Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Opel Karl Rocks si hraje na SUV, má větší světlou výšku a plasty všude okolo
12.9.2016 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Novinka Opelu kromě zvýšeného podvozku počítá s ochrannými plasty či „off-roadovým“ interiérem. Motory ale zřejmě nové nedostane.
Zákazníci v poslední době volají zejména po crossoverech a SUV. Je proto jen logické, že automobilky na jejich touhy adekvátně reagují a chrlí na trh stále větší množství těchto vozů. Většina z nich přitom zejména v prvních měsících výroby může počítat s enormním zájmem, najdou se ovšem i takové modely, které se potkají s nezájmem zákazníků. Momentálně je přitom sporné, do jakého tábora se zařadí nový Opel Karl Rocks, jehož podstatu už podle jména uhádnete.
Německá automobilka tedy této variantě navýšila světlou výšku o 18 milimetrů, přičemž zároveň sáhla i po tradičních designových doplňcích crossoverů a SUV. Máme tu tedy nové ochranné pláty v čelní a zadní části vozu, černé plastové lemy blatníků a odlišné boční prahy. Dorazily také funkční střešní ližiny a specifická 15palcová litá kola v dvoubarevném designu.
Opel neopomněl ani na interiér, kde má jeho „off-roadový“ charakter zdůraznit odlišné látkové čalounění Favo. To je přitom určeno pouze variantě Rocks. Zmínit můžeme také ozdobné lišty nástupních prahů a standardní rádio R 300 (či příplatkový systém R 4.0 IntelliLink spárovatelný s Apple CarPlay a Android Auto), jenž lemuje rámeček z lesklého plastu.
O motorech se automobilka momentálně nezmiňuje, nicméně v tomto ohledu moc velký odklon od základního Opelu Karl nečekáme. Stejné je to ostatně také v případě bezpečnostních a asistenčních systémů, mezi nimiž nechybí kupříkladu parkovací asistent, tempomat či City Mode - tedy řízení naladěné na jízdu ve městě, jenž lze aktivovat stiskem tlačítka.
Více nám značka řekne na sklonku měsíce přímo v Paříži, pročež aktuálně jen dodáme, že i Karl Rocks počítá s pětimístnou konfigurací interiéru a zavazadelníkem o objemu až 1 013 litrů. Ceny se přitom stoprocentně posunou směrem vzhůru, a to nejspíše o nějakých 50 tisíc korun u srovnatelných výbavových verzí a motorizací.





Opel Karl se dočkal nové varianty Rocks, která počítá se zvýšeným podvozkem a robustnějším vzhledem
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Někdo si nechal předělat svou Hondu na Alfu Romeo. Teď má spolehlivé auto, které nevypadá jako z jiné planety
před hodinouNejextrémnější Ford Mustang všech dob překonal svůj vlastní rekord z nejnáročnějšího okruhu světa, dejte mu ještě šanci
2.5.2025Číňané na sebe naskládali sedm úplně nových aut a nechali je tak tři dny stát venku na odiv všem
1.5.2025
Nové na MotoForum.cz
Nejnovější články
Přirozený projev špičkového motoru je prostě nenahraditelný, moderní napodobeniny jsou jen gumové panny mezi auty
před 34 minutamiNěkdo si nechal předělat svou Hondu na Alfu Romeo. Teď má spolehlivé auto, které nevypadá jako z jiné planety
před hodinouJames May ukázal své nové auto. Je tak prťavé, že mu sahá někam k pasu, i když nejde o žádný supersport
před 2 hodinamiBlackout ve Španělsku a Portugalsku popsaný z první ruky ukazuje, do jak zoufalé situace nás uvrhlo nedomyšlené zelené šílení
před 4 hodinamiČíňané mají převzít zavírané továrny VW a rozjet v nich vlastní výrobu, nic jiného o úpadku Evropy neříká víc
včera
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva