Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
První výrobce aut začal nabízet záruku na 15 let. Aby bezpečně přebil konkurenci
5.2.2018 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Když nechcete být srovnáváni s nikým a ničím, musíte být výjimeční ve všech ohledech. U Bugatti jsou si toho zjevně vědomi a nabízí jedinečnou záruku.
Bugatti Veyron bylo milníkem nejen z technologického hlediska, jeho příchod znamenal začátek nové éry automobilismu pro ty nejbohatší z bohatých. Mnohamilionová pořizovací cena byla totiž jen branou k dalším enormním výdajům. Třeba provedení Super Sport vyžaduje každoroční údržbu, za kterou zaplatíte přes 700 tisíc korun. V této částce přitom není započítána výměna oleje, která vyjde na půl milionu korun. A aby toho nebylo málo, počítat musíte také s výměnou pneumatik a dokonce také ráfků, což každých 12 tisíc kilometrů „schramstne“ 2,9 milionu korun. Milion pro vás musí být něco jako pro běžného člověka stovka, abyste si takové auto mohli dovolit.
Bugatti si zjevně bylo vědomo, že to není ideální stav, proto v souvislosti s debutem modelu Chiron zmiňovalo, že jeho vlastnictví již nebude tak drahé jako u předchůdce. A aby majitelům Veyronů trochu ulehčilo život, spustilo nyní Loyalty Maintenance Program. Ten je dle výrobce zaměřen na „zachování technického stavu modelu Veyron na velmi vysoké úrovni v dlouhodobém horizontu“. Součástí programu je přitom i 15letá záruční lhůta.
Ano, čtete správně, Bugatti se aktuálně rozhodlo, že Veyron bude pokryt nejdelší zárukou na světě, která dalece překoná vše, co jsme dosud poznali. Pomyslným rekordmanem je dosud záruka na 7 let bez omezení km, kterou nabídla Honda, Bugatti jde ale dál, ještě dvakrát dál. I kdybyste si tedy nyní pořídili jeden z prvních exemplářů, jež byly vyrobeny v roce 2004, stále ještě můžete po další rok počítat s tovární zárukou. U vozů z konce výroby se pak tato lhůta protahuje až na závěr příští dekády.
„Žádná jiná značka není tak nablízku svému zákazníkovi jako Bugatti - a to platí po celou dobu vlastnictví,“ říká k novinkám Franco Utzeri, šéf divize Certified & Financial Services. „Kombinace ověřené servisní historie, dlouhé záruční lhůty a individuální podpory v rámci zákaznického servisu je tím, co majitelé Veyronu dostávají navíc vůči zbytku světa. Zároveň je i něčím více než jen potvrzením kvality.“
V současné době automobilka nabízí své poprodejní služby skrze 34 dealerů a partnerských firem. Zákazníci přitom mohou počítat i s tzv. létajícími doktory, kteří napomáhají automobilce odstraňovat drobnější závady, jako byla třeba nedávná svolávací akce spojená se možným špatným ukotvením sedadel modelu Chiron. Létající doktoři takto velmi rychle zkontrolovali ty ze 47 dodaných aut, se kterými se majitelé nemohli rychle dostat do servisu.
Kromě péče o zákaznické vozy se navíc nový záruční program týká i změny majitele. Pokud si to nový vlastník bude přát, respektive pokud jeho vyhlédnutý exemplář bude pod onou prodlouženou zárukou, pak může očekávat zevrubnou kontrolu naprosto všech komponentů od airbagů až třeba po svíčky. Pokud navíc některý díl nebude fungovat, jak má, dojde automaticky k jeho nahrazení.
Za Bugatti se tedy platí nemalé peníze, a to nejen za pořízení, ale také za provoz. Nicméně na druhou stranu můžete skutečně počítat s přístupem, jaký je vlastní spíše šperkařským firmám. Takové Tiffany totiž pro změnu majitelům prstenů, řetízků či čehokoliv ze svého sortimentu nabízí doživotní čištění zdarma. Nikoliv však jen v butiku, kde jste šperk zakoupili, ale ve všech na celém světě...


































Kupříkladu Bugatti Veyron Grand Sport Vitesse bylo vyráběno v letech 2012-2015. Nová prodloužená záruka tak může klidně platit až do konce příští dekády, což je něco neuvěřitelného
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Nejsilnější a nejrychlejší VW Golf GTI má svou cenu, „lidová” je asi tak jako cifry na kabelkách od Diora
31.10.2025
Nová Honda Prelude nakonec umí být i rychlá, ale jen pokud v ní vypnete funkci, která měla „fejkovat” její sportovnost
28.10.2025
Toyota už sepsala parte současné Supře. Skončí brzy, nic jiného místo ní nenabídne
27.10.2025
Nové na MotoForum.cz
- Zdravotní stav Noaha Dettwilera se stále zlepšuje včera 10:36
- ESRR 2026 - 2x Hořice 31.10.2025
- Úspěšný test Bulegy v MotoGP 31.10.2025
- Koho uvidíme 2026 v MS-Moto3? 30.10.2025
- Týmy a jezdci WSBK 2026 30.10.2025
Nejnovější články
Zakladatel AMG musel nechat 60krát nabourat své nové auto, aby mohl poslat do prodeje pouhých 100 kusů
včera
Nešťastně zaříznutá vlajková loď amerických křižníků silnic chytila druhý dech, za 850 tisíc Kč je to neskutečný kus auta
včera
Jedno z nejošklivějších nových aut posledních let dostává dál naloženo, někde ho zařízli ještě před vstupem do prodeje
včera
Slavný německý tuner si vzal do parády čínské auto, to tu ještě nebylo. Je to znak ještě překvapivějšího kroku
včera
VW dal u své novinky lidem možnost vybrat si mezi elektrickým a také spalovacím pohonem. 80 procent vzalo to, co si nepřál
včera
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva
