15:41
- Ve Francii začal nejrychleji Martin před Acostou včera 12:05
- Známe první letošní vítěze NW200 včera 11:02
- Test Cardo Packtalk Edge: interkom se skvělým zvukem včera 08:00
Nejčtenější články
- Mika Häkkinen prodává svůj McLaren P1. Kousek jen pro vyvolené bude stát majlant, Mika vás v něm i naučí jezdit
11.4.2024 - Opuštěná Polárka padá k zemi. Z minimálních čísel se propadla o víc jak 40 procent, ex-manažer Škody to zkouší zamluvit
12.4.2024 - K mání je nejeté moderní BMW za míň než základní Fabia. Je ošklivé a slabé, ale je vážně jako nové
12.4.2024 - Venku je asi poslední nový Ford svého druhu. Další spalovací hot hatch s manuálem stěží vznikne
12.4.2024 - Rusové ukázali další nový Moskvič. Silný obr pro 7 je větší než Kodiaq, jeho základ stojí jen 327 tisíc Kč
12.4.2024
Tiskové zprávy
- Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva - Mio MiVue 886 WiFi GPS autokamera s 4K rozlišením a upozorněním na měřené úseky
tisková zpráva - Mio MiVue 818 WiFi 2K: kniha jízd jako speciální funkce v autokameře
tisková zpráva