Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
BMW 1 Sedan F52: předokolka plně odhalena, startuje na 665 tisících Kč
22.11.2016 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Nové BMW určené čínskému publiku dostalo pohon předních kol. S tím je možné spojit až 231 koní, výbava je bohatá již v základu.
Nové BMW 1 Sedan je další jeden z kroků na cestě, po které mnichovská automobilka kráčí směrem od svých tradic. Novinka je postavena na modulární platformě UKL a stejně jako v případě BMW 2 Active Tourer nebo všech variant Mini lze tedy ve standardu počítat s hnanými předními koly.
To samozřejmě není nic nového, v souvislosti s debutem vozu na autosalonu v Kantonu to ale stojí za připomenutí. Místo premiéry bylo zvoleno záměrně - BMW 1 Sedan byl vyvinut pro čínský trh a mimo něj se asi nepodívá, alespoň zatím. Tam má přitom oslovit zejména mladší zákazníky, kterým primárně jde o znak na kapotě a ne o tradice v podobě náhonu zadních kol či atmosférických šestiválců.
„Zcela nové BMW 1 Sedan je nejmladším členem našeho produktového portfolia. A my v něj máme velkou důvěru, neboť bylo zrozeno „v pravý čas na pravém místě pro ty pravé lidi“. Prémiové kompaktní vozy jsou totiž nejrychleji rostoucím trhem - to je to ten „pravý čas“. Mladí zákazníci v Číně se stávají hlavními uživateli prémiových vozů - to je to „pravé místo“. A vývoj produktu právě pro ně znamená ony „pravé lidi“,“ dodává šéf prodejního oddělení BMW Brilliance Jochen Goller.
Pod kapotou novinka nabídne výběr 1,5litrových tříválců a dvoulitrových čtyřválců, jež bude možné spojit s šestistupňovým manuálem či osmistupňovým automatem. Základem se stane provedení 118i (136 koní), nad ním budou stát 120i Luxury (194 koní) a 125i Sport (231 koní).
Ve všech případech nechybí systém start/stop či rekuperace brzdné energie, stejně jako volič jízdních režimů (Comfort, Sport a Eco Pro). Dále tisková zpráva zmiňuje příchod přednárazového bezpečnostního systému s autonomními brzdami a detekcí chodců či monitoring jízdních pruhů. Mimo to pak uvnitř nechybí klimatizace, kůže či 8,8palcový centrální monitor.
Pod kapotou to možná BMW není, vhledem se k rodině hlásí. Nechybí čelní ledvinky s přilehlými LEDkovými světlomety, dlouhá kapota či krátké převisy na obou koncích vozu. Startovní cena, se kterou nové BMW 1 Sedan zamíří v první půlce příštího roku do prodeje, je 180 000 čínských yuanů (cca 665 tisíc korun).
Nové BMW 1 Sedan zamíří k čínským zákazníkům v první polovině příštího roku
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- 11 let staré Porsche málem vytřelo s nejnovějšími hybridními sporťáky Ferrari a Lamborghini. Není to ostuda?
25.4.2024 - Špatný den v práci? 24letý zaměstnanec roztřískal při projížďce Ferrari za 76 milionů Kč, splácet ho může po zbytek života
23.4.2024 - V Polsku po nehodě vzplanul luxusní elektromobil tak, že ho po chvíli nepoznal ani majitel, po uhašení se vzňal znovu
21.4.2024
Nejnovější články
- V nizozemském Utrechtu už začínají vypínat dobíjecí stanice elektromobilů. Elektřina není, situace se nezlepší roky
před 9 hodinami - Elektrický propadák Mercedesu dál „skóruje”, je druhým nejpomaleji prodávaným autem ze všech, sklady okupuje měsíce
před 10 hodinami - Francouzi po čase stvořili opravdu krásné auto. Dostalo bezemisní pohon, který nemá problém s dojezdem
včera - V Bruselu přišli na to, že kamiony tvoří hrstku aut, ale figurují v 15 procentech smrtelných nehod, posvítí si na ně
včera - První dobíjecí Lamborghini je další hybridní nesmysl, fiktivní úsporu paliva mění za 300kilovou nadváhu
včera
Živá témata na fóru
- Elektromobily a vse kolem nich 04.26. 22:10 - jerry
- Onboard videa 04.26. 16:17 - řidičBOB
- VZKAZY 04.26. 14:59 - petr_riha
- Audi A6 C7 převodovky 04.26. 14:28 - Arkis
- S větrem ve vlasech.... 04.26. 14:16 - pavproch
- Tiguan 2.0TSI 6MT 4x4 Sport&Style 04.26. 10:35 - Brus
- Dříve M135i, nyní ///M2 04.26. 09:48 - Eda
- Výběr Hybrid auta 04.26. 09:34 - mattonecz