Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Citrínově černá Alpina s maximálkou 330 km/h zachraňuje čest nesouměrného BMW
11.10.2019 | Mirek Mazal
Facelift vlajkové lodi bavorské značky stále budí rozruch, odvozená Alpina B7 v náležitě tmavém laku ale dokáže nechat na monstrózní přední ledvinky alespoň na chvíli zapomenout.
Na oko samostatná automobilka, ve skutečnosti spíše dvorní ladičské studio bavorské automobilky jménem Alpina představilo inovovanou vlajkovou loď B7 již na březnovém ženevském autosalonu. Od prvního okamžiku bylo jasné, že ani tvarově upravené limuzíně nesluší abnormálně obrovské nozdry mezi stále štíhlejšími světlomety, přesto máme pocit, že tuner z Buchloe dosáhl lepšího výsledku než sama automobilka.
To samé platí v případě technických parametrů, které jsou vrcholem řady 7 a posouvají se dále i oproti dřívějšímu provedení B7. Novinka je proti předchůdci rychlejší o desetinu sekundy ve sprintu na stovku a celkově zvládá o 18 km/h vyšší tempo. Lepší parametry jsou dílem modifikovaného 4,4litrového osmiválce twin-turbo s výkonem 447 kW (608 koní) a 800 Nm.
Designové změny z továrny poněkud nesouměrného exteriéru přinesly jinou masku okolo chromem zvýrazněných mříží chladiče, nezvyklé tvary přibyly pod nárazníkem s novým zakončením u země zdobeným nápisem Alpina. Návrháři nešetřili stříbrným lemováním ani v zadní části B7, kde je vidět nezvyklá odtrhová hrana kufru nebo náznak difuzoru. Velká paprsková kola nelze přehlédnout stejně jako klasické čtyři koncovky výfuku. V nabídce jsou prvně exkluzivní barvy modrá Blue Metallic a zelená Green Metallic.
U arabského zastoupení BMW v Abú Dhabí nyní stojí nejvyšší specifikace B7 s působivým černým lakem Citrin Black Metallic a dvojtónovým oranžovo-hnědým interiérem Mandarin/Mocha. Zesílená skla doplňují už tak tichou plavbu na palubě nadstandardně přepychového křižníku. Dálniční expres může korzovat Evropou s veškerým pohodlím, Německem lze parádně prosvištět rychlostí až 330 km/h. Podívejte se na tuto specifikaci sami, podle nás alespoň trochu zachraňuje čest jinak nesouměrného faceliftu standardní sedmičkové řady.






















Alpina B7 2020 by vypadala ještě lépe bez obrovských ledvinek mezi předními světlomety, i tak ji to ale sluší více než továrním verzím, tedy alespoň podle nás
Zdroj: BMW Abu Dhabi Motors@Facebook
Bleskovky
Nástupce tragicky zesnulého Kena Blocka se pochlubil novou brutalitou točící 9 500 otáček i s turbem, natočil s ním další Gymkhanu
před hodinou
Srovnání hned tří moderních Porsche bez turba vám zapěje fascinující „vosí árii”, chybu neuděláte ani s jedním z nich
včera
Porsche si nechalo patentovat nový jízdní režim, který působí jako aprílový žert, je ale míněn smrtelně vážně
2.11.2025
Nejnovější články
Prodeje korejských elektromobilů v USA se po konci dotací zhroutily, i když zlevnily pod úroveň dotovaných cen
před 18 minutami
Nástupce tragicky zesnulého Kena Blocka se pochlubil novou brutalitou točící 9 500 otáček i s turbem, natočil s ním další Gymkhanu
před hodinou
Dacia chystá nový kombík, který se postaví i drahým verzím Škody Octavia, stát má vedle nich pakatel
před 2 hodinami
Nový Renault Twingo kompletně odhalil únik ještě před premiérou. Vypadá skvěle, v nitru ale skrývá nepříjemné překvapení
před 3 hodinami
Vážně to není „my proti nim”? Opravdu jsou lidé vyvíjející elektrická a spalovací auta stejní nadšenci, jen pracují s „jiným materiálem”?
včera
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva
