Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Honda UR-V je nové SUV, co vám Japonci neprodají. Štvou ho proti sourozenci
28.10.2016 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Japonská novinka bude k mání pouze v Číně, kde hodlá soupeřit s Hondou Avancier. Ta se přitom liší jen částmi designu, nikoli podstatou.
Na největším trhu světa je evidentně možné vše. Třeba i něco tak kuriózního, jako vnitrofiremní konkurenční boj, kdy o stejné zákazníky bojují dva modely stejné značky. Honda má v Číně hned dva partnery, a sice automobilky Dongfeng a Gaungqi. S oběma spolupracovala nejen na Conceptu D, který se ukázal v loňském roce na autosalonu v Šanghaji, ale zároveň i na produkční verzi tohoto SUV. První s názvem Avancier jsme se dočkali již v dubnu, nyní přichází čas na druhou zvanou UR-V.
My si obě varianty představíme naráz, přičemž rovnou zmíníme, že změny najdete pouze na přední a zadní části karoserie. Mimo to nejspíše budou existovat jisté nuance ve výbavě, v případě UR-V však zatím máme k dispozici pouze snímky a informace týkající se zevnějšku, na srovnávání kabiny tedy přijde řada až někdy jindy. Příliš rozdílnou architekturu však očekávat nelze.
Nyní ale již pojďme na exteriér, kde se rozdíly mezi UR-V spadající pod Dongfeng a Avancierem soustředí na odlišnou čelní masku, nárazník, kapotu motoru a světlomety. Novinka je mnohem pohlednější a více odpovídá evropskému vkusu, byť s jejím exportem nemůžeme počítat. Stejně jako dříve odhalená verze zůstane věrna pouze čínskému trhu.
Přesunout se můžeme na záď, kde je podobnost mezi oběma variantami více patrná, ačkoliv i zde se najdou jisté rozdíly. UR-V kupříkladu spojuje světlomety červenou linkou a počítá s logem posunutým blíže ke středu pátých dveří. Níže pak zamířilo i vybrání pro registrační značku, kde je navíc patrné madlo pro snazší otevírání. Zde bychom ale více bodů dali Avancieru.
Dané změny se kromě vizáže projevují také na technických parametrech, kde došlo k nárůstu délky o 9 milimetrů na 4 825 mm. Rozvor 2 820 mm je ale již nezměněn, což platí také o motorovém prostoru. Zde oba vozy užívají přeplňovaného dvoulitru VTEC, který produkuje 268 koní a 370 Nm. Tento výkon pak přenáší na všechna čtyři kola devítistupňový automat.



Nová Honda UR-V je až na některé detaily velmi podobným sourozencem...






...již dříve odhaleného modelu Avancier. Mechanicky jsou však oba vozy shodné...
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Dražba cenných aut slavné aukční firmy se proměnila v demoliční derby poté, co jednomu z jejích řidičů „ujela noha”
včera
Nástupce tragicky zesnulého Kena Blocka se pochlubil novou brutalitou točící 9 500 otáček i s turbem, natočil s ním další Gymkhanu
5.11.2025
Srovnání hned tří moderních Porsche bez turba vám zapěje fascinující „vosí árii”, chybu neuděláte ani s jedním z nich
4.11.2025
Nejnovější články
Ojeté hybridy trápí další dosud přehlížený problém, zajíce v pytli kupujete v podstatě s každým z nich
před 8 hodinami
VW chce rozhýbat prodeje elektrických modelů tím, že je lidem dovolí vrátit do 100 dnů od koupě. To nemusí dobře dopadnout
před 10 hodinami
Jeep žádá majitele statisíců aut z posledních let, aby je parkovali daleko od domů, mohou shořet
před 11 hodinami
Ještě hůř: Prodeje elektrických Subaru v USA po konci dotací zhroutily o 98 procent, nechce je najednou skoro nikdo
včera
K mání je dodnes zcela nejetá Mazda z časů sametové revoluce, dokonalý stroj času nikdo ani pořádně nevybalil
včera
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva
