Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
BMW X5 M 2012: facelift teď už skoro oficiálně
3.2.2012 | Miro Mihálik | Přidat příspěvek
(+ video) Mnichov představí v Ženevě také inovace modelu X5 M. Na jejich rozpoznání ale aby si člověk najal soukromého detektiva.
Dva dny zpátky jsme avizovali příchod modernizovaného BMW X5 M, které se za faceliftem standardní verze poněkud opozdilo. Podle sady fotografií jen minimalisticky maskovaného vozu bylo možné poznat, že nejvýkonnější verzi mnichovského SUV patrně nečeká drastická plastická operace, ale pouze výměna světel za modernější techniku. První záběry automobilky potvrzují, že tato domněnka byla správná.
Zajímavé přitom je, že podobně jako v případě faceliftované X6 M nebyly novinky představeny tiskovým oddělením automobilky, ale tak trochu mimochodem se objevily na webu amerického zastoupení BMW pro běžné zákazníky. Výrobce jako by se snad ani nechtěl chlubit tím, co vozu „provedl”, přitom svým pojetím není tento facelift až tak mimořádně mírný. Tak či onak, toto představení vozu berte jaksi „polooficiálně”, i když je docela dobře možné, že nám k němu mnichovští nic dalšího neřeknou.
A co tedy víme? BMW X5 M kromě revidovaných předních i zadních světel a možnosti připlatit si za hlavní světlomety sestavené z LED dostalo údajně širší ledvinky. Nevíme to jistě, protože automobilka dosud tyto fotografie a oficiální tiskovou zprávu nezveřejnila, ale zdroje to tvrdí, i když přímým srovnáním s předchůdcem se to jednoznačně rozpoznat nedá. Lépe jdou rozeznat brzdové třmeny nově lakované modrou barvou a doplněné logem M. Na fotkách je ale nehledejte, jsou vidět na přiloženém videu.
Uvnitř vozu se opět spíše retušovalo než prováděla přestavba, takže místo kůže v barvě Mugello Red teď seženete jen odstín Sakhir Orange a objednat si můžete nový typ multifunkčních sportovních sedaček.
Jak jsme rovněž avizovali dříve, pod kapotou nic nového - 4,4 V8 bi-turbo má identických 555 koní a produkuje stejných 680 newtonmetrů jako dosud. Výkon nadále míří na kola obou náprav přes šestistupňový automat a dovoluje vozu zrychlit na stovku za 4,5 sekundy. Maximální rychlost je nadále obligátních 250 km/h daných činností elektronického omezovače.
Změny cen neočekáváme, evidentně pro ně BMW nemá žádný zásadní důvod.
Tip: Projděte si všechny žhavé automobilové novinky v našem speciálu k ženevskému autosalonu 2012
Tento facelift patří spíše k těm kosmetickým a zvnějšku jej poznáte podle nové vnitřní struktury světel
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Tesla nakonec propouští i v Evropě, 300 lidí může čekat, že je v pondělí už nepustí do práce
před 3 hodinami - Vrcholný Lucid zvládá i v reálu stovku pod 2 s. Je rychlejší než Bugatti, přitom je to pořád rodinné auto za zlomek ceny
včera - Zákazníci masivně ruší objednávky na auto od Xiaomi, které za cenu Škody nabízí vzhled i dynamiku Porsche
17.4.2024
Nejnovější články
- Hra se otočila. Číňané léta kopírovali evropská auta, teď si VW koupil kus čínské značky, aby sám mohl opisovat
před 47 minutami - Absurdní elektrický nástupce nejlepší Kie zamířil k ledu, už i Korejci vnímají změnu nálad na trhu
před 2 hodinami - Tesla nakonec propouští i v Evropě, 300 lidí může čekat, že je v pondělí už nepustí do práce
před 3 hodinami - Další nová Mazda dostala obří šestiválcový diesel, který prodejně válcuje všechny ostatní motory, je to soupeř Škody Kodiaq
před 4 hodinami - „Nikomu nic necpeme do chřtánu,” říká dědic Fordu o elektromobilech. Asi zapomněl, co firma poslední roky dělala
před 5 hodinami
Živá témata na fóru
- Řidiči, co to mají v ruce... 04.19. 14:21 - řidičBOB
- Policejní kontroly a měření 04.19. 14:20 - řidičBOB
- Chip modul PCM zvýšení výkonu 2.0TSI GEN4 300+PS 04.19. 14:11 - venomage
- BMW Divize 04.19. 13:03 - pavproch
- Dříve M135i, nyní ///M2 04.19. 09:13 - Eda
- Pneu koutek 04.19. 00:10 - abgx1
- Audi klub - pro ty, co chteji Auto 04.18. 14:05 - mattonecz
- Zimní/letní? Už máte přezuto? 04.17. 22:23 - Lachende Bestien