Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
První výrobce aut začal nabízet záruku na 15 let. Aby bezpečně přebil konkurenci
5.2.2018 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Když nechcete být srovnáváni s nikým a ničím, musíte být výjimeční ve všech ohledech. U Bugatti jsou si toho zjevně vědomi a nabízí jedinečnou záruku.
Bugatti Veyron bylo milníkem nejen z technologického hlediska, jeho příchod znamenal začátek nové éry automobilismu pro ty nejbohatší z bohatých. Mnohamilionová pořizovací cena byla totiž jen branou k dalším enormním výdajům. Třeba provedení Super Sport vyžaduje každoroční údržbu, za kterou zaplatíte přes 700 tisíc korun. V této částce přitom není započítána výměna oleje, která vyjde na půl milionu korun. A aby toho nebylo málo, počítat musíte také s výměnou pneumatik a dokonce také ráfků, což každých 12 tisíc kilometrů „schramstne“ 2,9 milionu korun. Milion pro vás musí být něco jako pro běžného člověka stovka, abyste si takové auto mohli dovolit.
Bugatti si zjevně bylo vědomo, že to není ideální stav, proto v souvislosti s debutem modelu Chiron zmiňovalo, že jeho vlastnictví již nebude tak drahé jako u předchůdce. A aby majitelům Veyronů trochu ulehčilo život, spustilo nyní Loyalty Maintenance Program. Ten je dle výrobce zaměřen na „zachování technického stavu modelu Veyron na velmi vysoké úrovni v dlouhodobém horizontu“. Součástí programu je přitom i 15letá záruční lhůta.
Ano, čtete správně, Bugatti se aktuálně rozhodlo, že Veyron bude pokryt nejdelší zárukou na světě, která dalece překoná vše, co jsme dosud poznali. Pomyslným rekordmanem je dosud záruka na 7 let bez omezení km, kterou nabídla Honda, Bugatti jde ale dál, ještě dvakrát dál. I kdybyste si tedy nyní pořídili jeden z prvních exemplářů, jež byly vyrobeny v roce 2004, stále ještě můžete po další rok počítat s tovární zárukou. U vozů z konce výroby se pak tato lhůta protahuje až na závěr příští dekády.
„Žádná jiná značka není tak nablízku svému zákazníkovi jako Bugatti - a to platí po celou dobu vlastnictví,“ říká k novinkám Franco Utzeri, šéf divize Certified & Financial Services. „Kombinace ověřené servisní historie, dlouhé záruční lhůty a individuální podpory v rámci zákaznického servisu je tím, co majitelé Veyronu dostávají navíc vůči zbytku světa. Zároveň je i něčím více než jen potvrzením kvality.“
V současné době automobilka nabízí své poprodejní služby skrze 34 dealerů a partnerských firem. Zákazníci přitom mohou počítat i s tzv. létajícími doktory, kteří napomáhají automobilce odstraňovat drobnější závady, jako byla třeba nedávná svolávací akce spojená se možným špatným ukotvením sedadel modelu Chiron. Létající doktoři takto velmi rychle zkontrolovali ty ze 47 dodaných aut, se kterými se majitelé nemohli rychle dostat do servisu.
Kromě péče o zákaznické vozy se navíc nový záruční program týká i změny majitele. Pokud si to nový vlastník bude přát, respektive pokud jeho vyhlédnutý exemplář bude pod onou prodlouženou zárukou, pak může očekávat zevrubnou kontrolu naprosto všech komponentů od airbagů až třeba po svíčky. Pokud navíc některý díl nebude fungovat, jak má, dojde automaticky k jeho nahrazení.
Za Bugatti se tedy platí nemalé peníze, a to nejen za pořízení, ale také za provoz. Nicméně na druhou stranu můžete skutečně počítat s přístupem, jaký je vlastní spíše šperkařským firmám. Takové Tiffany totiž pro změnu majitelům prstenů, řetízků či čehokoliv ze svého sortimentu nabízí doživotní čištění zdarma. Nikoliv však jen v butiku, kde jste šperk zakoupili, ale ve všech na celém světě...
Kupříkladu Bugatti Veyron Grand Sport Vitesse bylo vyráběno v letech 2012-2015. Nová prodloužená záruka tak může klidně platit až do konce příští dekády, což je něco neuvěřitelného
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Je těžké, je ošklivé, je drahé, ale pořád je rychlé a aspoň trochu pravověrné. M4 CS je druhé nejrychlejší BMW na Ringu
včera - Číňané rozjíždí novou levnou značku aut s cílem zaútočit s ní na Evropu. Se zvoleným jménem v Česku nemají šanci
8.5.2024 - Moderní Ferrari ukázalo svou maximální rychlost v běžném provozu, ani 350 km/h neznamenalo konec
7.5.2024
Nové na MotoForum.cz
- Jorge Martin zajel nový rekord včera 17:03
- V Moto3 nejrychlejším Alonso, v Moto2 Garcia - 14. Salač včera 15:41
- Ve Francii začal nejrychleji Martin před Acostou včera 12:05
- Známe první letošní vítěze NW200 včera 11:02
- Test Cardo Packtalk Edge: interkom se skvělým zvukem včera 08:00
Nejčtenější články
- Mercedes se pokusil spravit propadák jménem EQS falešnou maskou chladiče a hvězdou na kapotě, vypadá ještě hůř
11.4.2024 - Detaily německých prodejů ukazují zkázu elektrických VW. Diesely je překonávají 4krát, Passat TDI elektrického nástupce 14krát
11.4.2024 - Unikla podoba nové Škody Kodiaq RS, její pohon bude dál trochu z nouze ctnost
11.4.2024 - Paolo Pininfarina zemřel, zachránce slavné karosárny opustil svět předčasně podobně jako jeho bratr
11.4.2024 - O koupi elektromobilu uvažuje míň a míň lidí, říká studie, stále víc jich takové auto zarytě odmítá
11.4.2024
Živá témata na fóru
- Řidiči, co to mají v ruce... 05.10. 21:27 - M.Z.
- Výběrové RZ - kdo má lepší úlovek? 05.10. 15:29 - pavproch
- Auto pro kapelu za cca. 100k Kč 05.10. 10:56 - volfi
- S větrem ve vlasech.... 05.10. 10:52 - pavproch
- Koupě lakované Octavie 05.10. 10:31 - HondaMan
- Elektromobily a vse kolem nich 05.10. 08:53 - řidičBOB
- Policejni Passaty, Superby a neoznacena merici vozidla #2 05.09. 18:41 - bojler
- BMW Divize 05.09. 11:32 - jerry