Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Nová Audi A6, A7 i A8 předčasně odhalila své přídě. Jsou skutečně odlišnější
16.3.2017 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Každá z chystaných novinek čtyř kruhů opravdu dostane unikátní čelní masku, světla i nárazník. Zda tím rozdíly skončí, není zatím jasné.
Prodeje Audi A8 v poslední době nejsou zrovna enormní. Nemluvíme přitom pouze o českém trhu, ale také o těch evropských, kde loni svého majitele našlo pouze 5 372 vozů. Tedy takřka třetinové množství ve srovnání s konkurenčním (i když již také pomalu stárnoucím a na facelift čekajícím) Mercedesem třídy S. Důvodem je samozřejmě ten fakt, že u čtyř kruhů zákazníci již poměrně dlouho toužebně vyhlíží novou generaci.
Té jsme se původně měli dočkat v minulém roce, německá automobilka však nakonec rozhodla, že nechce nabízet svou vlajkovou loď bez autonomního řízení. Proto Audi A8 dostalo roční odklad a přivítat jej nejspíše budeme moci v září na autosalonu ve Frankfurtu. Kromě špičkových technologií a komfortního podvozku, který si nezadá právě s Mercedesem, přitom máme čekat i dramatičtější vzhled.
O design se měl postarat Marc Lichte, který souběžně s vlajkovou lodí navrhl také nové generace modelů A6 a A7. I těch se dočkáme v příštích měsících, přičemž Lichte už dříve říkal, ve srovnání s minulostí se nemají lišit jen velikostí a několika málo detaily. Místo toho sliboval specifičtější pojetí každého z modelů, které by měl ucpat ústa kritikům. Co na tom bylo pravdy, můžete nyní posoudit sami.
Na světě jsou totiž první ilustrace přímo od Lichteho, které odhalují čelní partie každého z nových modelů. A8 se přitom chlubí největší maskou, jejíž kořeny se datují zpětně k roku 2004, kdy s ní vyrukoval Lichteho předchůdce Walter de Silva. Kromě toho tu mám „usedleji“ se tvářící světlomety a nárazník, z čehož má být patrné, že vlajková loď Audi hodlá oslovit jen tu nejnáročnější, ale stále trochu konzervativnější klientelu.
Ve srovnání s tím A7 naznačuje nejsportovnější vzhled, zatímco A6 hraje spíše na rodinnou notu. Rozdíly tu tedy jsou, dokonce i v tvaru a velikosti čelní masky či na ni navazujících světlometech, nicméně cosi obdobného lze vysledovat také u stávajících generací. Záviset tedy bude především na dalších partiích, zda Němci dodrží slibované a celou trojici od sebe o poznání více odliší, na jejich odhalení si ale ještě musíme počkat...
Standardní cestou nezveřejněné ilustrace odhalují přední partie nových generací Audi A8, A7 i A6
Předzvěstí této trojice se staly koncepty Prologue...
Zdroj: L'Argush
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- 11 let staré Porsche málem vytřelo s nejnovějšími hybridními sporťáky Ferrari a Lamborghini. Není to ostuda?
včera - Špatný den v práci? 24letý zaměstnanec roztřískal při projížďce Ferrari za 76 milionů Kč, splácet ho může po zbytek života
23.4.2024 - V Polsku po nehodě vzplanul luxusní elektromobil tak, že ho po chvíli nepoznal ani majitel, po uhašení se vzňal znovu
21.4.2024
Nejčtenější články
- Specifický přístup k elektromobilům se BMW bohatě vyplácí, pochybovači aspoň prozatím ostrouhali
26.3.2024 - Ojetá Škoda Karoq je oproti novému autu za babku, jako nejspolehlivější moderní škodovka dává smysl
26.3.2024 - Luxusní SUV jde i v roce 2024 pořídit s ručním řazením, relikt starých časů nepochopitelně zůstává v nabídce
26.3.2024 - Sexy nová Dacia Duster má konečně české ceny. Začínají ještě o dost níž, než se čekalo
27.3.2024 - Nový krok VW ukazuje, proč automobilka přichází o nejlepší techniky, její R v nové podobě nemůže fungovat
27.3.2024
Živá témata na fóru
- Onboard videa 04.26. 16:17 - řidičBOB
- VZKAZY 04.26. 14:59 - petr_riha
- Elektromobily a vse kolem nich 04.26. 14:36 - Stepan
- Audi A6 C7 převodovky 04.26. 14:28 - Arkis
- S větrem ve vlasech.... 04.26. 14:16 - pavproch
- Tiguan 2.0TSI 6MT 4x4 Sport&Style 04.26. 10:35 - Brus
- Dříve M135i, nyní ///M2 04.26. 09:48 - Eda
- Výběr Hybrid auta 04.26. 09:34 - mattonecz