před 3 hodinami | Petr Prokopec
V době snad záměrně odporných aut se zcela jistě záměrně nechtěnou technikou je Corvette něco jako zjevení. Vize její budoucí podoby se drží osvědčené...
před 5 hodinami | Petr Miler
Je to asi 58. připomenutí toho, že dokud mateřský koncern neprovede zásadní čistku ve vedení této automobilky, je odsouzena k dalšímu úpadku. Aby šéf ...
před 6 hodinami | Petr Prokopec
Tohle je skoro neuvěřitelná nabídka, která nyní krom lákavého poměru hodnoty a ceny osloví i vnějším vzhledem a dokonce také sympaticky působící kabin...
před 8 hodinami | Petr Prokopec
Kolem podobných zpráv dnes kdekdo tančí jako kolem posvátné krávy, Američané si ale na podobné způsoby moc nepotrpí. A tak se od Tonyho Romy dozvídáme...
včera | Petr Prokopec
Podobný pokus by byl ještě před pár léty značkám typu Ferrari nebo Porsche leda pro smích, časy se ale změnily. Tradiční výrobci ustrnuli a ti čínští ...
včera | Petr Prokopec
Neměly by se některé automobilky hluboce zamyslet nad efektivitou svého počínání, pokud musí nyní zavírat továrny, které přežily všechno možné od ropn...
23.7.2025 | Petr Prokopec
Přece nemůžete čekat, že se pomalu kusově vyráběné auto pro hrstku největších boháčů z celého světa bude dělat v podobné fabrice jako Dacia Sandero, ž...
23.7.2025 | Petr Miler
Už jsme mu skoro začali říkat Godot, nakonec ale přece jen dorazil do prodeje. A za zklamání ho označit nejde, cenově se navzdory značnému zdržení udr...
23.7.2025 | Petr Miler
Krok japonské automobilky jsme velebili - a dál velebit budeme - jako ukázku změny smýšlení některých firem zpět směrem k obchodnímu uvažování. Pozadí...
22.7.2025 | Petr Miler
No jo, cla, řeknou si hned mnozí. Jenže to je omyl, ta tady nehrají žádnou větší roli, jde o modely vyráběné přímo v Americe, které žádným zvýšeným ce...
22.7.2025 | Petr Prokopec
Která ze zavedených automobilek dnes může říci, že s tímto typem aut udělala štěstí? Nenapadá nás jediná. Poučení si z toho ale zřídka berou i ony sam...
22.7.2025 | Petr Miler
Problémy Stellantisu přicházejí skoro „přesně podle síťového grafu”, takový scénář jsme predikovali roky. Ukázal se nevyhnutelným a automobilku zasáhl...
21.7.2025 | Petr Prokopec
Měl se začít prodávat už loni, nakonec ho ale firma i letos poslala k ledu. A to přesto, že auto je zjevně hotové, ostatně nepřichází s ničím převratn...
21.7.2025 | Petr Miler
Za 320 tisíc se pořád dá koupit celé nové auto. Anebo můžete až v této výši dostat slevu na elektrické propadáky Mercedesu, a to paradoxně nejvíc tam,...
21.7.2025 | Petr Prokopec
Máte pocit, že šéfové automobilek jednají racionálně, když z nabídek odstraňují velké motory, manuální převodovky a další zdánlivě anachronismy, o kte...
21.7.2025 | Petr Miler
Snad každý soudný člověk už nějakou chvíli vidí, jak pokusy Bruselu poroučet větru dešti selhávají jako na běžícím pásu. Co na to EU? Přece přidá ješt...
21.7.2025 | Petr Miler
Za vším bohužel stojí rozhodnutí, u kterého už sám byl, a tak nečekejme, že škrtne v prvé řadě to hlavní, co německou automobilku táhne ke dnu. Ta se ...
20.7.2025 | Petr Miler
Berme to jako pozitivní projev měnících se časů. Když si tohle velká automobilka troufne udělat, znamená to nejen fakt, že se nebojí hlasitých projevů...
20.7.2025 | Petr Miler
Mnozí AvtoVAZu nevěřili, že ceny udrží skutečně tak nízko, jak se spekulovalo, nakonec je ale jeho nejdůležitější novinka za mnoho posledních let jen ...
20.7.2025 | Petr Prokopec
Tomu se říká ironie osudu. Podnik, který měl být jednou z výkladních skříní elektrické revoluce, musí přejít na výrobu spalovacích aut, neboť i jejich...