Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Nový Peugeot 508 plně odhalen únikem. Tohle je celý jeho „klavírový” interiér
21.2.2018 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Nejen interiérem, ale i LEDkami a „lvími šrámy“ dokáže zaujmout francouzská novinka. Po předchozím částečném úniku si ji teď můžeme prohlédnout do detailu.
Novou generaci Peugeotu 508 jsme si již částečně představit mohli, vůz byl nafocen bez maskování zvenčí i zevnitř. Úplné ale toto předčasné odhalení zdaleka nebylo, a tak dnes v jeho odhalování můžeme směle pokračovat. Ani o publikaci nových materiálů se ovšem nepostarala přímo automobilka, jde o další únik nejspíše skrze polské zastoupení.
Jak se tyto materiály dostaly ven nás ale ve výsledku nemusí až tak moc zajímat, podstatné jsou samotné snímky a vůz na nich. Nový Peugeot 508 si konečně můžeme prohlédnout do detailu. Jak je z fotek patrné, nabízen bude se dvěma odlišnými čelními maskami. Měnit se však vždy bude jen výplet, nikoliv tvar, na který navazují úzké světlomety zakončené „lvím spárem“. Tedy sadou LEDek pro denní svícení.
Zajímavý je boční pohled, kdy povšimnout si lze vzpřímenějšího čelního a „seseklejšího” zadního okna. Peugeot 508 tak vypadá jako kupé, ačkoliv samozřejmě jde o sedan. Jeho boky protínají výrazné linky a prolisy napomáhající k dynamickému vzhledu. Zároveň je ale evidentní, že nutností budou velká litá kola - bez nich by novinka působila nepatřičně.
Přesunout se můžeme k zadním partiím, kde se v rámci světel opětovně opakuje téma lvích drápů. Znovu jsou u toho diody, jimž společnost dělá výrazná odtrhová hrana zavazadlového prostoru. Dvojice koncovek výfuku vystupující z nárazníku a lemující napodobeninu difuzoru pak stoprocentně bude mít spojitost s vyššími úrovněmi výbavy a výkonnějšími motorizacemi, v základu lze spíše čekat jednu.
Tím se dostáváme pod kapotu, kde se objeví benzinové motory 1,2 PureTech a 1,6 e-THP. Očekávat lze ovšem také 1,5litrový a dvoulitrový turbodiesel, přičemž výkonově budou jednotky pokrývat škálu od 120 do 210 koní. Přijde také plug-in hybrid, který nejspíše onu jedna-šestku spáruje s elektromotorem a nabídne tak 300 koní. Mířit přitom budou na všechna čtyři kola.
Zamířit můžeme do interiéru, kde jsme dosud mohli mluvit hlavně o „klavíru“. Tak lze označit řadu tlačítek, jež se nacházejí pod centrálním displejem. Nyní tu máme daleko lepší pohled, nejnovější variace i-Cockpitu je tak jasně patrná do detailu. Všimnout si tedy můžeme digitálního přístrojového štítu, který se skrývá za menším volantem. Velmi výrazný je pak oproti tomu středový tunel.
Zajímavě stylizované jsou rovněž výdechy klimatizace, zatímco volič automatu (standardem ovšem minimálně u nižších úrovní výbavy bude šestistupňový manuál) si bere inspiraci v leteckých sidesticích. Vše rámuje ambientní LEDkové podsvícení či v tomto případě i kožené čalouní. V základu se ale bezesporu objeví látka. Více si o nové 508 řekneme nejpozději do dvou týdnů, pokud tedy vůbec ještě bude co dodat...
Nová generace Peugeotu 508 se nám ukázala zvenčí ze všech stran, prohlédnout si můžeme také interiér. Zatím neoficiálně
Zdroj: NaMasce.pl
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- 11 let staré Porsche málem vytřelo s nejnovějšími hybridními sporťáky Ferrari a Lamborghini. Není to ostuda?
včera - Špatný den v práci? 24letý zaměstnanec roztřískal při projížďce Ferrari za 76 milionů Kč, splácet ho může po zbytek života
23.4.2024 - V Polsku po nehodě vzplanul luxusní elektromobil tak, že ho po chvíli nepoznal ani majitel, po uhašení se vzňal znovu
21.4.2024
Nové na MotoForum.cz
- Pre Jerez včera 15:00
- Senzace: Bimota v SBK 2025 s továrním týmem Kawasaki včera 13:00
- Časový program Gran Premio Estrella Galicia 0,0 de España včera 10:00
- Vostatek po Assenu: „ Na suché trati jsem se cítil silný, na mokré to nešlo“ 24.4.2024
- Začalo letošní MS-Side 24.4.2024
Nejčtenější články
- Hned tři oblíbené německé sporťáky končí bez nástupce. Lidé by je chtěli dál, prodávat se ale dál nesmí
26.3.2024 - Specifický přístup k elektromobilům se BMW bohatě vyplácí, pochybovači aspoň prozatím ostrouhali
26.3.2024 - Ojetá Škoda Karoq je oproti novému autu za babku, jako nejspolehlivější moderní škodovka dává smysl
26.3.2024 - Luxusní SUV jde i v roce 2024 pořídit s ručním řazením, relikt starých časů nepochopitelně zůstává v nabídce
26.3.2024 - Sexy nová Dacia Duster má konečně české ceny. Začínají ještě o dost níž, než se čekalo
27.3.2024
Živá témata na fóru
- Audi A6 C7 převodovky 04.25. 23:27 - Milanito
- Dříve M135i, nyní ///M2 04.25. 23:10 - M.Z.
- Onboard videa 04.25. 23:07 - Lachende Bestien
- Tiguan 2.0TSI 6MT 4x4 Sport&Style 04.25. 20:34 - M.Z.
- Výběrové RZ - kdo má lepší úlovek? 04.25. 19:05 - řidičBOB
- Fiat a vše kolem nich 04.25. 18:24 - Brus
- IT poradna 04.25. 10:15 - pavproch
- Lampárna (stěžovatelna) 04.24. 15:55 - řidičBOB