Na driftovací tříkolce si užijete kopec zábavy, i s výkonem 6,5 koně

>(+ video) Driftování v autě není zrovna nejlevnější zábava. Existuje ale i dostupnější způsob, jak si užít jízdu bokem. Jmenuje se driftovací tříkolka.
  1. Autoforum.cz
  2. Rubriky a sekce
  3. Představení

Na driftovací tříkolce si užijete kopec zábavy, i s výkonem 6,5 koně

27.1.2015 | Adam Šrámek | Přidat příspěvek

Na driftovací tříkolce si užijete kopec zábavy, i s výkonem 6,5 koně

/

Foto: Archiv Autoforum.cz

>(+ video) Driftování v autě není zrovna nejlevnější zábava. Existuje ale i dostupnější způsob, jak si užít jízdu bokem. Jmenuje se driftovací tříkolka.

Řada řidičů miluje jízdu bokem, na kterou je například takové BMW M4 jako zrozené. Ne každý si však může dovolit nákup tak silné a drahé zadokolky, kterou je posléze při podobných radovánkách navíc pořádně drahé živit - nejen vysokooktanovým benzinem, ale také stále novými sadami pneumatik na zadní nápravě. Kromě toho je tu jisté riziko, že se vám situace vymkne z ruky a vy následně skončíte například na autobusové zastávce.

Ne všechny driftovací stroje však přijdou majitele na „celý svět“. Jedním z takových prostředků, který navíc kombinuje jízdu bokem napřed s dávnými vzpomínkami na mládí, je americký výtvor DSF Industries nazvaný Big Wheel Drift Trike. Nejedná se v podstatě o nic jiného, než motorizovanou tříkolku s jedním šestadvacetipalcovým kolem vpředu a dvojicí třípalcových kol vzadu, které roztáčí silou 6,5 koně atmosférický motor skromného objemu, tudíž zřejmě i příznivě nízkého apetitu.

Tenhle velmi působivý vynález byl pro driftování už podle názvu přímo zrozen a nedá se očekávat, že by se kdokoliv za jeho řidítky jakkoliv nudil. Ostatně i pevný rám je vyroben z chrom-molybdenu a nikterak nepřekáží v případě, že chcete tříkolku rozebrat. Kromě toho nabízí výrobce nejrůznější barevná provedení a také klasické čalounění, které se nemusí týkat jen sedadla. Pro lepší kontrolu jsou na zadní poháněné ose také hydraulické brzdy a kdyby vám snad nestačilo, jak stoj ujíždí na standardně dodávaných pneumatikách, pak můžete sáhnout po výměnných plastových návlecích, na nichž vám to bude klouzat i při jízdě po rovince.

Největším kouzlem této záležitosti je, že se nejedná o žádnou omezenou sérii nebo unikát, který byste si sami museli vyrábět. Tyto driftovací tříkolky jsou k mání hned a to se vším potřebným k tomu, aby se z vás mohl stát drifter ulice. Cena však není zase tak nízká, jak by mohl leckdo tipovat, protože základní verze vychází na 2 400 dolarů, tedy 60 tisíc korun. V případě, že se rozhodnete pro dvoubarevný lak, motokrosové gripy řidítek, speciální plyn a kotoučovou přední brzdu, popřípadě pro rozhraní Bluetooth, pořizovací cena ještě docela výrazně poroste. Kromě toho je nabízena i úprava pro osoby s hmotností nad 136 kilogramů.

V případě plné výbavy, která obsahuje i silnější motor a dokonce střechu, se pak připravte na investici 3 555 dolarů (88 tisíc Kč). Pokud se tedy necítíte ještě dostatečně dospělí a nestydíte se dávat se na odiv okolí ve tříkolce, pak vám můžeme tuhle driftovací parádu jedině doporučit. Na následujícím videu sami uvidíte, jak elegantně se pak dá projíždět zatáčkami...


Na driftovací tříkolce si užijete kopec zábavy, i s výkonem 6,5 koně - 1 - Driftovaci trikolka 2015 video 01Na driftovací tříkolce si užijete kopec zábavy, i s výkonem 6,5 koně - 2 - Driftovaci trikolka 2015 video 02Na driftovací tříkolce si užijete kopec zábavy, i s výkonem 6,5 koně - 3 - Driftovaci trikolka 2015 video 03
Driftovací tříkolka Big Wheel Drift Trike americké firmy DSF Industries vypadá jako zajímavý způsob, jak ušetřit za auto, pneumatiky i benzin bez ústupků na zábavě. Bokem jezdí „jedna báseň“

Adam Šrámek

Diskuze Přidat příspěvek

Všechny články na Autoforum.cz jsou komentáře vyjadřující stanovisko redakce či autora. Vyjma článků označených jako inzerce není obsah sponzorován ani jinak obdobně ovlivněn třetími stranami.