Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Ferrari 458 Challenge Evoluzione: do nového roku s obřím zadním křídlem
12.11.2013 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Speciál pro amatérské závodníky dostal lehčí modifikaci, bez níž by příští rok nemohl na startovní rošt. Pod kapotou ale nadále kluše 570 koní.
Za volant závodního speciálu by se chtěl posadit zřejmě každý motorista. Řadě se to alespoň nakrátko povede, přičemž pro ty majetnější se nejedná jen o pár sekund. Prakticky každá sportovní značka totiž v posledních letech pořádá vlastní závodní sérii, kde není nutná superlicence nebo slavní příbuzní, nýbrž pořádně tučné bankovní konto. Jednou z těch nejslavnějších je Ferrari Challenge, ve které se momentálně závodí s derivátem modelu 458.
Pro sezónu 2014 byl tento Vzpínající se koník přepracován na specifikaci nazvanou Challenge Evoluzione, která se oproti předchůdci pyšní mohutným zadním křídlem. To by mělo přidávat na přítlaku, s nímž přichází mnohem větší jistota v zatáčkách. A tedy zlepšení časů na jedno kolo, ačkoliv žádné konkrétní údaje Ferrari prozatím nezveřejnilo.
Dá se ovšem předpokládat, že zákazníci pozvaní na slavnostní předváděčku na okruhu Mugello budou vědět více. Přece jen, cena okruhového speciálu sahá do vyšších sfér než u standardního Ferrari 458, a proto je lepší informovanost cílové klientely na místě. Zvláště, když nic jiného než verze Evoluzione nebude příští rok připuštěna na startovní rošt.
Z prvních snímků se zdá, že zadní křídlo je pomalu jediným novým prvkem. Pod kapotou má totiž svou práci i nadále odvádět 4,5litrový osmiválec vyladěný na 570 koní. Pro dosavadní majitele verze 458 Challenge tak přepracování na nový model zřejmě nebude náročné.



Ferrari 458 Challenge Evoluzione dostalo do nového roku mohutné zadní křídlo
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Levnější verze nových Mercedesů dají ostatním lidem na palubě jasně najevo, jak moc jste na nich šetřili
včeraMercedes začal odhalovat novou třídu C, devastace jednoho modelu za den mu zjevně nestačí
8.9.2025Řidič elektromobilu dostal pokutu za příliš hlučný výfuk, i to je v roce 2025 možné. Policista o tom odmítal diskutovat
7.9.2025
Nové na MotoForum.cz
Nejčtenější články
Němci srovnali spolehlivost luxusních domácích cesťáků Audi, BMW a Mercedesu, našli jasného poraženého
10.8.2025Automobilka chtěla testem ukázat, že dojezd elektromobilů už není problém, dokázala pravý opak
11.8.2025Někdo to říct musel: Stesky nad cly jsou přehnané, radši se ptejte, jestli vaše auta za něco stojí, dráždí šéf BMW
11.8.2025Dodnes nevyužitý Golf TDI po 1. majiteli ze zlaté éry VW je za tyhle peníze laciná holka pro všechno snad navěky
11.8.2025Nový šéf Jaguaru hned na první pokus prováhal šanci udělat něco správně
11.8.2025
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva