Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Podívejte se na nový vrchol německého luxusu, vrací lesk dvakrát upadlé značce
13.2.2018 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Do třetice všeho dobrého, řekli si asi u koncernu Daimler, když zkusili trochu jinak vrátit život značce Maybach. Teď se má čile k světu a toto je její nejnovější stroj.
Mercedes-AMG G63 nebude jediným zástupcem třícípé hvězdy na stánku značky na autosalonu v Ženevě. Německá automobilka ve švýcarské metropoli představí rovněž inovovanou třídu S ve verzi Maybach. Ta se změnila zvenčí i zevnitř, na první pohled si ale všimnete hlavně o poznání majestátnějšího zevnějšku. Zásluhu na tom má především nová čelní maska disponující vertikálně stylizovanými lamelami, které byly iinspirovány pánskými proužkovanými obleky.
Dále mohou zákazníci počítat s nabídkou dvoubarevných laků, kde lze vybírat z devíti variací. Pro všechny tmavé barvy přitom bude k dispozici dodatečně ještě dvojitá vrstva průhledného laku, jenž má dodat karoserii na hloubce i lesku. Aby toho bylo stoprocentně dosaženo, je druhá vrstva nanášena ručně. Během procesu přitom ještě dochází na její opískování, což mohou provádět jen trénovaní specialisté.
Mercedes dále osvěžil nabídku litých kol, která budou k dispozici pouze ve 20palcové velikosti. Na výběr jsou přitom čtyři různé designy, z nichž jeden byl dosud zasvěcen pouze limitované edici S 650 Cabriolet. Tím nám ale venkovní proměna končí, za dalšími změnami je třeba vyrazit do kabiny.
I tam přitom vládne dvoubarevné téma, přičemž nově značka nabízí kombinaci hnědé a černé či případně béžové a černé kůže Nappa. Luxus lze dále navýšit kontrastním prošíváním, přičemž k dispozici je nit v bronzovém, zlatém nebo platinovém odstínu. Vzadu pak zákazníci mohou již standardně počítat se sedadly Executive či vylepšeným hlasovým ovládáním. K dispozici samozřejmě mají i více místa než cestující v prodloužené třídě S, neboť provedení Maybach naměříme 5 462 milimetrů na délku a 3 365 mm v rámci rozvoru (+20 cm vůči základu).
Lze pak jen dodat, že vůz bude k dispozici ve třech variantách. Jako S560 počítá se čtyřlitrovým osmiválcem, jehož 469 koní může zamířit na zadní nebo všechna čtyři kola. Akcelerace na stovku přitom pokaždé zabere 4,9 sekundy. Pokud vám to ale nestačí, lze sáhnout po dvanáctiválcovém vrcholu S650. Ten již disponuje 630 koňmi, s nimiž stejnou disciplínu zvládne o dvě desetiny rychleji.
Auto nabídku Maybachu posouvá zase o kousek výš, a tak trochu vrací lesk značce, která jednou upadl sama a podruhé už pod křídly Daimleru. Teď to na podobný scénář nevypadá, neboť druhá novodobá reinkarnace Maybachu je daleko větším úspěchem než ta předchozí, třebaže tehdy byla spojena s ještě mnohem propracovanějšími stroji. Byly ale příliš drahé a stejně se o nich říkalo, že jsou to pořád „jen” Mercedesy. Dnešní upravené modely to ani neskrývají, jsou dostupnější a stuttgartská automobilka říká, že za poslední tři roky prodala více než 25 tisíc exemplářů. Loni pak dokonce byl dokonce každý desátý prodaný exemplář třídy S právě Maybach. Není tedy vlastně ani překvapivé, že značka jen vylepšila to, po čem zákazníci touží...





Mercedes-Maybach je nově ještě majestátnější, hlavně díky upravené čelní masce. Uvnitř pak nabízí ještě větší luxus a komfort
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Nástupce tragicky zesnulého Kena Blocka se pochlubil novou brutalitou točící 9 500 otáček i s turbem, natočil s ním další Gymkhanu
včera
Srovnání hned tří moderních Porsche bez turba vám zapěje fascinující „vosí árii”, chybu neuděláte ani s jedním z nich
4.11.2025
Porsche si nechalo patentovat nový jízdní režim, který působí jako aprílový žert, je ale míněn smrtelně vážně
2.11.2025
Nové na MotoForum.cz
- GP Portugalska: Všechno je připraveno pro Pedra Acostu včera 17:04
- V Moto2 je rozdíl mezi lídrem a druhým pouhých 9 bodů včera 16:00
- Grand Prix se vrací do Evropy 4.11.2025
- Joe Roberts mimo hru v Portimãu a Valencii, Xabi Zurutuza jako náhrada 4.11.2025
- Miguel Oliveira: Poslední domácí závod v MotoGP? 3.11.2025
Nejnovější články
Nechvalně proslulý německý tuner se vyřádil na novém BMW M5, ale asi to vzal za špatný konec. Teď vypadá jako Honda Civic
před 11 hodinami
Vážně to není „my proti nim”? Opravdu jsou lidé vyvíjející elektrická a spalovací auta stejní nadšenci, jen pracují s „jiným materiálem”?
včera
BMW M končí s verzemi Competition. Zdánlivě logický krok je dalším nepochopením emotivní stránky věci
včera
Stellantis nezná meze, do nabídky vrací i motor 7,0 V8 s až 1 014 koňmi, navíc levně
včera
Prodeje korejských elektromobilů v USA se po konci dotací zhroutily, i když zlevnily pod úroveň dotovaných cen
včera
Živá témata na fóru
- Policejní kontroly a měření 11.05. 22:08 - mafel
- Řidiči, co to mají v ruce... 11.05. 20:57 - abgx1
- Lampárna (stěžovatelna) 11.05. 20:41 - řidičBOB
- Rychlodotazy 11.05. 18:48 - pavproch
- BMW Divize 11.05. 10:19 - pavproch
- Zimní/letní? Už máte přezuto? 11.04. 18:24 - Stepan
- Dříve M135i, nyní ///M2 11.04. 14:02 - Snowman000
- 1.0tsi 85kw 11.04. 10:51 - Carnby
