Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Nový Renault Espace 2015 má české ceny, bez tři čtvrtě milionu pro něj nechoďte
2.2.2015 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
(+ nové foto) Crossover z Francie je k mání jen s motory 1,6. Základ stojí 769 900 Kč, vrchol přes milion.
Renault Espace patřil v kategorii vozů MPV vždy na absolutní vrchol, čemuž se asi může divit jen málokdo, neboť Francouzi daný segment de facto založili. V posledních letech však dochází k odlivu zákazníků směrem ke crossoverům a SUV, což automobilka neponechala bez povšimnutí. Novou, v pořadí již pátou, generaci, tak výrazně přepracovala a nasměrovala k aktuálně velmi populární části trhu. I nadále však můžete počítat s velkorysým prostorem pro sedm cestujících i jejich zavazadla.
Stávající nabídka zatím na českém trhu počítá pouze s trojicí pohonných jednotek, kdy logicky jsou více preferováni „producenti sazí“. Ve všech případech ale můžeme počítat s 1,6litrovým objemem a čtyřmi válci, do budoucna lze pak očekávat také příchod dvoulitrového turbodieselu. Zatím však není jisté, kdy se tak stane, pročež si posvítíme na stávající nabídku, která kromě výše zmíněného počítá se třemi úrovněmi výbavy.
Základem je stupeň Life, kdy můžete sáhnout pouze po základním 1,6litrovém dieselu naladěném na 130 koní a 320 Nm točivého momentu. Tuto sílu přenáší šestistupňový manuál, přičemž samotná výbava zahrnuje třeba přední i zadní parkovací senzory, tempomat, dvouzónovou klimatizaci, LEDky, bezklíčový vstup a startování, panoramatickou střechu nebo multimediální systém R-Link 2 s navigací TomTom a 8,7palcovým displejem.
Za vše platíte 769 900 Kč, tedy sumu, která sice není malá, dané výbavě ale vcelku odpovídá. Pokud ovšem chcete více - jak síly, tak i položek - musíte zamířit na úroveň Zen. Výše představený motor zde startuje na sumě 819 900 Kč, mimo to ovšem můžete sáhnout také po verzi naladěné na 160 koní a 380 Nm. Platit v ten moment budete 919 900 Kč, zatímco benzinová jedna-šestka produkující 200 koní je k dispozici za 869 900 Kč.
Ve výbavě v ten moment dostáváte šestistupňovou (u dieselu) či sedmistupňovou (u benzinu) automatickou převodovku EDC, 18palcová litá kola, detekci vozů ve slepém úhlu nebo tónová okna. V případě komfortu lze pak navíc počítat ještě s polokoženým čalouněným, slunečními záclonkami ve druhé řadě sedadel, ambientním podsvícením či přístrojovou deskou, která může být vyvedena ve dvoubarevné kombinaci.
Přesunout se můžeme k vrcholné úrovni Initiale Paris, která je spojena pouze s výkonnějšími motory. Za ten benzinový dáte 1 009 900 Kč, za dieselový pak o padesát tisíc korun více. V tu chvíli je standardem systém řízení všech čtyř kol 4Control, adaptivní tlumiče, audio systém Bose, kožené čalounění nebo 19palcová litá kola.
Mimo to lze počítat i s výbavou příplatkovou, ta však bude oznámena teprve blíže k dubnovému zahájení prodeje. Momentálně tak víme více pouze o lacích, které si stejně jako kompletní přehled jednotlivých standardních položek můžete stáhnout v jejich kompletním přehledu (PDF, 606 kB).















Nový Renault Espace je možné pořídit také s laky Beige Dune, Noir Amethyste nebo Noir Etoile. Každý z nich by vás měl vyjít na nějakých dvacet tisíc korun
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Slovinská basketbalová superstar si lebedí nad svým novým autem. Aby ne, jde o 1000koňovou raketu pro 25 vyvolených
před 5 hodinamiGeorge Russell ukázal své nové služební auto, čekal na něj dlouhých 8 let
před 10 hodinamiNové Mini má ten nejstupidnější možný volič řazení, ukazuje naprostou nesoudnost těch, kteří dnes vymýšlí auta
včera
Nejnovější články
Lidé na elektromobily přejdou sami, říkali. A rádi, říkali. Dnešní realita v Belgii a Nizozemsku ukazuje něco úplně jiného
před 3 hodinamiSlovinská basketbalová superstar si lebedí nad svým novým autem. Aby ne, jde o 1000koňovou raketu pro 25 vyvolených
před 5 hodinamiFerrari za cenu Škody od čínského výrobce mobilů odhalilo interiér a další detaily, tohle budou soupeři rozdýchávat těžko
před 6 hodinamiJeden z největších dodavatelů automobilek potvrdil návrat ke spalovacím motorům, své nové řešení brzy nabídne všem
před 8 hodinamiNejnovější Ferrari má 880 turbo-elektro koní jen na zadku, to bude snad až kruté svezení
před 9 hodinami
Živá témata na fóru
- Táhneme na Brusel 04.30. 11:59 - abgx1
- Výběrové RZ - kdo má lepší úlovek? 04.30. 08:43 - řidičBOB
- Cyklistické vlákno 04.29. 21:37 - jerry
- Čínská auta v ČR 04.29. 11:08 - Brus
- VZKAZY 04.28. 20:22 - GeneHawkins
- Jednostopé okénko 04.28. 09:28 - abgx1
- Onboard videa 04.27. 15:24 - brnenska.odchytova
- Fiat a vše kolem nich 04.26. 22:46 - petr_riha